-SKOG- Mot j iii

DeletedUser

Guest
Efter att SK och -TKOG- blivit till -SKOG- och j iii tagit alla sk:s små och inaktiva spelare och dessutom ropat på hjälp från btw ser det ut så här.

Side 1:
Tribes: -SKoG-
Players:

Side 2:
Tribes: J III
Players:

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 326
Sida 2: 606
Skillnad: 280

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 15
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,789,567
Sida 2: 3,367,556
Skillnad: 1,577,989

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 102,724
Sida 2: 90,098
Skillnad: 12,626

image.php


1 Horden 663,70 Mio.
2 For The World! 653,47 Mio.
3 yum yum ill give you some 235,04 Mio.
4 Ducimus 225,62 Mio.
5 Semper Battalius 168,49 Mio.
6 Stairway to Heaven 124,04 Mio.
7 Swedish Knights of Glory 99,92 Mio.
8 Johan III 83,00 Mio.


...
Edit: glömde säga att de är allierade med borg också som deffar upp dom när det behövs
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Attackera Borg då istället om de nu deffar J III, är det inte bättre att ta tomma byar?
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Låt mig få lägga till några saker. J III bad aldrig btw om hjälp, när CRY fortfarande existerade så snackade vi ihop oss några stammar för att försöka köra över er totalt. Så man kan säga att ni kan skylla det mesta på oss i gamla CRY.

Om jag får säga min åsikt så är jag inte direkt imponerad på någon av sidorna. Ingen har visat riktigt va de går för i krig än. -SkoG- som jag själv har krigat mot vet jag att de inte brukar bjuda på nått vidare motstånd så jag är inte förvånad.

Men J III som är en så pass stor stam är man faktiskt lite besviken på. -SkoG- borde egentligen bara vara en liten matbit för er med tanke på er storlek.
 

DeletedUser

Guest
när vi var i cry tog vi ju 200 byar på ca 10 dagar så detta är inte direkt någon bra statistik
 

DeletedUser

Guest
Utav det jag minns när jag lirade i J III så var det inte sådana här grejer.
Och krig mot SK/-TKoG- var det när jag lirade där, statsen finns i någon tråd. Det var betydligt bättre än såhär. Lite fundersam över vad som har hänt ^^
 

DeletedUser

Guest
nu äntligen fick j iii tummen ur arslet och anfaller. de var visst tvungna att bli tre gånger större än oss innan de vågade göra något annat än att deffa...eller det kanske var så att barbarbyarna tog slut?
 

DeletedUser

Guest
J III var länge lite som en pinjata för dom större stammarna på V2 gick där då.
Vi hade 8 miljoner och väldigt lojala medlemmar.
Men som jag sa så kom DO och MR(när dom var stora) och körde en offensiv sedan så lungnade dom ner sig tog lite barabarianbyar sedan slog dom en gång till.

JAG vet var J III går för så för mig finns det inte en tanke på att J III kommer att förlora.
Kanske kommer det att ta tid för man kanske inte går in fullt på den men vinna det gör dom :)
 

DeletedUser

Guest
J III var länge lite som en pinjata för dom större stammarna på V2 gick där då.
Vi hade 8 miljoner och väldigt lojala medlemmar.
Men som jag sa så kom DO och MR(när dom var stora) och körde en offensiv sedan så lungnade dom ner sig tog lite barabarianbyar sedan slog dom en gång till.

JAG vet var J III går för så för mig finns det inte en tanke på att J III kommer att förlora.
Kanske kommer det att ta tid för man kanske inte går in fullt på den men vinna det gör dom :)


Räta mig om jag har fel men vad jag kommer ihåg så var det endast DO som körde mot JIII?

Sen har DO och MR(RIP) alltid varit stora;)
 

KillBananas

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: J III
Players:

Side 2:
Tribes: -SKoG-
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 64
Sida 2: 6
Skillnad: 58

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 582,219
Sida 2: 61,219
Skillnad: 521,000

image.php
 

DeletedUser

Guest
deff till JIII ryktet från borg är väldigt överdrivet, är det er framtida anledning till förlust?:eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Aa, för vad jag vet så har vi inte deffat nån by av J III´s är uppe vid -SKoG- .. :rolleyes:
 

barbosa

New Member
Reaktionspoäng
0
Inte så konstigt att ni tog en massa byar av oss Gizzur, där uppe i k35 va vi svaga o få.. Vi är desto större o starkare i k56 där hade det vatt svårare för er..

Därför har J III såna problem, dom har samlat på sig alla barbar byar så dom har växt till sej så stora, så förutom sista veckan så har ja inte varit särskilt inponerad av er..

Men som tidigare så bygger vi upp oss, växer till oss och kommer överleva..

Även om ni har gaddat ihop er eller inte så J III o btw har tagit byar av oss men vi har tagit av dom oxå.. inte många känner till oss och vet riktigt va vi går för och det e precis så vi vill ha det..
 
Topp