-SKOG- Mot j iii

DeletedUser

Guest
På vilket sätt skulle Ryssland vara den goda sidan:confused:

Har lite svårt att se det logiska i det där :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag tänker... Bush = dålig president, Obama = bättre president :)
 

DeletedUser

Guest
På vilket sätt skulle Ryssland vara den goda sidan:confused:

Har lite svårt att se det logiska i det där :cool:



Att ryssland skulle vara det goda :confused:
Men att USA är bad boy det håller jag med om ;) lägger sig i vad andra länder gör :eek:
Tillsätter ledare i olika länder som bla irak för att lite senare bomba sönder landet
Obs USA tillsatte Iraks ledare vilket dom gjort i flera länder genom åren

USA gör inget för något land så länge dom inte tjänar på det, inte hjälper dom andra för hjälpandets skull iaf

(ps. dom gör bra filmer iaf )
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Att ryssland skulle vara det goda :confused:
Men att USA är bad boy det håller jag med om ;) lägger sig i vad andra länder gör :eek:
Tillsätter ledare i olika länder som bla irak för att lite senare bomba sönder landet
Obs USA tillsatte Iraks ledare vilket dom gjort i flera länder genom åren

USA gör inget för något land så länge dom inte tjänar på det, inte hjälper dom andra för hjälpandets skull iaf

(ps. dom gör bra filmer iaf )

Bra skrivet :)
 

DeletedUser

Guest
Att ryssland skulle vara det goda :confused:
Men att USA är bad boy det håller jag med om ;) lägger sig i vad andra länder gör :eek:
Tillsätter ledare i olika länder som bla irak för att lite senare bomba sönder landet
Obs USA tillsatte Iraks ledare vilket dom gjort i flera länder genom åren

USA gör inget för något land så länge dom inte tjänar på det, inte hjälper dom andra för hjälpandets skull iaf

(ps. dom gör bra filmer iaf )


Det luktar zeitgeist här:rolleyes:
 

krigareerik

Member
Reaktionspoäng
0
Som hampus sa, ni var jämlika i början, är det på något sätt konstigt att den sidan som vinner har mer poäng?, Matte:

Skog - 11 mill

JIII - Någonstans där

Efter kriget =


Skog = 6 mill

JIII = 33 Mill



Ska det vara fegt att vinna?


________________


Sen att de flesta av era medlemar inte fattat att kriget funnits ett tag nu och börjat säga "nu börjar kriget" är bara riktigt orelevant, kriget är i princip över.


vi ska inte bråka men det var ganska många som lämnade vår stam....... men vi ska inte bråka j3 har adlat mer än oss men vi slutar inte kämpa=)
 

DeletedUser

Guest
vi ska inte bråka men det var ganska många som lämnade vår stam....... men vi ska inte bråka j3 har adlat mer än oss men vi slutar inte kämpa=)


Spelar ingen roll hur många som lämnade, det gör inte att ni förlorade mindre, ni förlorade ändå kriget lika mycket, det är verkligen ingen ursäkt:)



<3
 

tetle

New Member
Reaktionspoäng
0
Tänl på mig som har k35 för nästan mig själv. J iii jar inte tagit nånting där så jag har en bra utgångspunkt
 
Topp