Luxaxix Byggscript

DeletedUser

Guest
Tycker inte en scriptare ska behöva anpassa sig till sämre webläsare för att vissa pajaser inte vet hur man laddar ner Firefox eller Opera. You go luxaxix :)

Och nu kommer diskussionen fram om vilken webbläsare som är bäst, detta har tagits många gånger, visst har chome sina nackdelar, men det är i särklass den snabbaste, just därför jag använder en kombination av opera och chrome, helt enkelt för att det går bättre att adla med Opera, men varken FF eller Opera kan mäta sig med chromes snabbhet!

Men jag använder chrome till den största delen, och då skulle det underlätta om detta även fanns till chrome...
 

DeletedUser

Guest
Men jag använder chrome till den största delen, och då skulle det underlätta om detta även fanns till chrome...

Men det gör det inte, så antingen får ni leva med de eventuella buggar som kan uppstå, byta webbläsare, eller helt enkelt inte använda scriptet. Så inga diskussioner om vilken webbläsare som är bäst. Jag föredrar Firefox, och är bekant med det. Därav skriver jag enbart scriptet för Firefox, men om ni är intresserade att fixa buggar för andra webbläsare är ni välkomna till mig.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Och nu kommer diskussionen fram om vilken webbläsare som är bäst, detta har tagits många gånger, visst har chome sina nackdelar, men det är i särklass den snabbaste, just därför jag använder en kombination av opera och chrome, helt enkelt för att det går bättre att adla med Opera, men varken FF eller Opera kan mäta sig med chromes snabbhet!

Men jag använder chrome till den största delen, och då skulle det underlätta om detta även fanns till chrome...

Dock har jag aldrig någonsin haft att göra med en scriptare som använt sig av Chrome. Alltså utgår jag från att Opera och FF är bättre kompitabelt för script, och då blir det också logiskt att scriptare skriver script för den webläsaren de föredrar att själva använda. Jag anser alltså att det inte är mer än rätt att vi anpassar oss efter vår scriptares webläsar-vanor, hellre än att han ska jobba timmvis extra i "onödan".

Gissar att de flesta egentligen håller med om det.
 

DeletedUser

Guest
Ber om ursäkt. Det har blivit ett misstag. Av någon anledning har jag blandat ihop scripten. Det här scriptet är inte alls kompitabelt med Kyrkvärldar. Måste slå ihop Demoleringsscriptet och Kyrkscriptet. Ber så hemskt mycket om ursäkt.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
av oavstående poster (räknar bort lux's senaste) så drar vi ett sträck över webbläsare, det är en evig fråga, och personligt tycke, men en sak vi tar för givet nu: scriptet funkar ej i chrome, inte gör ngt, ens byggt för chrome, då det inte går o få in (THANKS GOOGLE) personligen orkar jag inte krångla med scripts, som jag aldrig gjort förr, utan fortsätter med utan premium, och vägrar uppgraderamina byar då det är för mycket BB-byar på V8.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
av oavstående poster (räknar bort lux's senaste) så drar vi ett sträck över webbläsare, det är en evig fråga, och personligt tycke, men en sak vi tar för givet nu: scriptet funkar ej i chrome, inte gör ngt, ens byggt för chrome, då det inte går o få in (THANKS GOOGLE) personligen orkar jag inte krångla med scripts, som jag aldrig gjort förr, utan fortsätter med utan premium, och vägrar uppgraderamina byar då det är för mycket BB-byar på V8.

Att spela utan premium utesluter dock verkligen inte script.
 

DeletedUser

Guest
Älskar demoleringsgrejen men kan man fixa så att den byter by när lojaliteten är under 100 efter felmeddelandet om att man ej kan demolera i byn?
 

DeletedUser

Guest
Lux, om du vill kan jag erbjuda dig hostning för skriptet, det innebär dock att du blir tvungen att snacka med mig för att byta ut js filen på min server, men det kan hjälpa till att förkorta skriptet avsevärt i själva snabbmenyn. Hör gärna av dig via pm om det låter intressant så kan vi nog jobba fram en lösning :).
 

DeletedUser

Guest
Skulle det vara möjligt att få till så man kan ställa in i vilken ordning man vill att byggnader ska demoleras? Skulle även vara bra om det gick att ställa in så högkvarteret enbart demoleras när alla andra byggnader är på den nivå man angett.

För övrigt ett helt underbart skript!
 

DeletedUser

Guest
Hej, på V7se så vill den inte bygga mur men alla dom andra byggnaderna bygger den, någon som har samma problem? Har provat med Opera och FF. På V12se funkar den utan problem.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Detta skript är inte tillåtet för användning. Alla användare som upptäcks använda detta skript kommer att bli avstängda. Använd andra alternativ tills programmeraren för detta skript har skrivit om det.

Anledning: Skriptet är skrivet för att göra det extremt lätt för icke-premium användare att använda skriptet utan att ha snabbmenyn.
 

DeletedUser

Guest
Låser upp så Lux kan publicera den regelrätta omskrivningen.
Mvh, Twilight
 
Topp