-SKOG- Mot j iii

DeletedUser

Guest
cry snittade på drygt 10 byar per dag under typ 2-3 veckor
det är rätt många även om ni var "klena" här uppe
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Inte så konstigt att ni tog en massa byar av oss Gizzur, där uppe i k35 va vi svaga o få.. Vi är desto större o starkare i k56 där hade det vatt svårare för er..

Vadå klena där uppe? Om ni bara hade haft lite bättre koll på er akademi samt haft bättre sammanhållning så kunde ni ju ha bjudit på en del motstånd. Men ni där nere sket ju totalt i de på k35 så därför gick det som de gick.

Och ifall vi hade lyckats slå oss ner till er så tror jag motståndet hade blivit desamma som på k35. Men nu gjorde vi ju aldrig det så vi vet ju inte vem som har rätt.
 

DeletedUser

Guest
Inte så konstigt att ni tog en massa byar av oss Gizzur, där uppe i k35 va vi svaga o få.. Vi är desto större o starkare i k56 där hade det vatt svårare för er..

Det är lätt att skylla på att man var svaga och få..
Ni som var så starka på k56 kunde väl deffat därifrån?

För till de byar jag tog från er kom ingen deff som hade gått långt.
Alltså kan man säga att ni var starka på ett ställe och det var bara det stället ni brydde er om?

Nåväl, för de som disskuterar hur många byar vi tog av er finns länk här..

Men whatever, det är inte CRY vs. -Skog- tråden handlar om..
 

DeletedUser

Guest
för att återgå till ämnet så gjorde jag en fredstrevare:

Okok! vi ger oss, ni har bevisat att ni är störst och starkast!
*viftar med vit flagga*

I er krigsförlaring står det:
Vårt mål är som sagt att så fort vi gjort slut på SK genom våra mycket noggranna attacker så hoppas vi genast att vi tillsammans ska kunna fila på en attackplan hur vi ska gå till väga för att gemensamt rensa ut LAW:s byar som ligger i vårt område.
...
vi är väldigt oroliga för att LAW annars kommer att ta deras byar och då komma in i vårt område


det verkar som om ni ville ha ett snabbt krig men det kommer det inte att bli, i den här takten kommer det att ta flera månader, dessutom kan inte (law)ftw! ta några byar av oss längre eftersom fronten ligger långt bort och därför är ert krigsmål nått. Ni har även börjat få ftw! byar mitt ibland er och det vill ni väl inte ha? så länge som ni krigar med oss kommer de byarna att bli fler. Ni vet ju hur effektivt det är med byar mitt bland fienden:)
tänk också på hur många byar ni kan ta av ftw! nu när de inte är beredda på anfall från er, det kan också förbättra ert rykte väsentligt...

så vad säger ni?

MVH
Mrshyguy

Det gick inte så bra, de brände den vita flaggan och högg huvudet av budbäraren:(
 

DeletedUser

Guest
Det gick inte så bra, de brände den vita flaggan och högg huvudet av budbäraren:(

Haha, det kan jag tänka mig:), vore riktigt barnsligt av er att göra detta.

Nu hyser Skog personlig agg mot jIII.... "ni tog våra byar!, jvla tattare!!!"


beredd er på stryk, från den stora lagens hammare. medans JIII fokuserar sig på annat kommer ni fumla omkring och försöka ta byar medans era riktiga fiender vassar sina slaktmaskiner, Skog är körda.
 

DeletedUser

Guest
tja eftersom att SK var det vi krigade mot skulle det kunna vara ett världskrig i K65,66,56 men -tkog- la sig i så det blir lite långdraget. jaja vad ger man inte för massa bonuspoäng:D
 

DeletedUser

Guest
och nu anfaller borg...finns det bara förrädare i det här spelet?

det ska bli kul att se när jiii maler ner borg sedan
 

DeletedUser

Guest
just det, de som vill ha byar av j iii kan ju passa på och anfalla dom på mitten när all deff är här i norr hos skog
 

DeletedUser

Guest
och nu anfaller borg...finns det bara förrädare i det här spelet?

det ska bli kul att se när jiii maler ner borg sedan


Det finns två saker:

Vinnare


Förlorare
______________


Om du fick välja en av dessa, vilken skulle du ta?, detta spelar om att gå som en vinnare ur ALLA situationer, spelar ingen som helst roll hur.

Om du sedan har klagomål på hur någon vinner, skippa det och lev vidare.



När du drar upp förädare, ni har ju själva ryktat och smutskastat oss flertal gånger...ni skyller förlusten mot JIII pga våra så kallade "massdeffningar"......så, jag antar att ni förr eller senare antog att vi skulle ta del i detta kriget.

//Medlem i Borg
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
Sant Hanibel. Tråkigt bara att det ska gå till så för att en tidigare ledare slickar rövhål på en större stam. Speciellt efter att ha bett om deff i två-tre veckor "inför kommande krig" bara för att lämna dagen efter.

Hoppas verkligen alla som är kvar i Borg drar tillbaks sin deff från den spelaren och NFS eller någon annan har vett nog att fixa en deal ur kriget. Så sanslöst jävla dumt att köpa skitsnacket från <censur>.
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Varför tror ni man kallar den här världen för "judas världen" för egentligen? Säg nån stam som inte har huggit nån annan i hyggen.
 

DeletedUser

Guest
Varför tror ni man kallar den här världen för "judas världen" för egentligen? Säg nån stam som inte har huggit nån annan i hyggen.

Horden så klart :D

Vi agerade inte mot LAW förän vi fick nys om deras fulspel ihop med CP.

Alla håller kanske inte med, men om man följt dramat från början så vet man att det är sant :)
 

DeletedUser

Guest
Vi i J III har aldrig bett borg att ge sig in i kriget om de har deffat nån det vet jag inte men om de går in i kriget är det av egen vilja

btw mrshyguy vad menar du med förrädare? Hemlig allians där?
 

kina23

New Member
Reaktionspoäng
0
kriget

borg dom var ju allierade med skog sen vile dom inte hjälpa med kriget så dom blev neotrala och nu hugger dom oss i ryggen typ
 
Topp