Top 10 stammar

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
[*]Virtus 68
68 medlemmar här verkar vara en trend att ligga mellan 67-68 medlemmar (kanske "The Holy Rule Of Massinvite" idk?), stor brist på lojalitet i stammen. Spioner och medlemmar lämnar hejvilt!. Kan kanske klara sig eftersom dem är i den minst "pro-spelande" kontinenten dvs k44. 18 medlemmar lämnat mellan sen start

Jaha så nu lämnar spelare oss? Du kan ju försöka få mer info innan du skriver :) 18 medlemmar gillar att bli avlägsnade :D
 

DeletedUser

Guest
Jag kan säga direkt att Wizard och WEED inte kommer att merga, så ni kan sluta spekulera i det.
 

DeletedUser

Guest
Det med att det är samma medlemar från tidigare världar har tagits upp ett flertal gånger på V14 forum,
Fortfarande i samma klas som en Massinvite stam

BMF är fortfarande INTE någon massinvite stam. Ska jag tvingas komma hem och banka in det i skallen på folk innan ni förstår?

Vi har 55 medlemmar, so what? Vi är 46st på V13 + ytterligare några i stammen FLASH på V13 som nu spelar här. Det är alltså inte frågan om massinvite i BMF.
 

DeletedUser

Guest
Citat:Ursprungligen postat av dempapSWEP
Det med att det är samma medlemar från tidigare världar har tagits upp ett flertal gånger på V14 forum,
Fortfarande i samma klas som en Massinvite stam

BMF är fortfarande INTE någon massinvite stam. Ska jag tvingas komma hem och banka in det i skallen på folk innan ni förstår?

Vi har 55 medlemmar, so what? Vi är 46st på V13 + ytterligare några i stammen FLASH på V13 som nu spelar här. Det är alltså inte frågan om massinvite i BMF.

Jag har aldrig sakt att ni är en massinvite stam men ni håler samma klass som en,
 

DeletedUser

Guest
Here we go!


[*]KAOS
67medlemmar as we speak, 39 medlemmar som har lämnat, och toppar stamhoppningen. Visar stor brist på lojalitet, många har lämnat/kickats på senare dagar. Stammen tydligt påväg ned.



Varför vi har kickat 39 medlemmar/lämnat, då vi har en akademistam som heter CHAOS men som sagt har vi lite problem med stammen/någon som förstör för stammen.
 

DeletedUser

Guest
Varför vi har kickat 39 medlemmar/lämnat, då vi har en akademistam som heter CHAOS men som sagt har vi lite problem med stammen/någon som förstör för stammen.

sånt som händer när man släpper in vem som helst i sin stam :) Se detta som en erfarenhet o ta lärdom av :)
 

DeletedUser

Guest
Utveckla ditt argument iallafall lite så man förstår vafan du påstår något sånt för.

Vart i dena mening påstär jag att ni är massinvite,

Det med att det är samma medlemar från tidigare världar har tagits upp ett flertal gånger på V14 forum,
Fortfarande i samma klas som en Massinvite stam


Menar bara att ni liger på samma nivå i spelet fast jag tror ni har nån som stiker utt från mängden ;)
 

DeletedUser

Guest
Vart i dena mening påstär jag att ni är massinvite,

Det med att det är samma medlemar från tidigare världar har tagits upp ett flertal gånger på V14 forum,
Fortfarande i samma klas som en Massinvite stam


Menar bara att ni liger på samma nivå i spelet fast jag tror ni har nån som stiker utt från mängden ;)

Ok, tack för att du utvecklade ditt argument någorlunda..
 

DeletedUser

Guest
Ok, tack för att du utvecklade ditt argument någorlunda..

En förenkling av hans argument är så simpelt som att han tycker ni är dåliga.
naughty.gif
 

DeletedUser

Guest
BMF är fortfarande INTE någon massinvite stam. Ska jag tvingas komma hem och banka in det i skallen på folk innan ni förstår?

Vi har 55 medlemmar, so what? Vi är 46st på V13 + ytterligare några i stammen FLASH på V13 som nu spelar här. Det är alltså inte frågan om massinvite i BMF.

Jag har aldrig sakt att ni är en massinvite stam men ni håler samma klass som en,

En förenkling av hans argument är så simpelt som att han tycker ni är dåliga.
naughty.gif

What Mc Awesome said ! :)
 

DeletedUser

Guest
Så långt är jag med, lite synd att han inte kan backa upp sina argument med lite konkret fakta.

Ni läcker information därav spioner i stammen, erfarenheten finns nog inte heller om man ser på era medlemmar. Eftersom ni läcker information till andra spelare/stammar så är det brist på lojalitet som råder i stammen. Därav noob, massinvite därför att ni har mer medlemmar än vad ni kan hantera själva :)

There u have it :)
 

DeletedUser

Guest
och där tog diskussionen slut, dags att återgå till top 10 kommentarerna.

Mvh Fox
Moderator v14
 

DeletedUser

Guest
1 SuitUp. Massinvite. Kanske bland de fem om en månad...
2 WEED Snart etta! Lär stanna där ett bra tag.
3 PoK Fail! Lär bjuda in fler för att hålla sig i toppen, men kommer att rasa.
4 Virtus Snart inte bland de 10.
5 BMF Några riktigt bra seplare. Håller sig på Topp 5.
6 DVV Känner igen några bra spelare. 5-10. De blir farliga på sikt.
7 KAOS Njaaa.
8 ConEcT Håller sig kvar bland de tio i topp.
9 [RR] Fail! Värsta massinvite stammen. Snart nere på 15-20 plats.
10 dGröna Kommer att bli riktigt farliga.
 

DeletedUser

Guest
1 SuitUp. Så jälva kassa
2 WEED. Inte så förvånad att ni är här med ert antal medlemmar ;) Det visa många av er på v8, v9 att ni kunde =)
3 PoK Fail! nooooobs
4 Virtus noooooobs
5 BMF Kassa
6 DVV noobs
7 KAOS dåliga
8 ConEcT lite mer noobs
9 [RR] Fail! dåliga
10 dGröna, Imponerande faktistk ni kommer gå riktigt långt!
 
Topp