Luxaxix Byggscript

DeletedUser

Guest
funkar den på kyrk värdar?

Nej.

Skulle det vara möjligt att få till så man kan ställa in i vilken ordning man vill att byggnader ska demoleras? Skulle även vara bra om det gick att ställa in så högkvarteret enbart demoleras när alla andra byggnader är på den nivå man angett.

För övrigt ett helt underbart skript!

Nej, tyvärr inte, då jag anser att det skulle bli väldigt många inställningar? Ja, jag har funderat på att utveckla en funktion som demolerar HQ när allt annat är klart, men jag har inga planer på att skriva den.

Hej, på V7se så vill den inte bygga mur men alla dom andra byggnaderna bygger den, någon som har samma problem? Har provat med Opera och FF. På V12se funkar den utan problem.

Hej, scriptet funkar inte på V7 eftersom världen har kyrka, därför kan det hända lite oväntade saker.

Låser upp så Lux kan publicera den regelrätta omskrivningen.
Mvh, Twilight

Tackar.

Detta skript är inte tillåtet för användning. Alla användare som upptäcks använda detta skript kommer att bli avstängda. Använd andra alternativ tills programmeraren för detta skript har skrivit om det.

Anledning: Skriptet är skrivet för att göra det extremt lätt för icke-premium användare att använda skriptet utan att ha snabbmenyn.

Med den nya regeländringen stämmer ditt resonemang, ja, men den gamla, nej. Men nu är scriptet fullt tillåtet att använda igen eftersom det inte kommer gå att använda det utan premium.
 

DeletedUser

Guest
Fråga angående farmbyggningen. Är det meningen att scriptet inte ska bygga något alls tills byn har råd med större farm eller prioriterar den bara farmen om byn har råd med den?
 

DeletedUser

Guest
längs ner på första sidan kanske de ska stå bara Premium och inte båda
ni kan ta bort detta inlägg när Luxaxix läst
 

DeletedUser

Guest
Fråga angående farmbyggningen. Är det meningen att scriptet inte ska bygga något alls tills byn har råd med större farm eller prioriterar den bara farmen om byn har råd med den?

Nej, den bygger bara om du har råd, annars bygger den nästa byggnad i ordningen.

längs ner på första sidan kanske de ska stå bara Premium och inte båda
ni kan ta bort detta inlägg när Luxaxix läst

Tackar, fixat.
 

DeletedUser

Guest
Hej, scriptet funkar inte på V7 eftersom världen har kyrka, därför kan det hända lite oväntade saker.

Hej kul att se att tråden är upp låst igen :)

Tror du att du kommer att fixa så att scriptet kommer att funka på V7?
 

DeletedUser

Guest
Hej kul att se att tråden är upp låst igen :)

Tror du att du kommer att fixa så att scriptet kommer att funka på V7?

Han spelar inte på v7, så han har lite svårt att fixa de då när han inte kan pröva skriptet på just v7 (och övriga kyrkvärldar?)

(har tom för mig att han sagt detta tidigare i tråden)
 

DeletedUser

Guest
Jag har skrivit en version till kyrkvärldar, men den försvann, och jag måste se om jag kan hitta den igen.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Den har väl varit laglig hela tiden? :confused:

Detta skript är inte tillåtet för användning. Alla användare som upptäcks använda detta skript kommer att bli avstängda. Använd andra alternativ tills programmeraren för detta skript har skrivit om det.

Anledning: Skriptet är skrivet för att göra det extremt lätt för icke-premium användare att använda skriptet utan att ha snabbmenyn.

axaxaxaxax
 

DeletedUser

Guest
Jaja nu har vi konstaterat det. ;)

Stort tack till Luxaxix för detta script och tiden han har lagt ner. Keep it up.
 

DeletedUser

Guest
testa opera FF fuckar bara ur alla script
btw är detta scriptet lagligt nu eller inte? nino? gaffel ?
 
Topp