Top 10 stammar

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Såklart ska det vara geografiskt, hade lite bråttom :D

Sen tycker även jag att det är roligt hur väldigt många säger hur erfarna och duktiga WEED spelarna är nör de egentligen inte har någon aning om vilka det är :rolleyes:

Jag vet vilka flera av dem är, och sen har även ganska många av dem spelat under samma tags på andra världar:

Lemonlime
DrloveH
Mergatroid
Kacka65 (slutat?)

Dessa är spelare jag sett på andra världar, finns säkert flera som inte gjort nya tags. Sen har vissa sagt sina andra namn (vilka jag inte tänker nämna) och andra kan man lista ut relativt snabbt.

Pöss o hej:)
 

DeletedUser

Guest
Varför pratas det bara om när och hur ''alliansen'' och WEED ska ryka ihop... Kan vi inte vara vänner istället och kramas och pussas? <3
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Varför pratas det bara om när och hur ''alliansen'' och WEED ska ryka ihop... Kan vi inte vara vänner istället och kramas och pussas? <3

+1337 :* <3 DrLoveh föresten ska vi inte ta och byta några byar med varandra ? :D skulle vilja ha en annan by min är så tråkig men skit bra så vad säger du? kan man skicka tåg nu på en gång :confused::awsm:

Puss och kram Full Ankka

Kvaaak
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
En liten uppdatering från min sida då.

1. WEED - Wannabe Elite Emo Douchebags
- Den utan tvekan bästa stammen på v.14. Ni är störst, har högst OBa och OB-T samt att er barbars adling % ligger väldigt lågt (och vad jag fattat det som är detta personer som börjat om innan era adelståg landat?). Era individer är bra(bättre, bäst?) och er sammanhållning är det ingen tvekan på. Ni har, för det mesta, sociala och trevliga spelare som det är en fröjd att prata med. Fulla som nyktra.

Mina Spekulationer:
- Ni kommer utan tvekan att hålla tills end game såvida inte en intern fejd skapas och stammen kollapsar från insidan, men det är inte särskilt troligt eftersom er sammanhållning tycks vara en av de bästa jag sett. Enda anledningen till att jag fortfarande spelar på v.14 är för att följa er utveckling. Fortsätter ni i detta tempo kommer inte någon nuvarande stam kunna stoppa er, det inkluderar ett gigantiskt gang-bang på 5+ stammar. Snart är ni oövervinnliga.


Hiss: Allt<3

Diss: N/A

2. XYZ - To Be Continued
- Ni har en hög ranking, bra OB och få medlemmar. Ni dominerar er kontinent precis som WEED gör i K55 men ni har fortfarande hot att se över. Trevliga spelare men ni gjorde ett litet *HOST, Enormt, HOST* fail mot den lilla stammen Örjan där ni bokstavligen fick hq:sen jämnade. Det förvånar mig att ni inte hade en mer utarbetad anfallsplan, eller att ni inte följde en.

Mina Spekulationer:
- Ni har, som jag tidigare nämnt, extremt bra individer men med tiden har jag börjat tveka på er sammanhållning. Visst är ni bra tillsammans men jag tror faktiskt inte ni kommer klara er, interna konflikter kommer göra hål på ert skrov men är ni snabba nog kanske ni kan täppa till det. Vi får se ifall skutan håller, To Be Continued..

Hiss: Bra individer, fin ranking + OB.

Diss: Tragiskt fail mot Örjan.



3. WAAWAL - We are anonymous, We are legion
- Er OB är på nr 4 så det duger, får se om den höjes. Ni är den stam på topp 25 med minst medlemmar, delat med min stam. Det är imponerande! WEED får se upp i framtiden.

Mina Spekulationer:
- Ni kommer i lugn och ro kunna expandera men sen kommer ni ställas inför rätta av en stormakt och där sviktar mitt förtroende, ni kommer troligen kollapsa i en stor strid med en hög OBa:)

Hiss: Det låga medlemsantalet

Diss: Ledaren taggad "Der Fürer" med en ganska trolig synonym med ****** och nazismen, detta tyder på högst omoget beteende inom er ledning. Skärp er! Ni kan bli anmälda för hets mot folkgrupp! (enligt min åsikt)


4. SuitUp - SuitUp
- ~40 medlemmar, 4:e plats i OB och ett bra medelvärde. Ni håller er bra till och förvånar omgivningen.

Mina Spekulationer:
- Ni har alltid varit massinvite på alla världar jag sett er, nu verkar ni dock övertänkt er policy en bit och sänkt medlemsantalet drastiskt. Även om en massinvite stämpel inte lossnar innan man deltar i End Game (enligt mig) så har ni gjort framsteg och KAN bli ett hot för andra stammar. Dock har ni fortfarande en akademi och ni är utspridda. Om jag vore er skulle jag brutit samarbetet med er akademi och adlat upp dem, därefter hade jag fokuserat på att hals över huvud försvinna från K55 och bygga upp ett starkt kluster i norr. Tror tyvärr inte ni som stam klarar er ens nära End Game men vissa individer sticker ut och det verkar som dessa kan gå vidare på egen hand.

Hiss: Förbättrande av medlems policyn

Diss: Akademistam och er relativa utspriddhet.



5. BMF - Be My Farm
- OBn dålig, Många medlemmar men tydligen gör ni radikala framsteg vad gäller kriget mot Typedo.

Mina Spekulationer:
- Ni håller inte måttet, tar ibland vatten över huvudet och trots den långa tid ni spenderat som stam på denna värld så har ni en låg OB, detta gillas inte och jag är väldigt besviken. Tror ni kommer åka ut ganska snart.

Hiss: Kriget mot Typedo

Diss: Stammen i det stora hela.


6. iNS - InSAINE
- Relativt högt medlemsantal, dåligt OB, hemsk profil och ett tomt rykte. Ni verkar inte vara mycket mer än en medelstam som åker ut med huvudet före när det väl kommer till kritan.

Mina Spekulationer:
- Ni kommer möta ert öde relativt snart, detta av två doktorer och deras anhängare som är rejält höga. Den ena tänker få er på knä via kärlek medans den andra doktorn kommer visa sina serier tills ert sinnestillstånd liknar det en normal person borde ha efter att ha sett en säsong av House. Nämligen halvknäppa. Ert stup är snart där och när ni väl kommer fram är det bara att hoppa och se vad som finns nedan.

Hiss: N/A

Diss: Obn och medlemsantalet.


7. NWB - Nuclear War Bunnies
- Ni ligger nere på TJUGONDE PLATS i Ob! Tragiskt, ni är en av de fegare i "alliansen" och jag hoppas ni smäller er själva när ni tillverkar era atombomber (som tydligt inte har någon verkan på omvärlden..)

Mina Spekulationer:
- Hejdå, rabbits. Gå och ät lite morötter, TW är inte rätt ställe för nukes och än mindre rätt plats för fegisar. Ni kommer sänkas, förråda eller rökas upp av er höga granne WEED.

Hiss: N/A

Diss: Hela stammen.


8. Elite - 1337
- Dålig OB, högt medlemsantal. Pinsamt värre.

Mina Spekulationer:
- Typiska namnet för en dålig stam, ytterst tveksam till att ni kommer klara er. Vi får se.

Hiss: N/A

Diss: Namnet, OBn och delvis medlemsantalet.


9. Virtus -Invictus
- Bra OB, sjukt högt medlemsantal på 59 members IWM.

Mina Spekulationer:

Inget att säga..

Hiss: OB

Diss: Medlemsantal


10. OPTICO - Panopticon
- Dålig OB, lite för många medlemmar. Tragisk stam..

Mina Spekulationer:


Snipp snapp TUUT så var Panopticon slut.

Hiss: N/A

Diss: OBn


That's my list:) Orkade knappt lägga energi på de sista, inte värt några kommenterar..
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Diss: Ledaren taggad "Der Fürer" med en ganska trolig synonym med ****** och nazismen, detta tyder på högst omoget beteende inom er ledning. Skärp er! Ni kan bli anmälda för hets mot folkgrupp!

Jag anser att du ska vara försiktig med att anklaga andra för hets mot folkgrupp samt att kritisera ledningen av en annan stam som du aldrig varit i kontakt med.

"Der Führer" betyder egentligen bara Ledaren på tyska, Sen att ****** kallade sig själv för det under andra världskriget är egentligen irrelevant.

Sant att BMF stjäl alla våra byar, men för varje by de tar så adlar vi 2 barbarer.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag anser att du ska vara försiktig med att anklaga andra för hets mot folkgrupp samt att kritisera ledningen av en annan stam som du aldrig varit i kontakt med.

"Der Führer" betyder egentligen bara Ledaren på tyska, Sen att ****** kallade sig själv för det under andra världskriget är egentligen irrelevant.

Jag kan ha varit lite oförsiktig, ja. Men då menar du att hälsningsfrasen som mannen som blir * om man skriver använde, den är alltså tillåten? Eftersom det egentligen typ "säg hej" om jag inte minns fel.

Du kanske inte visste det men man kan bli stämd för att uttala orden jag söker.

Men jag ska tagga ner på anklagelserna, har aldrig varit i kontakt med deras ledning så de kanske har en tanke bakom det hela?:thinking:
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Sådär, nu har jag redigerat lite ang. stammen BMF och WAAWAL, har även lagt in en parantes efter min "anklagelse" mot WAAWAL.

Observera även att det jag skrivit är sett ur MITT perspektiv. Har fått några PMs där ni påstår att jag har fel i olika avseenden och då tar jag gärna en förklaring. Man kan ju inte ha rätt på allt.

Hänvisar som kontakt till antingen mejlen på externa eller pm till samma nick in-game, ingame lär svaret komma betydligt snabbare.

Mvh
Crille
 

DeletedUser

Guest
1 WEED

Köttar på bra växt upp lite hot nu som kan hota så börja tveka lite upp deras överlevnad då jag tror på en gangbang...


2 XYZ

Växer på bra och ligger nära Weeds, ingen anning om de har någon allians med någon top stam men isåfall kanske det skulle bli gangbang mot Weeds. Gjorde inget imponerande mot Örjan men men, lets see !


3 WAAWAL

Stark stam , lågt medlemmsantal och bra spelare. Krig mot Delfi om K44 ???


4 Defi

Vinst mot [X] så nu är det bekräftat att de kan kriga. Men vi får se hur det går när någon med iaf mer än hälften så lite poäng/medlemmar går på de. Tror dessa inte håller med akademistam oxxå.


5 BMF

Njae Ingen anning xD Krigar på mot Typedo men det är ju inte så svårt


6 iNS

Galet! hehe men får se hur det går.


7 SuSa

Ingen anning xD


8 Elite

Massinvite eller?


9 OPTICO

ingen anning xD


10 ReDefi

Faaaaaail xD lever på sin systerstam. Går under!

Vad jag tror / Tycker :)
 

DeletedUser

Guest
1 WEED

Överskattade, fail, noobs!
Nee men allvarligt talat min egen stam som puffar på i rätt riktning, har dock tappat lite fart på sistone men det går upp och ner. Kompetent ledning.



2 XYZ

Ingen stam kan lyckas med QTU i gänget. Förövrigt verkard et vara en bra stam som inte ser någon särskild prestige i att hålla ner medlemsantalet, värvar klokt. Mer eller mindre ohotade i sin kontinent.
Bra vänner med Waawal har en fågel viskat i mitt öra, de kan kon gå långt tillsammans.


3 WAAWAL

Bra och ödmjuk ledning. Köttar på fint och står för sina beslut, tänker då närmast på att de försvarar spelarna de tar in även om de drar in dom i krig. Sånt gillas.


4 Defi

Lyckades bra mot [X] trots att de blev backstabbade, tyder på en aktiv stam som är beredda på det mesta. Har skött sin diplomati mycket bra efter sina förutssätningar och plockar stam efter stam i sin kontinent. Mest spännande stammen på top 10 då det kan bli fågel eller fisk men jag sticker ut hakan och tror på fågel iaf den närmsta månaden.

5 BMF

Inblandade i v14 lamaste krig. Kommer få det svårt i sin kontinent senare.


6 iNS

En hel del kända ansikten här, bra spelare. Ser dock lite segt ut just nu men kapaciteten finns.


7 SuSa

Merg med DEFI eller utslagna?


8 Elite

Ingen aning.


9 OPTICO

Kommer smygsegla vidare ett tag till. Har den store Zaifir och om han sitter vid rodret sköts iaf diplomatin felfritt. xD


10 ReDefi

Ingen aning.
 

DeletedUser

Guest
Ingen stam kan lyckas med QTU i gänget. Förövrigt verkard et vara en bra stam som inte ser någon särskild prestige i att hålla ner medlemsantalet, värvar klokt. Mer eller mindre ohotade i sin kontinent.
Bra vänner med Waawal har en fågel viskat i mitt öra, de kan kon gå långt tillsammans.

*QTU förklarar krig mot rovet*
 

DeletedUser

Guest
WEED

Nattugglor, aktiva, och mycket erfarna spelare. Ni kan komma och gå långt... :)

WAAWAL

Duktiga spelare och mycket aktiva. Tänk på en grej bara ni har värld 14s ögon på er, och det kan inte vara bra. Men sköter ni diplomatin rätt så kan ni komma långt också. :)

Defi

Min stam, låter någon annan kommentera här.

BMF

När jag såg att ni spelade här så trodde jag, det var samma skitiga stam som i de andra världarna. Men jag hade fel, ni har stått i topp 10 sen start och det ser ut och att gå bra för er, tror dock inte ni kommer hålla i längden. Men ni sköter er diplomati rätt och fortsätter ni så tror jag ni har en chans på värld 14.

Sen så vill jag till lägga, att ni har en stark position rättare sagt en mycket stark kluster, och om jag vore ni så skulle jag utnyttja det genom att slå till mot stammarna runt er på k44. Ni kommer vara svåra och slå ner, ni har en mycket tätt kluster och det är alltid bra.

iNS

Duktiga spelare men dåliga på att lyssna. :)

OPTICO

De mergade med stammen XYZ, en duktig stam som mergar med ännu duktigare stam = Ni tänker slå ut WEED vilket jag tror ni kommer faila, om WEED sköter sin diplomati rätt.

Men ni har en chans och ta hem ett krig mot WEED, om ni är lika aktiva som dem och spelar j****** ful. (INGET ILLA MENAT MOT WEED, TA DET SOM EN KOMPLIMANG) :)

SuSa

Ni är för utspridda, men ni har några duktiga spelare, och samma sak går för er sköter ni er diplomati rätt så kan ni komma långt. Tinglo är en mycket duktig ledare, och där han ni ett bonus.

ICA

Jag vet inget om er, men när ni gick i krig så trodde jag det var ett skämt med spelarna ni hade, men det ser ljust ut för er.

ROR

Vet inget om er...

~DSG~

Tror ni kommer åka ner :O
 

SuperSneel

Member
Reaktionspoäng
0
WEED

Nattugglor, aktiva, och mycket erfarna spelare. Ni kan komma och gå långt... :)

WAAWAL

Duktiga spelare och mycket aktiva. Tänk på en grej bara ni har värld 14s ögon på er, och det kan inte vara bra. Men sköter ni diplomatin rätt så kan ni komma långt också. :)

Defi

Min stam, låter någon annan kommentera här.

BMF

När jag såg att ni spelade här så trodde jag, det var samma skitiga stam som i de andra världarna. Men jag hade fel, ni har stått i topp 10 sen start och det ser ut och att gå bra för er, tror dock inte ni kommer hålla i längden. Men ni sköter er diplomati rätt och fortsätter ni så tror jag ni har en chans på värld 14.

Sen så vill jag till lägga, att ni har en stark position rättare sagt en mycket stark kluster, och om jag vore ni så skulle jag utnyttja det genom att slå till mot stammarna runt er på k44. Ni kommer vara svåra och slå ner, ni har en mycket tätt kluster och det är alltid bra.

iNS

Duktiga spelare men dåliga på att lyssna. :)

OPTICO

De mergade med stammen XYZ, en duktig stam som mergar med ännu duktigare stam = Ni tänker slå ut WEED vilket jag tror ni kommer faila, om WEED sköter sin diplomati rätt.

Men ni har en chans och ta hem ett krig mot WEED, om ni är lika aktiva som dem och spelar j****** ful. (INGET ILLA MENAT MOT WEED, TA DET SOM EN KOMPLIMANG) :)

SuSa

Ni är för utspridda, men ni har några duktiga spelare, och samma sak går för er sköter ni er diplomati rätt så kan ni komma långt. Tinglo är en mycket duktig ledare, och där han ni ett bonus.

ICA

Jag vet inget om er, men när ni gick i krig så trodde jag det var ett skämt med spelarna ni hade, men det ser ljust ut för er.

ROR

Vet inget om er...

~DSG~

Tror ni kommer åka ner :O

Det var inte bara OPTICO som mergade ner XYZ, Det var ROR, OPTICO och en till stam :p
 
Topp