Top 10 stammar

DeletedUser

Guest
för att kommentera BMF så vet jag att ledaren är riktigt bra, Ubica.

Sen kan man i princip säga att alla på topplistan är massinviters då det knappt skiljer några poäng mellan de flesta spelara.

det vill säga större stam = fler medlemmar

Såhär är det iaf tills noobskyddet släpper.

Och med detta vill du säga?...
 

DeletedUser

Guest
Att skillnaden på massinvite stammarna är att en av dem (BMF) har (tydligen) en bra spelare :rolleyes:
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
vad jag menar är att en stam med en kompetent ledare brukar gå bättre en stammar med idiot ledare.

Med andra ord säger jag att BMF ev kan vara en stam att räkna med, det är det enda undantaget på topplistan.

MVH
Crille
 

DeletedUser

Guest
vad jag menar är att en stam med en kompetent ledare brukar gå bättre en stammar med idiot ledare.

Med andra ord säger jag att BMF ev kan vara en stam att räkna med, det är det enda undantaget på topplistan.

MVH
Crille

Troligen kommer inte BMF vara på topplistan om någon månad.

Och du påstår att "ubica" är en bra ledare, massinvitar man så är man ute för att ligga top 10 (1-3)..

Så nej ni kommer inte vinna världen.
 

DeletedUser

Guest
jag gillar hur min stam verkar falla efter i rankingen här på värld 14 :) gör det bara tydligare att det inte är många där på top 10 som stannat upp poängen ett tag för att samla trupper.
 

DeletedUser

Guest
jag gillar hur min stam verkar falla efter i rankingen här på värld 14 :) gör det bara tydligare att det inte är många där på top 10 som stannat upp poängen ett tag för att samla trupper.

Eller så har dom haft så pass bra farms att dom kunnat ha igång produktionen i både HQ & rax? vem vet. D:
 

DeletedUser

Guest
Troligen kommer inte BMF vara på topplistan om någon månad.

Och du påstår att "ubica" är en bra ledare, massinvitar man så är man ute för att ligga top 10 (1-3)..

Så nej ni kommer inte vinna världen.


Och vad fan har du för källa som påstår att Ubica massinvitar?

Exakt samma spelare som finns i BMF på V14 har varit med på V12 och V13 också, det är inga massinvites som sker i BMF. Här är vi samma härliga gäng varje gång.

"Den som lever få se" vem som ligger på topplistan om någon månad.
 

DeletedUser

Guest
Och vad fan har du för källa som påstår att Ubica massinvitar?

Exakt samma spelare som finns i BMF på V14 har varit med på V12 och V13 också, det är inga massinvites som sker i BMF. Här är vi samma härliga gäng varje gång.

"Den som lever få se" vem som ligger på topplistan om någon månad.


+1 !

men det finns väl inget bra man kan höra i ett forum av ''erfarna''' spelare :)
 

DeletedUser

Guest
1 SuitUp Är livsfarliga
2 ConEcT Är livsfarliga
3 [SNE] Är livsfarliga
4 BMF Är livsfarliga och mer därtill kommer inte medverka på begravningen
5 Virtus Är livsfarliga
6 KAOS Är livsfarliga
7 ~DSG~ Kommer trilla ur
8 KoN kommer bli grå snart
9 I.R. kommer bli grå snart
10 TS kommer bli grå snart

Jag lägger upp min egen top p10 också, då jag inte är med på de som ä topp 10 just nu, de kommer trilla ut, därför lägger jag in framtidens topp 10 här :)

1. BMF Lär vara etta mycket snart och bli en av de största stammarna i världen. Mycket farliga

2.WEED kraftigt bubblande endast 24-25 iden stammen men ändå ett av de två tre bästa genomsnitts poängen,l kommer bli farliga. Topp 5 mycket snart, kanske redan om 7-8 dagar...

3.VB lär gå lå+ngt om de har de rätta inställningarna i stammen :)

4.REV min egna stam, tror så klart på mitt eget bidrag i tävlingen .)

5.BlueT har sjunkit nu, hmm varför har de sjunkit? Lågt antal members gillas starkt och det är bra spelare så de vet vad de gör. Hoppas på er och tror ni kommer vara med i topp 10 snart


6.Elite är en gammal stam som dyker upp här, dock är inte alla med men ni kommer bli vassa.

7.C.A.E Är en stam med lågt antal och duktiga krigare, kommer gå långt.

8.VVVVVV är en stam som kan bli farliga, de har ett lågt antal vilket gillas starkt, de kommer nog gå väldigt långt. Är definitivt att se upp med, då de har en massa VVV spelare. L:)

9.~LpH~ har ett bra snitt och en hel del duktiga spelare, kommer gå långt

10.SuitUp massinvite men har kvalite och en bra snittpoäng, lär bli vassa, ryktas att de har lite akademier utspridda också. Kommer bli jävligt svåra att hamna i krig mot.


mvh
 

DeletedUser

Guest
Vill bara klargöra att detta Elite inte hör samman med Elite på v3.
 

DeletedUser

Guest
Tror inte dom har något med ordet Elite o göra heller för den delen :p
 

DeletedUser

Guest
Och vad fan har du för källa som påstår att Ubica massinvitar?

Exakt samma spelare som finns i BMF på V14 har varit med på V12 och V13 också, det är inga massinvites som sker i BMF. Här är vi samma härliga gäng varje gång.

"Den som lever få se" vem som ligger på topplistan om någon månad.

rätt där, alla förutom jag:( men jag trivs i min nya stam:p
 

DeletedUser

Guest
rätt där, alla förutom jag:( men jag trivs i min nya stam:p

sant att vi har några nya medlemmar, men alla är medlemmar ledningen anser att passar in i stammen. förstår inte varför folk anser oss som massinvite, alla är gamla bekanta från tidigare världar, om även en del under annat nick. Dessutom har vi väldigt lite medlemmar jämfört med dom flesta andra på topp 10, så i det anseendet är vi inte heller massinvite, fast det finns stammar med färre spelare.

Det som alla tar upp "kommer bli lika fail som i tidigare världar" tror jag inte heller på. Vi har alla lärt oss av våra misstag. Ingen kan vara proffs från början utan man måste göra fel beslut för att veta att inte göra så nästa gång liknande situation kommer.
 

DeletedUser

Guest
nu tycker jag de är dags för fler åsikter på hela top 10 igen och inte bara ett par specielt utpekade stammar :)
 

DeletedUser

Guest
1,ConEcT
2,SuitUp
3,[SNE]
4,BMF
5,KAOS
6,Virtus
7,KoN
8,Anslut
9,~DSG~
10I,.R.


Ingen värd att komenteran en
 

DeletedUser

Guest
1 ConEcT Suck... massinvite som kommer åka ner fortare än ni kom upp..
2 SuitUpSuitUP is going down .. Sorry
3 [SNE] Ni kommer åka på stryk mot Wizard ..
4 BMF Den bästa stammen av top10 anser jag. Bra ledare "Ubica"
5 KAOS Det är KAOS i eran stam därför att ni endast har p12or .. kan tänka mig hur forumet blir då.. :(
6 Virtus Kommer flyga bort från top10 snarast.
7 ~DSG~ Ni försöker och försöker, senast var det på v13 och hur gick det där? Har för mig att den lades ner på grund av att Deadly Zins krossa era trupper och byar ... Bättre lycka denna världen? Skulle inte tro det :) Ett par riktiga döskallar är vad ni är:awsm:
8 KoN Ni kommer stå som koner när andras yxmän kommer och krossar er ..
9 Anslut Byebye :(
10 I.R. Ni kommer också åka på stryk mot Wizard

En liten sammanfattning:
De flesta är massinvite stammar som jag tror kommer åka ner fortare än kvickt...
Tror dock att BMF kommer hålla sig kvar längre än dom andra!

Men till de stammar som jag tror kommer åka ner.. Kämpa på och lycka till, visa att jag har fel ;)
 

DeletedUser

Guest
1 ConEcT Suck... massinvite som kommer åka ner fortare än ni kom upp..
2 SuitUpSuitUP is going down .. Sorry
3 [SNE] Ni kommer åka på stryk mot Wizard ..
4 BMF Den bästa stammen av top10 anser jag. Bra ledare "Ubica"
5 KAOS Det är KAOS i eran stam därför att ni endast har p12or .. kan tänka mig hur forumet blir då.. :(
6 Virtus Kommer flyga bort från top10 snarast.
7 ~DSG~ Ni försöker och försöker, senast var det på v13 och hur gick det där? Har för mig att den lades ner på grund av att Deadly Zins krossa era trupper och byar ... Bättre lycka denna världen? Skulle inte tro det :) Ett par riktiga döskallar är vad ni är:awsm:
8 KoN Ni kommer stå som koner när andras yxmän kommer och krossar er ..
9 Anslut Byebye :(
10 I.R. Ni kommer också åka på stryk mot Wizard

En liten sammanfattning:
De flesta är massinvite stammar som jag tror kommer åka ner fortare än kvickt...
Tror dock att BMF kommer hålla sig kvar längre än dom andra!

Men till de stammar som jag tror kommer åka ner.. Kämpa på och lycka till, visa att jag har fel ;)

vi i ConEcT ska bevisa att du har fel! ;)
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
1 SuitUp - massinvite stam, när adlarna kommer upp har era top5 spelare lämnat stammen och dem andra noobsen adlas upp.
2 ConEcT - se nr 1.
3 BMF - njae, tror inte på er.
4 Virtus - Om dem har följt sina rekryteringskrav är denna stam att räkna med :eek:
5 KAOS - Dem enda ni kommer att göra kaos med är er själva.
6 [SNE] - Massinvite, är borta från top 10 om någon vecka
7 ~DSG~ - Ser lite bättre ut än alla andra på top10.
8 ToM - Massinvite, försvinner snart
9 KoN - Massinvite, försvinner snart
10 I.R. - Massinvite, försvinner snart
 
Topp