Luxaxix Byggscript

DeletedUser

Guest
Om någon har ett konto jag kan få låna för att testa scriptets funktion och vad felet är så kan ni skriva PM till mig.
 

DeletedUser

Guest
Jag har skrivit ett men du svarar inte! Kan du inte hjälpa mig?
 

DeletedUser

Guest
Det fastnar på byar som den här texten kommer upp på "En byggnation är redan under uppbyggnad"
 

DeletedUser

Guest
Jag försöker lägga in skriptet och allt jag får är "size_limit exceeded". Går det att lösa det problemet på något sätt?
 

DeletedUser

Guest
Jag har två problem:

1. Ifall HK har lägre nivå än vad jag har angett så uppgraderar den till den nivå jag vill ha, problemet är då bara att den inte stannar där utan fortsätter uppgradera HK.

2. Så fort skriptet nått det antalet byggnader jag angett (beroende på extra kostnaden) så får jag meddelandet "En byggnation är redan under uppbyggnad" och sen fastnar skriptet där och vägrar gå vidare.

Förutom dessa två mindre problem så funkar skriptet helt underbart.
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Scriptet har inte utvecklats på ett antal månader. Sen jag slutade med TW har spelet uppdaterats både en och två gånger, scriptet är alltså helt enkelt 'out of date'. Jag har för tillfället inga planer på att släppa en fungerande uppdatering, men vem vet, kanske får jag tråkigt under jullovet?

//Luxaxix
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Scriptet har inte utvecklats på ett antal månader. Sen jag slutade med TW har spelet uppdaterats både en och två gånger, scriptet är alltså helt enkelt 'out of date'. Jag har för tillfället inga planer på att släppa en fungerande uppdatering, men vem vet, kanske får jag tråkigt under jullovet?

//Luxaxix

Du har inte lust att tala om lite fort vart i skriptet felet troligen ligger? Jag är inte så bra på att skripta men jag kan väll lika gärna få leka lite bara jag får ett litet direktiv om vart felet kan ligga :p
 

DeletedUser

Guest
Asså jag fattar inte detta skript! Jag vet inte hur man ska lägga in det eller någon ting!
Är det nån som kan lägga in så att jag får bygg skriptet att göra:
Här är en sån där mall lr vad du kallar den:D:

HQ: 20 -
Barrack: 25 -
Stall: 20 -
Gruvorna: 30 -
smedja: 20 -
Mur: 20 -
Gömställe: 0 -
Marknad: 10 -
Akademi: 1 -
förråd: 30 -
verkstad: 3 -
staty: 1
Samlingsplats: 1
 

DeletedUser

Guest
Asså jag fattar inte detta skript! Jag vet inte hur man ska lägga in det eller någon ting!
Är det nån som kan lägga in så att jag får bygg skriptet att göra:
Här är en sån där mall lr vad du kallar den:D:

HQ: 20 -
Barrack: 25 -
Stall: 20 -
Gruvorna: 30 -
smedja: 20 -
Mur: 20 -
Gömställe: 0 -
Marknad: 10 -
Akademi: 1 -
förråd: 30 -
verkstad: 3 -
staty: 1
Samlingsplats: 1

Skicka ett PM till mig så kan jag nog fixa det :)
 
Topp