Top 10 stammar

DeletedUser

Guest
dampen du kan mycket du, bra att alla fick veta vad du tycker om stammarna. För det är verkligen viktigt att spamma forumet med skitrecensioner ..
 

DeletedUser

Guest
Trodde det var vad tråden var till för, för att se vad dem andra tycker om stammarna? Antar att jag hade fel isåfall, gjord för att updatera hur top 10 ser ut den här tråden också.
 

DeletedUser

Guest
Trodde det var vad tråden var till för, för att se vad dem andra tycker om stammarna? Antar att jag hade fel isåfall, gjord för att updatera hur top 10 ser ut den här tråden också.

Jo men, man kan ju åtminstånde ta reda på liiiite info innan man postar .. bara för att inte spamma så blir jag väl tvungen att göra så nu då ..

1 SuitUp Massinviters som nu minskat i antal medlemmar, kan gå bra. Beror på om dom tog tag i det och kickade folk eller om folk lämnade stammen.
2 WEED Ärligt talat så är jag imponerad.
3 PoK Starkt nej, hade inte märkt av denna stam förrän jag kollade på rankingen nu, alltså en misslyckad stam, probably massinvite.
4 DVV Min stam.
5 Virtus Hmm kanske, men lutar mer åt ett nej än åt ett ja.
6 BMF Rätt bra OBA och inga massinviters, verkar helt okej.
7 KAOS Dryg och kluddig beskrivning, dålig stam som halkar ner inom kort.
8 ConEcT Känner igen några, men inga superspelare, kan gå bra men jag tror inte på dom.
9 [RR] Hahahahahaha.
10 dGröna Dom ända som är ett hot mot oss just nu, duktiga spelare.
 

DeletedUser

Guest
1 SuitUp Min stam... För allas fakta så har vi faktiskt aldrig massinvitat men var lite väll snälla till en början att ta med genom ansökningar.
2 WEED Verkar vara en bra stam, kommer nog gå väldigt långt om inget händer.
3 PoK Har ingen aning om vilka dessa är... vilket inte är ett bra täcken.
4 DVV Har en stark känsla att dess kommer gå bra.
5 Virtus Nja, men vi får se om dom utvecklas.
6 BMF Helt ok, men går ned i rank.
7 KAOS Ingen super stam, en halvkrasslig ledare enligt mig..
8 ConEcT Rasar i rank...
9 [RR] 97 medlemmar, inga jag såg innan jag kolla ranken... behöver jag säga mer?
10 dGröna J-kligt bra OB!

Hederlig kossa: Vi ordnade upp stammen, dvs. dom som försvann blev avlägsnade.
 

DeletedUser

Guest
Tror snarare han menade att du inte bara skulle uppdatera listan med hur ställningen ser ut. De kan man kolla själv ingame.

Skall du uppdatera skall du oxå skriva lite vad du tror om dom stammarna

1 SuitUp ingen aning om er, då jag inte orkat kolla upp er pga fel kontinent för mig
2 WEED Kommer bli farliga, har spelat med vissa av dessa på andra världar och vet var deras nivå ligger
3 Virtus Ingen aning om er, då jag inte orkat kolla upp er pga fel kontinent för mig
4 PoK Ligger i min kontinent, men tror tyvärr inte på er "Power of Kingdom" tycker de luktar allt förmycket massinvete om er
5 DVV Ingen aning om er, då jag inte orkat kolla upp er pga fel kontinent för mig
6 KAOS Får hoppas att ni gör KAOS med VVVVVV stammen, mera än så vet jag inte om er
7 BMF Känner igen er från flertalet andra världar, men aldrig sett er lyckas, skall detta bli eran värld lr är de ni som blir någons farm igen?
8 ConEcT Ja jag hoppas ni är ConEcTed till servern, annars kan detta bli fail ;)
9 [RR] Ingen aning om er, då jag inte orkat kolla upp er pga fel kontinent för mig
10 Elite En stam som leds av n00bs som tror dom är eliter, nej ni kommer att falla och de regält med tiden!
 

DeletedUser

Guest
Stam Medlemmar Kommentar

1 SuitUp 67 : Finns på Värld 13 också dåliga spelare hela högen truppantalet lär vara lika lågt som det är på v13. Denna stam lär vara kvar ett tag för att sedan bli fria adelsmål. 67 medlemmar Gör mig bara ännu mer besviken men ni kan ju alltid klappa varandra på ryggen och säga att ni ligger 1 i poäng, Dock lär det finnas ensamma spelare som har mer trupper än vad hela er stam skrapat ihop.

2 WEED 25 :Mycket intressant premade. Kan gå långt.

3 PoK 79 :Antalet medlemmar är helt sjukt högt och ni kommer garanterat försvinna inom sin tid. Er stamprofil säger det mesta, simcity är nog ett spel ni borde prova på allihopa. Ert namn kan nog inte bli mycket mer p12.

4 Virtus 70 :Ännu en stam med 70 medlemmar jag menar vafan kollar man kartan ligger ni som en bunt. Måste fråga er ska ni internadla varandra sen? eller ska ni skicka er första adel på 50timmar resa? Er profil liknar alla andra simcity stammars profil, ni kommer säkert finnas kvar ett tag för att sedan bli fria adelsmål för de riktiga spelarna.

5 KAOS 66 :Ännu en stam med högt antal medlemmar, kass stamprofil, lågt truppantal. Aldrig sett dessa innan men det man kan kolla upp är inte positivt.

6 DVV 55 :Ännu en stam med högt antal medlemmar, kass stamprofil, lågt truppantal. Aldrig sett dessa innan men det man kan kolla upp är inte positivt.

7 BMF 54 :Finns på de flesta världarna och inte fan har ni lyckas på en enda. Kanske är dags att antingen ändra strategi eller bara lägga ner det hela.

8 [RR] 99 :99 Medlemmar.

9 ConEcT 62 :Ännu en stam med högt antal medlemmar, kass stamprofil, lågt truppantal. Aldrig sett dessa innan men det man kan kolla upp är inte positivt.

10 TB 31 :31 Medlemmar den första stammen som verkar intressant, Kommer säkert finnas kvar ett tag. Spelar med en del av de som finns här på v13.

Tänkte lägga till några stammar som jag tror kommer bli farliga på v14:

Pommac - Känner igen en del från v13 där de gör ett bra jobb. Kommer bli farliga på v14 om de satsar seriöst.

Returerarna - Tror dessa kommer skjuta i toppen såfort adlarna börja komma in i bilden.

Wizard - Bra antal medlemmar men det faktum att ni skapade X-Antal account för att skaffa barbarby'ar nära era medlemmar för att skaffa ett övertag anser jag bara vara patetiskt och extremt tråkigt för de andra som satsar seriöst på denna värld och faktiskt spelar ärligt. Om ni har någon skicklighet eller ni rent av lever på ert "fusk" får tiden utvisa.

To Be Continued - Intressant stam, med en skön profil. Sköna nicks lågt medlemsantal och många attackerade. Gillas starkt.

We are anonymous, We are legion - Verkar lite p12, Kan ju vara trollande vi får se helt enkelt.
 
Senast redigerad av en moderator:

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
1 SuitUp för mycket medlemara... Ni kommer nog sjunka som en sten snart.
2 WEED Ser fint ut! Tar nog första plats snart.
3 PoK se 1an
4 DVV samma här se 1an
5 KAOS "Krigar" mot vvvv allt jag vet om er ^^
6 Virtus Ni har ingen koll i eran lednig. Den ena hotar med att det blir krig om vi i dGröna tackar nej till iap, medans dom andra inte vet något, ni kommer inte hålla.
7 [RR] vet inget om er
8 BMF man ser er lite här och där men ni myslyckas varje gång, Vad sägs om att lägga ner om ni mislyckas på denna värd oxå?
9 ConEcT vet inget
10 dGröna Min stam, Så ingen komentar :)

Mi får ursäkta om jag stavar som en kratta i inne vi mobilen ^^
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
1 SuitUp - massinv stam, Inte mycket att säga.
2 WEED - Solklart bäst
3 PoK - massinv stam tror inte ni ligger i top så länge men man vet aldrig.
4 DVV - Verkar bra stam , kan gå långt.
5 KAOS "Krigar" mot vvvv allt jag vet om er ^^
6 Virtus - Känner många spelare här. Men kanske tagit in för många?
7 [RR] - Massinv på hög nivå...
8 BMF - Bra spelare , kommer gå långt.
9 ConEcT - Jobbar på bra.
10 dGröna - Bra gäng kommer gå långt. Många bra spelare i denna stam. Vissa kanske skall tänka på sin personlighet. :) men annars bra.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
1 SuitUp - Kan få problem med dGröna i k54.
2 WEED - Ser bra ut, tror ni kommer att gå långt.
3 DVV - Ser väl helt okej ut, lagom antal medlemmar.
4 PoK - 78 medlemmar säger allt.
5 Virtus - Känns lite som om ni har tagit in första bästa därav det höga medlemsantalet.
6 KAOS - Vet inget om er mer än att ni krigar mot VVVVVV.
7 BMF - Ser ut att gå bra för er.
8 [RR] - Massinvite, kommer att sjunka i rankningen.
9 ConEcT - Går bra för er.
10 dGröna - Eran OB-a säger allt.
 

DeletedUser

Guest
1,SuitUp Blir stamen alla plockar byar av
2,WEED Blir riktigt farliga, antagligen den stamen med bäst spelare
3,DVV Blir ner adlade av dGröna äfter SuitUp är borta
4,PoK Tror dom splitras äfter Wizard och XYZ vart på dom
5,Virtus Dom har kötat en dell men Pommac tar dom
6,KAOS Palara inte komentera er
7,BMF Blir stamen alla plockar byar av
8,[RR] Palara inte komentera er
9,ConEcT Palara inte komentera er
10,dGröna Blir faliga i K54 tar först SuitUp sen DVV
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
1 SuitUp Adlarna har börjat komma, så ni lär inte ha första platsen så länge till ;)
2 WEED Gillar er, men undrar fortfarande varförfetglen börja om...
3 DVV kolla 1an
4 Virtus Ledningen vet inte vad dom håller på med så ni åker ner snart.
5 PoK vet inget om er
6 KAOS vet inget för utom erat "krig" mot vvvv
7 dGröna min stam, någon annan får kommentera den :)
8 BMF Vet inte va jag ska säga om er, ett gäng som startar upp samma stam på varje värd,men ni har aldrig lyckats. Men ni kanske har lärt er nått efter alla gånger ni har misslyckats så kanske går bättre här eller?
9 [RR] vet inget
10 ConEcT vet inget
 

DeletedUser

Guest
1 SuitUp - massinv stam, Inte mycket att säga.
2 WEED - Solklart bäst
3 PoK - massinv stam tror inte ni ligger i top så länge men man vet aldrig.
4 DVV - Verkar bra stam , kan gå långt.
5 KAOS "Krigar" mot vvvv allt jag vet om er ^^
6 Virtus - Känner många spelare här. Men kanske tagit in för många?
7 [RR] - Massinv på hög nivå...
8 BMF - Bra spelare , kommer gå långt.
9 ConEcT - Jobbar på bra.
10 dGröna - Bra gäng kommer gå långt. Många bra spelare i denna stam. Vissa kanske skall tänka på sin personlighet. :) men annars bra.

Mass-invate och mass-invate, kan bero vad genomsnittet i antal medlemar de är i stammarna just nu, vi har bara 60 medlemar nu
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
1 SuitUp - massinvite ni åker ur top 10 tids nog
2 WEED - helt klart stammen med bäst spelarmaterial på top 10 inom en vecka har ni första platsen
3 TB - en stam som jag tror kan gå långt. litet medlemsantal och mycket OBA
4 DVV - har ett par bra spelare kan kanske vara kvar på top 10 ett tag i alla fall
5 Virtus - här finns några bra spelare, minska på medlemsantalet så blir ni en stam att räkna med
6 PoK - nej massinvite stam. ni kommer faila stort
7 [RR] - massinvite
8 BMF - här finns det bra lirare. frågan är har ni lärt er från era misstag på tidigare världar?
9 Wizard - nu när ni fått en stor del av era spelare bannade så kommer ni försvinna härifrån
10 dGröna - denna stammen blir gangbangad av många stammar. men jag tror att de faktist kan klara sig
 

DeletedUser

Guest
Då får jag väll också göra en :)[/B][/I]

1 SuitUp, Ni har 60 meddlemar en Akademi-stam redan:O Och ligger jävligt dåligt till i OBA för att ha 60 meddlemar.

2 WEED , Den klart bästa stammen på top 10 änsålänge. Ni är grymma kan jag bara säga.

3 TB , Ni verkar min typ av stam, 33 meddlema och ligger 1:a på OBA:n grymt jobbat :)

4 DVV , Har aldrig hört tallas om er och vet inte riktigt hur ni spelar kan tyvär inte sätta kommentar här :/

5 Virtus , MASSINVITS kan jag bara säga inget annat.

6 PoK , Har inte hört om er ni har rätt så många meddlemar och inte bra OBA

7 [RR] , MASSINVITS, är mitt ord till er.. Ni ligger rank 1 på k44 men ni har ju också 100 byar där minst.

8 BMF, Min stam no comments.. Men kan säga en sak.. Jag ä stolt över våra ledare men jag tycker vi är lite mycket meddlemar men inget jag kan göra åt efterssom jag bara är vanlig meddlem :)

9 Wizard, Cheaterss allihopa och det vet ni inerstinne.. Ni faller efter att halva er stam har blivit bannade..

10 XYZ, Min typ av stam lite,, få meddlemar med rätt så okej OBA fortsätt bara :)

Som sagt.. Jag gillar hellre att stammarna har bra OBA än poäng så det är svårt att kommentera alla stammar :/
 

DeletedUser

Guest
1. SuitUp Massinvite..
2. WEED Mycket bra stam med lågt antal medlemmar men desto högre medelpoäng ;)
3. TB Min stam
4. DVV Kommer åka ner :)
5. Virtus 75 medlemmar.. Kommer också åka ner
6. PoK Samma sak här, ni kommer åka neråt ;)
7. [RR] V 14 sämsta massinvite stam..
8. BMF Inget särskilt.. Åker ner tror jag
9. Wizard Bra stam detta..
10. XYZ Samma här, låg medlemsantal men hög medelpoäng :)
 

Thedevilsraid

New Member
Reaktionspoäng
0
1 WEED Jag tror världen kommer inse ni är ett hot och alla hoppar på er
2 Suitup Ni kan komma långt faktiskt, ni är duktiga har jag märkt, trodde ni var massinvite, men jag hade fel
3 TB Hmm, JAG VET INGET OM ER, fast ni ser inte ut som amatörer....
4 DVV Typiskt massinvte stam, ni kommer falla, suitup och WEED kommer slå till!!
5 Virtus Ni kommer falla lika snabbt som ni växte, MASSINVTE
6 PoK Ser ingen framtid där heller, ledsen!
7 BMF Ni är lika misslyckad som alla andra stammar ni har på dem andra världarna. Ni är noobs hela bunten...
8 XYZ Jag tror på er, kan inte säga mer än så...
9 [RR] FAN VAH JAG HOPPAS NI BLIR KÖRDA ÖVER SNART
10 ConEcT, Vet inget om er, men ser inte ut som om ni har en framtid här

Tänkte jag tar upp några till som jag tror kan komma långt

NWB Jag känner många där och tror ni faktiskt kan komma långt, en hel del duktiga spelare, sänk bara medlemsantalet...
Typedo känner flera där också, och många av er har erfarenhet, så jag tror på er
[x] Ni är duktiga som fan, och jag tror ni kommer komma skit långt
Ins Jag känner en men inte så där,och det är psykopaten, och han är duktig, så jag tror med han som ledare så kan ni komma långt
WAAWAL Vilket jag tror kan komma långt också,
REV Många unga, men ni vet er väg ut, så jag tror ni kommer hamna på topp 15 men inget mer....


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ser ut som en rolig värld, kommer fan börja spela här... :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tänkte jag tar upp några till som jag tror kan komma långt

11 Elite Vet inget om er...
12 Pommac Ni är körda, många jag känner på den här världen, är sura på er, så ni kommer sluta upp som dGröna, Lycka till
13 Wizard Jag vet inget om er men, jag vet att ni brytit mor regler och därför växt som ni gjort....
14 SuitDn En stam för mycket, Bara SuitUp RÄCKER...
15 dGröna Ni är slut, ledsen men ni har kämpat på bra också...
16 NWB[/B] Jag känner många där och tror ni faktiskt kan komma långt, en hel del duktiga spelare, sänk bara medlemsantalet...


Du tar upp 6 stammar till som du tror kan komma lång. Men av dom 6 du har skrivit här så är det, om jag förstått det rätt, bara 1 stam du tror kommer gå långt. Känns onödigt att lägga till dom andra 5 då imo.
 
Topp