Luxaxix Byggscript

DeletedUser

Guest
Kan du inte posta scriptet så som det ser ut i din snabbmeny (alltså utan retur)
 

DeletedUser

Guest
Citerar det jag svarade sist du frågade.

Det är bara att kopiera scriptet du laddat ner, och klistra in det.

Svara på de här frågorna så kan jag hjälpa dig:

Vilken webbläsare använder du?
Vilken värld använder du scriptet på?
Vilken version av Scriptet har du?
 

DeletedUser

Guest
Verkar inte funka för mig..


Spelar på v11.
Provat med både Opera och FF.
Provat med senaste versionen.

Dock lade jag märke till att det inte finns någon kyrka i scriptet.. Då v11 är en kyrkvärld kanske det är det som är problemet?


Edit:

Editerade scriptet lite, men kopierade orginalet igen.
Dock stötte jag på ett annat fel.. Den vill inte byta by.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Verkar inte funka för mig..


Spelar på v11.
Provat med både Opera och FF.
Provat med senaste versionen.

Dock lade jag märke till att det inte finns någon kyrka i scriptet.. Då v11 är en kyrkvärld kanske det är det som är problemet?


Edit:

Editerade scriptet lite, men kopierade orginalet igen.
Dock stötte jag på ett annat fel.. Den vill inte byta by.

Scriptet funkar inte på Kyrkvärld (Bör iallafall inte göra det). Ordningen kommer bli fel, och alla nivåer.
Är ledsen, men jag har inte tillgång till ett konto på någon Kyrk-värld, och därför kan jag inte anpassa scriptet till det.
 

DeletedUser

Guest
Jag lägger till dig på skype så kan vi snacka där.

Jag kan nämligen låna ut ett konto åt dig :)
 

DeletedUser

Guest
Kan du lägga upp scriptet utan retur? Detta behöver jag eftersom det inte fungerar för mig att klistra in script med retur i sig i snabbmenyn i tw.
 

DeletedUser

Guest
Kan du lägga upp scriptet utan retur? Detta behöver jag eftersom det inte fungerar för mig att klistra in script med retur i sig i snabbmenyn i tw.

Jag tänker bara be dig en gång till, sen får du hålla dig borta från min tråd.

1. Vilken webbläsare använder du?
2. Vilken version av scriptet har du?
3. Vilket operativsystem har du?
 

DeletedUser

Guest
Jag tänker bara be dig en gång till, sen får du hålla dig borta från min tråd.

1. Vilken webbläsare använder du?
2. Vilken version av scriptet har du?
3. Vilket operativsystem har du?

1. Internet Explorer
2. Testat med alla (Har PK)
3.Windows XP Home Edition

Edit: Testade med Opera och då funkade den, tack :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. Internet Explorer
2. Testat med alla (Har PK)
3.Windows XP Home Edition

Edit: Testade med Opera och då funkade den, tack :)

Internet Explorer fungerar väldigt få script i så de är ingen webbläsare som rekommenderas att användas när man spelar TW
 

DeletedUser

Guest
1. Internet Explorer
2. Testat med alla (Har PK)
3.Windows XP Home Edition

Edit: Testade med Opera och då funkade den, tack :)

Rekommenderar inte Opera, Vissa buggar finns där, och jag har inga planer på att åtgärda dem i nuläget. Vill du att scriptet ska fungera felfritt så är det FireFox som gäller.
 

DeletedUser

Guest
Började nyligen använda det här scriptet och tycker det är helt underbart. Undrar dock om det är möjligt att få det att fungera åt "det andra hållet"? Dvs. att den demolerar byggnader? I ett separat script eller inbakat i det här vet jag inte :)
 

DeletedUser

Guest
Började nyligen använda det här scriptet och tycker det är helt underbart. Undrar dock om det är möjligt att få det att fungera åt "det andra hållet"? Dvs. att den demolerar byggnader? I ett separat script eller inbakat i det här vet jag inte :)

Har byggt på den funktionen i 2 nätter och igår fick jag den att demolera :)

Dock är det lite småbuggar att fixa, som att den inte räknar med de byggnaderna i demoleringskön bl.a. (D.v.s. den kommer inte sluta demolera), och lite bybyte o.s.v. Vet dock inte när jag får tid igen P.g.a. AMs krigsförklaring på V10.
 

DeletedUser

Guest
Har byggt på den funktionen i 2 nätter och igår fick jag den att demolera :)

Dock är det lite småbuggar att fixa, som att den inte räknar med de byggnaderna i demoleringskön bl.a. (D.v.s. den kommer inte sluta demolera), och lite bybyte o.s.v. Vet dock inte när jag får tid igen P.g.a. AMs krigsförklaring på V10.

Jag får väl ta och skicka ett argt brev till AM ;)

Härligt att du påbörjat det i alla fall :)
 

DeletedUser

Guest
Tackar tackar!

Du är bäst Luxaxix! Jag är skitnöjd nu när jag slipper gå igenom alla byar och bara spaamklickar på scriptet. Men jag har bara ett litet problem. När scriptet har nått högsta "betala extra gränsen" och jag inte har slut på resurser så står det "En byggnation är redan under uppbyggnad" och jag skickas inte vidare till nästa by automatiskt. Vad kan detta bero på?

Men annars, tack så hemskt mycket!!
 

DeletedUser

Guest
Tackar tackar!

Du är bäst Luxaxix! Jag är skitnöjd nu när jag slipper gå igenom alla byar och bara spaamklickar på scriptet. Men jag har bara ett litet problem. När scriptet har nått högsta "betala extra gränsen" och jag inte har slut på resurser så står det "En byggnation är redan under uppbyggnad" och jag skickas inte vidare till nästa by automatiskt. Vad kan detta bero på?

Men annars, tack så hemskt mycket!!

Använder du Opera? Det är ett vanligt fel där.
 
Topp