Top 10 stammar

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Spelar ingen roll. bara man har 40 medlemmar med bra poeng kan man ligga 1

det går inte ha "bra poäng" på en sån nivå att 40medlemmar når topplistan när stammarna där har det dubbla antalet medlemmar. Nästan alla aktiva spelare på denna värld har ju passerat 250p och det är inte många som har mer än 500p
 

DeletedUser

Guest
det går inte ha "bra poäng" på en sån nivå att 40medlemmar når topplistan när stammarna där har det dubbla antalet medlemmar. Nästan alla aktiva spelare på denna värld har ju passerat 250p och det är inte många som har mer än 500p

vad äre jag hör "går inte" det går väldigt bra. bara om alla är aktiva.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
vad äre jag hör "går inte" det går väldigt bra. bara om alla är aktiva.

Jag sa ganska tydligt att det var för tillfället. Givetvis går det senare men jag befarar att även om du på något magiskt sätt lyckas samla 10spelare från topp-25(max 10 eftersom alla inte är i samma kontinent) och sen 30st medelmåttiga så är det knappt att ni kommer med på topplistan..

Men får du med topp 40 så är det klart att det GÅR men det är inte särskilt realistikt.
 

DeletedUser

Guest
Du kopplar inte att systemet är rankat efter top 40 bästa spelare? Vilket jag misstänker är vad PC menar.
 

DeletedUser

Guest
ser gärna ett par nya inlägg med kommentarer på hela top 10 nu :)
 

DeletedUser

Guest
1 SuitUp - Ett gäng välhängda grabbar och tjejer. Strålande jobb.

2 ConEcT - Historiens starkaste starters. Mycket imponerande.

3 BMF - Ubica är utan tvekan en av .se's mest meriterade ledare. Applåder.

4 PoK - Många talangfulla spelare, men kommer få det tufft med tanke på all konkurrens.

5 Virtus - Sökte till dem, men rekryteringen stängd. Surt!

6 KAOS - Min personliga favorit. Kommer troligen göra kaos med hela v14. Har vi otur kommer dem även regera kommande världar livet ut.

7 ~DSG~ - Ett gäng sanna naturbegåvningar. GGTTW tros ta över en hel kontinent med endast paladinen. Häpnadsväckande!

8 KoN - Begränsad rekrytering säger allt. Ett väl sammansvetsat gäng som stöttar varandra i vått och torrt. Troligen topp 3 inom en snart framtid.

9 ToM - Ryktas ha många starka diplomatiska relationer. Lite mindre poäng men tros sitta på enorma truppmängder. Ruskigt vassa!

10 I.R. - Lalle Mannen (myten, legenden). Roms grundare. Mäktigt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 SuitUp - Ett gäng välhängda grabbar och tjejer. Strålande jobb.

2 ConEcT - Historiens starkaste starters. Mycket imponerande.

3 BMF - Ubica är utan tvekan en av .se's mest meriterade ledare. Applåder.

4 PoK - Många talangfulla spelare, men kommer få det tufft med tanke på all konkurrens.

5 Virtus - Sökte till dem, men rekryteringen stängd. Surt!

6 KAOS - Min personliga favorit. Kommer troligen göra kaos med hela v14. Har vi otur kommer dem även regera kommande världar livet ut.

7 ~DSG~ - Ett gäng sanna naturbegåvningar. GGTTW tros ta över en hel kontinent med endast paladinen. Häpnadsväckande!

8 KoN - Begränsad rekrytering säger allt. Ett väl sammansvetsat gäng som stöttar varandra i vått och torrt. Troligen topp 3 inom en snart framtid.

9 ToM - Ryktas ha många starka diplomatiska relationer. Lite mindre poäng men tros sitta på enorma truppmängder. Ruskigt vassa!

10 I.R. - Lalle Mannen (myten, legenden). Roms grundare. Mäktigt.


Vad glad och stolt man blir när ToM blir omtalad. :)

Sant att vi sitter på mindre poäng nu. Då vi var bland Top 10, hade vi 70 st väldigt duktiga spelare i stammen. Men vi tog beslutet att bilda en systerstam som heter DoT nu. Och cirka 30 spelare gick över dit ifrån ToM.

När det gäller diplomatiska relationer och trupper, vill jag inget säga om. ;)

Det enda jag kan säga att vi kommer göra allt för att bli en av top 5 stammarna! :)

*******************

1. SuitUp- Duktiga spelare som gör ett bra jobb. Men jag tror dem kommer få problem lite längre fram.

2. PoK- Dem kommer också få problem lite längre fram, tror jag. Det kommer inte bli lätt att leda 80 spelare i en rikting.

3. ConEcT- Bra start på världen. Frågan är om dem tänker på kvalite eller kvantitet?

4. Virtus- Kan bli vassa på toppen

5. BMF- Kommer falla väldigt långt ner och hårt!

6. KAOS- Massinvite. Tänker bara på poängen och inte på trupper. Men dem har förutsättningar att vara med på toppen!

7. WEED- Otroligt starka och smarta. En av top 3 stammarna.

8. [RR]- Jag tror inte dem kommer hålla i längden.

9 . KoN- Kommer fajtas med WEED på toppen

10. I.R. - En mycket vass stam som kan ge dem på toppen en rejäl match.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad glad och stolt man blir när ToM blir omtalad. :)

Sant att vi sitter på mindre poäng nu. Då vi var bland Top 10, hade vi 70 st väldigt duktiga spelare i stammen. Men vi tog beslutet att bilda en systerstam som heter DoT nu. Och cirka 30 spelare gick över dit ifrån ToM.

När det gäller diplomatiska relationer och trupper, vill jag inget säga om. ;)

Det enda jag kan säga att vi kommer göra allt för att bli en av top 5 stammarna! :)


Han var sarkastisk? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Och?

Och? ;)

Och ni tror att jag inte är sarkatisk? :) Antagligen inte, men det är inte mitt fel, utan ert, eller hur? :)

Nä, nu ska jag fortsätta med julbaket och vara lagom sarkastisk! :)
 

DeletedUser

Guest
Jag giller inte sarkasm över nätet. Det är svårt att förstå när det väl händer! :crybaby:

It's not Awesome!
 

DeletedUser

Guest
1 SuitUp 22.002 32.918 67 491 67 491
2 PoK 20.474 33.597 80 420 80 420
3 Virtus 20.025 28.586 68 420 68 420
4 ConEcT 19.670 28.881 68 425 68 425
5 BMF 19.514 24.934 55 453 55 453
6 KAOS 18.922 27.175 67 406 67 406
7 WEED 18.868 18.868 25 755 25 755
8 dGröna 17.956 17.956 35 513 35 513
9 [RR] 17.932 32.158 100 322 100 322
10 KoN 17.187 25.760 78 330 78 330

Nån som vill göra el lista? det har börjat bli lite intressant ^^
 

DeletedUser

Guest
Here we go!

  1. SuitUp
    67 medlemmar "as we speak", massinvite från början till nu. Stammen kanske håller, men dem håller defnitivt inte stamranken mer än 2 veckor till. Dem har dessutom 71 medlemmar som har lämnat mellan 10 dec -> 21 dec, som visar på birst på lojalitet. Förmodligen flertal spioner i stammen som har lämnat för andra. Finns även enligt ryktet flertal spioner kvar.

  2. PoK
    80 medlemmar i skrivandes stund, även samma sak här fast i större utsträckning. Massinvite från början till nu dvs. Stammen kommer inte hålla, medlemmar kommer att lämna fler efter fler ( nej inte en efter en ;) ). 34 medlemmar som har lämnat stammen sen starten.

  3. Virtus 68
    68 medlemmar här verkar vara en trend att ligga mellan 67-68 medlemmar (kanske "The Holy Rule Of Massinvite" idk?), stor brist på lojalitet i stammen. Spioner och medlemmar lämnar hejvilt!. Kan kanske klara sig eftersom dem är i den minst "pro-spelande" kontinenten dvs k44. 18 medlemmar lämnat mellan sen start

  4. ConEcT 68
    68 medlemmar även här, massinvite som de andra ovanstående stammarna. Men även här en stam i k44, därav kan dem ha en chans. En spelare att akta sig för är trucken som har stor erfarenhet sedan w2.net (vet dock inte varför han väljer denna stam) så ger dem 50/50 att stanna på topp 10 i 2 månader till.

  5. BMF
    55 medlemmar, inte lika massinvite? Dock fortfarande över gränsen "40" som gör den enligt mig till en massinvite stam, bara 8 medlemmar som har lämnat/kickats. Som visar att det iaf finns en del aktivitet & lojalitet i stammen. Stannar förmodligen på topp 10 ett tag framöver.

  6. KAOS
    67medlemmar as we speak, 39 medlemmar som har lämnat, och toppar stamhoppningen. Visar stor brist på lojalitet, många har lämnat/kickats på senare dagar. Stammen tydligt påväg ned.

  7. WEED
    25 medlemmar, "tw-eliten". Fetglenn på topp, kommer stanna där med sina stamfränder ett väldigt bra tag framöver. Rank 1 platsen tas om ett par veckor.

  8. dGröna
    35 medlemmar, fint realtivt lågt medlemsantal jämnfört med de flesta andra stammarna på topp 10. Hallonkräm på toppen i stammen, killen kan spela. De har ett antal fler spelare som man känner igen härifrån och sen andra världar. Kommer vara en framtida topp 5-7 stam.
  9. [RR]
    100 medlemmar, taktiken är tydlig (masa mädlarmar ger masa poeng!!111 one one). Kommer att droppa medlemmar som dem gör ständigt tills dem är ute totalt ur leken. Ger dem 2-3 veckor sen är dem ute ur topp 15.

  10. KoN
    78 medlemmar, samma sak här massinvite den ledande taktiken i starten för att ligga på topp. Dock har det inte lönats på samma utsträckning för denna stam då ranken är 10. Kommer som de andra massinvite-stammarna, att flyga ur toppen om X antal veckor.

Correct me if I'm wrong TWstats
 

DeletedUser

Guest
[*]BMF
55 medlemmar, inte lika massinvite? Dock fortfarande över gränsen "40" som gör den enligt mig till en massinvite stam, bara 8 medlemmar som har lämnat/kickats. Som visar att det iaf finns en del aktivitet & lojalitet i stammen. Stannar förmodligen på topp 10 ett tag framöver.

Om jag inte misstar mig så är de flesta medlemmar tidigare medlem i BMF värld 12 / 13?

:thinking:
 

DeletedUser

Guest
1. Suit Up- Har en akademi som heter SuitDOWN, They going downdowndown, konkuransen i K54 är för stor för denna mass invite stam, Ligger ju i samma kontinent som dGröna och [X] (som kommer dominera k54, ör vad jag tror iaf) så kommer sjunka sjunka och sjunka ner i rankingarna.

2. PoK-
Tycker medlemmsantalet säger det mesta, För stor konkurans i denna kontinent, Weed eller Anslut tröttnar på ert Barb adlande och nui är ute ur leken, Ingen framtid!

3. Virtus- har spelat med ledaren, Är en bra spelare som kan sinna saker, duger resten av stammen?, Kan nog hålla sig kvar någon månad till sen tar det nog stopp, tyvär.

4. BmF- Bra ledare, betydligt sämre kvalite på spelarna, Hinner Ubica lära dem tillräckligt innan adlarna kommer fram?, Tror inte det, ingen framtidsstam tyvärr.

5. ConEcT-
Vet ingenting om er, men ligger med i Obn än så länge, Tiden får utvisa eran framtid..

6. KAOS-
Skoja inte KAOS rakt igenom!, det här kan baras luta på ett sätt, tyvär, Min åsikt, överraska mig gärna men ingenting talar för er tyvär..

7. Weed- En stam med framtid på V14, Blir det merg med Wizzard och Östra delen av världen är avgjord? Hoppas inte det utan att det blir ett fint krig som man kan följa med spänning av den östra delen av världen, Ska bli intressant och se hur det funkar med Anslut senare in i spelet, kommande krig? Har en framtid som hette duga! Högsta poängsnitt på antalet spelare också, Ska bli intressanta att följa!

8. dGröna- Går som tåget i K54, Finns det några som kan störa dem? [X] kanske?, 1a på Ob-A och lite Hallonkräm som toppar OB-A och ligger Top 5, Annars tror ja ginte att det finns något som hotar dGröna i deras kontinent ska bli intressanta att följa!

9. [RR] - Vad ska man säga? 100 medlemmar, Kan bara sluta på ett sätt, att folk aldrig lär sig...

10 . KoN- Får en stor känsla av fail, Byebyeeeeeeeeee

Mina tankar mina åsikter,

Mvh Iss
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om jag inte misstar mig så är de flesta medlemmar tidigare medlem i BMF värld 12 / 13?

:thinking:

Det med att det är samma medlemar från tidigare världar har tagits upp ett flertal gånger på V14 forum,
Fortfarande i samma klas som en Massinvite stam
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp