Top 10 stammar

Thedevilsraid

New Member
Reaktionspoäng
0
det var några andra stammar jag skulle ta men istället kopierade jag hela topp 16 heheh skulle igentligen ta upp dem sista sex men gjorde det ändå hehehe :)
 

DeletedUser

Guest
1 WEED Jag tror världen kommer inse ni är ett hot och alla hoppar på er
2 Suitup Ni kan komma långt faktiskt, ni är duktiga har jag märkt, trodde ni var massinvite, men jag hade fel
3 TB Hmm, JAG VET INGET OM ER, fast ni ser inte ut som amatörer....
4 DVV Typiskt massinvte stam, ni kommer falla, suitup och WEED kommer slå till!!
5 Virtus Ni kommer falla lika snabbt som ni växte, MASSINVTE
6 PoK Ser ingen framtid där heller, ledsen!
7 BMF Ni är lika misslyckad som alla andra stammar ni har på dem andra världarna. Ni är noobs hela bunten...
8 XYZ Jag tror på er, kan inte säga mer än så...
9 [RR] FAN VAH JAG HOPPAS NI BLIR KÖRDA ÖVER SNART
10 ConEcT, Vet inget om er, men ser inte ut som om ni har en framtid här

Tänkte jag tar upp några till som jag tror kan komma långt

NWB Jag känner många där och tror ni faktiskt kan komma långt, en hel del duktiga spelare, sänk bara medlemsantalet...
Typedo känner flera där också, och många av er har erfarenhet, så jag tror på er
[x] Ni är duktiga som fan, och jag tror ni kommer komma skit långt
Ins Jag känner en men inte så där,och det är psykopaten, och han är duktig, så jag tror med han som ledare så kan ni komma långt
WAAWAL Vilket jag tror kan komma långt också,
REV Många unga, men ni vet er väg ut, så jag tror ni kommer hamna på topp 15 men inget mer....


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ser ut som en rolig värld, kommer fan börja spela här... :)

Enligt vad jag vet så är det mesta av det här bara skit, jag menar, massinvite är väl när man sprutar ut inbjudningar till vem som helst? enligt DVVs historia så var det inte så det gick till, jag själv skrev en ansökan. och varför i helvete skulle vi helt plötsligt bli anfallna av den kända massinv stammen suitup tillsammans med WEED som ligger i en annan kontinent och inte av suitups alians? Herregud lilla pojk, folk får väl skriva massinv om oss om dom vill men du har bara alldeles för lite info. SuitUp tex hade 100 medlemmar i början, utspriddai alla kontinenter, hänger du med? ''trodde ni var massinv'', varför kommenterar du ens på en värld du inte spelar på? Det blir bara helt fel liksom, och NWB känns inte alls som några bra spelare ( enligt mig då ). Ta det här hur du vill, jag ville bara ge dig lite information som du kan använda dig av innan du börjar snacka om massinv.

Massinvite

Massinvite (på svenska massrekrytering) är när en stamledare och dennes rekryterare bjuder in helt okända spelare utan att dessa har skickat en ansökan om att gå med i denna stam.

pusshej, ha en trevlig läsning, hade bara lust att skriva nåt i externa så jag gjorde't!
 

DeletedUser

Guest
1 SuitUp - Kommer att falla ihop om någon månad.
2 WEED - Min stam , no comment
3 XYZ - Keep up the recruiting!
4 TB - Ett par Hyfsade spelare, kan bli farliga :)
5 DVV - De Vekliga vikingarna.
6 Virtus - No idea.
7 BMF - No idea
8 ConEcT - Lung och fin kontinent, se till att inte bli gangade av Nybörjarna bara.
9 NWB - I don't think so
10 iNS - Väldigt tät stam, kan bli något att följa, bra teamwork har dem

 

DeletedUser

Guest
Tycker det är roligt att läsa de poster som anser att SuitUp är en massinvite-stam ^^
Med medlemmar utspridda över stora områden?
Med medlemmar som invitas utan att skicka ansökningar?

Intagningen till både SuitDn och SuitUp är otroligt hård - det krävs bra positionering, bra OB, bra poäng.
Har man inte detta har man ingen chans att komma med...

Hur rekryteringen var i början vet jag inte, men sedan jag tog över ledningen för SuitDn har vi aldrig massrekryterat - vi är en stam där alla hjälper varandra, vilket vi inte minst bevisat i vårt krig mot dGröna.
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är roligt att läsa de poster som anser att SuitUp är en massinvite-stam ^^
Med medlemmar utspridda över stora områden?
Med medlemmar som invitas utan att skicka ansökningar?

Intagningen till både SuitDn och SuitUp är otroligt hård - det krävs bra positionering, bra OB, bra poäng.
Har man inte detta har man ingen chans att komma med...

Hur rekryteringen var i början vet jag inte, men sedan jag tog över ledningen för SuitDn har vi aldrig massrekryterat - vi är en stam där alla hjälper varandra, vilket vi inte minst bevisat i vårt krig mot dGröna.


hahah snälla nån... Sitter du och skryter över vad ni presterat mot dGröna?... Vad var det 7 stammar som anföll dem... Och det var ju inte precis ni som gjorde grovjobbet :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är roligt att läsa de poster som anser att SuitUp är en massinvite-stam ^^
Med medlemmar utspridda över stora områden?
Med medlemmar som invitas utan att skicka ansökningar?

Intagningen till både SuitDn och SuitUp är otroligt hård - det krävs bra positionering, bra OB, bra poäng.
Har man inte detta har man ingen chans att komma med...

Hur rekryteringen var i början vet jag inte, men sedan jag tog över ledningen för SuitDn har vi aldrig massrekryterat - vi är en stam där alla hjälper varandra, vilket vi inte minst bevisat i vårt krig mot dGröna.

Du må ha gjort ett "bra" jobb, men som så många gånger förr så är det på tok för tidigt för att gå ut och säga att ni sköter er bra i ert s.k "krig". Precis som alla dina föregångare så kommer du tids nog bli varse om vad ett krig innebär.

Den största och enda anledningen till att ni ligger så pass bra rankade (trots dess irrelevans) är att ingen av de vassa stammarna anser er utgöra ett tillräckligt stort hot för att uppmärksammas.
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är roligt att läsa de poster som anser att SuitUp är en massinvite-stam ^^
Med medlemmar utspridda över stora områden?
Med medlemmar som invitas utan att skicka ansökningar?

Intagningen till både SuitDn och SuitUp är otroligt hård - det krävs bra positionering, bra OB, bra poäng.
Har man inte detta har man ingen chans att komma med...

Hur rekryteringen var i början vet jag inte, men sedan jag tog över ledningen för SuitDn har vi aldrig massrekryterat - vi är en stam där alla hjälper varandra, vilket vi inte minst bevisat i vårt krig mot dGröna.

Måste faktiskt säga att just stenhufvud rensade många och spejade många i dgröna.
 

DeletedUser

Guest
1 SuitUp : Snackas mycket om att detta inte är någon massinvite. Jo, ibörjan hade ni 100 medlemmar, det tog inte lång tid innan ni var så många, och ni kan inte säga något annat att ni sökte efter 1:a platsen?
Men som sakt, ni gör det bra, och ni hjälps åt bra, och hamnar ni i krig attackerar ni verkligen.


2 WEED : Mycket duktiga spelare, sjuka och gör bästa av positionen dom får, vet verkligen hur man spelar, men orkar dom i längden? Då kan ni komma långt.

3 XYZ : Med den ledningen kommer ni gå långt, även köttsugna stammedlemmar, ska inte säga för mkt.

4 TB : Har varit ganska tysta, inte gjort sig allt för hörda, men sitter många duktiga spelare här, och kan göra stor skada på världen.

5 DVV : Har knappt hört något här ifrån, mest att det är flera som vill kötta dom, så ni får nog passa er.

6 Virtus : Mest medlemmar på topp 20, inte lite pinsamt? Rensa dom inaktiva så ska vi se att det kanske kan gå här med? Njae.

7 BMF : Gillade dom inte, men dom har några riktigt sköna lirare, kan komma långt. Om ni samarbetar som ni gör.

8 ConEcT : Dålig ledning, kommer gå ner i botten.

9 NWB : Inte hört så mycket om dessa, men tror dessa kommer rycka ur topp 10 inom 1 vecka.

10 SuitDn : Systerstam till SuitUp, tillsammans en stam på 107 medlemmar. Om ni nu kan spela som jag ytterst inte tro på, så kommer ni få svårt att adla om alla vill ha varsin liten by, sorry, kommer verkligen inte hålla ^_^

Tack och hey, svejs.
 

DeletedUser

Guest
1 SuitUp : Snackas mycket om att detta inte är någon massinvite. Jo, ibörjan hade ni 100 medlemmar, det tog inte lång tid innan ni var så många, och ni kan inte säga något annat att ni sökte efter 1:a platsen?
Men som sakt, ni gör det bra, och ni hjälps åt bra, och hamnar ni i krig attackerar ni verkligen.

Det är det jag menar med massinvite, har man inte varit nogrann från början spelar det ingen roll hur man gör senare, man har fortfarande fått med medlemmar utan ansökningar.

Tycker dock dom löst det helt okej, så jag skulle inte tro att dom har så många oerfarna spelare längre, kan dock inte avgöra detta ännu.
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
Det är det jag menar med massinvite, har man inte varit nogrann från början spelar det ingen roll hur man gör senare, man har fortfarande fått med medlemmar utan ansökningar.

Tycker dock dom löst det helt okej, så jag skulle inte tro att dom har så många oerfarna spelare längre, kan dock inte avgöra detta ännu.

tro mig dom har inte erfarna spelare! dom skickar adel med deff trupper o tror att aden ska överleva :awsm:

Fall ni inte tror mig så kan ni skriva ingame så kan jag visa rapport :cool:

nickar EdwinRuLesEwrick
 

DeletedUser

Guest
EdwinRuLesEwrick Tror att det är flera som vill "kötta DVV" .
Försöker du ta bort focus på din egen stam som är i sönderfall eller :D
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
EdwinRuLesEwrick Tror att det är flera som vill "kötta DVV" .
Försöker du ta bort focus på din egen stam som är i sönderfall eller :D

min stam är inte med i top 10, så finns ingen anledning att diskutera om den här, så förstår inte hur jag ska få bort focusen på min egen stam i denna tråd?
 

DeletedUser

Guest
WEED & XYZ är de enda stammarna som är intressanta på top 10. Ser fram emot att se dessa i riktiga krig :D

Intagningen till både SuitDn och SuitUp är otroligt hård - det krävs bra positionering, bra OB, bra poäng.
Har man inte detta har man ingen chans att komma med...
Fast en enkel titt på medlemmarna talar för annat :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Låt tiden göra sitt så får ni era svar...
Dock skriver många mycket utan att veta ett skit... Stör mig lite på dom...
Men nu kanske vi ska tillbaka till att kommentera top 10 stammar inte diskutera gällande 1 stam...
 

DeletedUser

Guest
Poeng 40 bästa & Total poeng & Memberz & Snittpoäng / Meddlemmar

1 SuitUp 125,956 141,617 50 2,832
2 WEED 124,835 124,835 26 4,801
3 TB 122,187 122,187 33 3,703
4 XYZ 119,123 119,123 26 4,582
5 DVV 101,277 107,983 49 2,204
6 Virtus 99,666 137,836 73 1,888
7 BMF 97,412 114,353 53 2,158
8 ConEcT 82,560 93,458 56 1,669
9 NWB 81,802 87,489 47 1,861
10 SuitDn 81.171 99.937 57 1.753


1. SuitUp

Klarat sig bra trots att de blivit klassade som massinvite (vilket de förtjanat ordentligt) finns nog en del hyffsade spelare där men tror inte de skulle klara ett eventuellt krig mot någon bra stam. Finns dock en liten kraft här som kan vara värdefull om de står på någons sida i ett krig, tror inte de klarar sig så bra 1v1 dock. Sjunker nog långsamt i rankingen så småning om.

2. Weed

Kommer slåss om första platsen med XYZ.

3. TB

Imponerat med sin OBA, hoppas bara det finns trupper nog att fightas om en topplats, tror på dessa, kommer kunna bli farliga :) Ligger dock ganska utspridda och i samma kontinent som WEED så kanske ett framtida krig där, det skulle bli väldigt intressant att följa

4. XYZ

K45 härskare tillsammans med wizard, leder dock poängmässigt över wizard, kanske ett framtida krig här också? Även dessa utspridda vilket har för och nackdelar.
Mer space och farma på, fler att välja mellan när man ska adla, men längre tid för assistans deffensivt eller offensivt.

5. DVV

3 stycken som har adlat och snittpoäng på 2.2k imponerar inte så mycket, verkar inte ha farmat särskilt mycket och många har större spelare omkring sig. Och sen en sak jag noterade när jag kollade deras profil

FÖR ATT VI ENS SKA LÄSA ANSÖKAN <-------- notera
Skriv vilken stam du är med i vid
ansökningstillfället, och varför du vill
lämna den för att gå med oss.

Hur gammal är du?

Är du aktiv på andra världar än V14?

Hur länge har du spelat TW?

Är du under attack under
ansökningstillfället?

Har du Premiumkonto?

Ytterligare information i ansökan
är ett stort plus!

Skriv en sammanfattande text och inte i punktform!


Hur vet ni om de har skrivit om allt det där om ni inte läser den förän ni vet :thinking:?

6.

73 meddlemmar och snitt på 1.8k? Massinvite!!! D:

7. BMF

Ser ut som om ni har massinvitat och sen kickat alla med mindre än 1000 poäng.. bra jobbat, ni kommer nog gå jättelångt :sneaky:

8. Connect

Har en meddlem på 0 poäng .. hm, okej? D: Vad ska man säga? Farms? Lägst snittpoäng på top10 btw

9. NWB

More farms, hooray!
22a på OBA? :rolleyes:

10. Suitdn

Samlar på medlemmar som om de vore frimärken gör de ..
Suitup's BITCHEZ alltså, liten fråga bara? Varför ha två halvfulla stammar istället för en full? :awsm:
Och säg inte att Suitup inte är en massinvitestam bara för att ni har kickat alla med lite poäng och sen bjudit in dem i er akademistam ;)


Kommentar: Tog poängen från twstats (vet inte varför) så är nog inte så uppdaterat : (
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAH BMF massinvits... vi har inte kickat än enda spelare som inte har sagt att dom inte har TID med TW,. + alla spelare känner vi från andra världar.. Och om du vet vad massinvits är så är det.. stammar som bjuder in spelare med höga poäng och inte ber dom skriva en ansökan ...!!!!
 

DeletedUser

Guest
Länge sedan någon skrev här, så tänkte att jag kunde dra på mig lite mer kritik och sura miner från kära WEED.

  1. WEED
    Helt enkelt stammeN, de har allt och lite till, sen lite till och på de mycket mer. De plockade ut TB som en liten fjärt i rymden, som även såg ut att vara det enda riktiga kontinent hotet
  2. XYZ
    Ja vad ska man säga, vi väljer den lätta vägen. Tar över den aktiva delen av Wizard till våra ägor till ett förebyggande syfte. Nu tänker ni, tribalhugz och jag svarar Hell'Yeah!
  3. SuitUp
    Går väll oväntat bra för er, frågan är om det kommer hålla i? Kanske är en v6 motsvarighet på STH(ifall nån kommer ihåg?)
  4. WAAWAL
    Verkar vara en prima stam, verkar ha väldigt tätt område enligt kartan. Kommer vara svåra att få ut eftersom deras kluster vid ett så tidigt skede är väldigt dödligt för motståndaren (ass skickas fort som fan). Men kanske även kommer vara er död, inga områden att växa på?
  5. BMF
    Ser ut att gå helt okej till, ledaren försöker tygla sina medlemmar ständigt (verkar göra det med resultat, keep'it'up)
  6. iNS
    idk..k?
  7. Virtus
    idk..k?
  8. NWB
    Ser ut som en stam som kommer ligga mellan topp 10-15 i framtiden.
  9. DVV
    Ser ett par intressanta namn :)
  10. SuitDn
    SuitUp's lilla lillesyster, kommer väll nå sitt qlimax runt rank 6-7
 
Topp