-SKOG- Mot j iii

DeletedUser

Guest
En liten uppdatering:

Side 1:
Tribes: J III Borg
Players:

Side 2:
Tribes: -SKoG-
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 2
Skillnad: 19

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 173,199
Sida 2: 21,683
Skillnad: 151,516

image.php
 

DeletedUser

Guest
Vi i J III har aldrig bett borg att ge sig in i kriget om de har deffat nån det vet jag inte men om de går in i kriget är det av egen vilja

btw mrshyguy vad menar du med förrädare? Hemlig allians där?

Jag och needforfspeed hade lovat varandra att inte våra stammar skulle kriga så länge vi var ledare i respektive stam. Sedan hittade han på en regel om att man inte fick ta barbarbyar och väntade tills någon i skog tog en och använde det som ursäkt för att starta krig.

-gamarna samlas säger jag
 

DeletedUser

Guest
Jag och needforfspeed hade lovat varandra att inte våra stammar skulle kriga så länge vi var ledare i respektive stam. Sedan hittade han på en regel om att man inte fick ta barbarbyar och väntade tills någon i skog tog en och använde det som ursäkt för att starta krig.

-gamarna samlas säger jag

Oki då förstår jag ju vad du menade med förrädare:)
 

DeletedUser

Guest
Okej då fattar vi :)
 
Senast redigerad av en moderator:

tetle

New Member
Reaktionspoäng
0
Vadå svaga i K 35. När vi blev attackerade av alla möjliga så fick vi ingen hjälp från de i 56. Jag kämpa för det mesta själv och har byggt upp mig däruppe för k 56 komemr snart vara fullt av j iii. De som inte fattat att vårt motständ är bra borde kolla alla mina raporter. Vi har dödat massviss med trupper bara genom att ta över en by bland j iii och deffa upp de. Ni förlora ju massviss med offbyar där.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Side 1:
Tribes: -SKoG-
Players:

Side 2:
Tribes: J III
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 44
Sida 2: 280
Skillnad: 236

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 93
Skillnad: 80

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 332,990
Sida 2: 2,202,240
Skillnad: 1,869,250

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 124,462
Sida 2: 927,261
Skillnad: 802,799

image.php


Låter statistiken säga sitt...
Alltså att Skog inte kan spela TW;)
 

DeletedUser

Guest
Att har dubbelt så mycket poäng när man börjar attackera är till stor fördel... Fega J III



Tänk efter lite nu ;)
Dom är fega säger du, varför skulle dom inte ta skansen att hoppa på er :confused:
Det vore ju mer korkat att hoppa på någon som är dubbelt så stora ist :eek:
 

tetle

New Member
Reaktionspoäng
0
de gömmer sig bakom ftw!. när de är borta kommer horden att hjälpa oss... de e därför vi finns. våran storhetstid är inte över än
 

krigareerik

Member
Reaktionspoäng
0
men hur lång tid tar det inte för j3 att ta bort oss vilket dom inte kommer att
lyckas med=) det går inte fort
 

DeletedUser

Guest
men hur lång tid tar det inte för j3 att ta bort oss vilket dom inte kommer att
lyckas med=) det går inte fort



wtf -.-



Nu diskuterar vi inte längre om ni vinner, så det du försöker säga är att ni är bra för att de inte tar ut er snabbt?:rolleyes::rolleyes:, du måste vara snubben med det sjukaste argumentet till braförklaring hittils;)
 

krigareerik

Member
Reaktionspoäng
0
nej då jag är en normal liten pojke som bara menar att ni har ca 30 mio mer än oss i p=) men att ni ändå inte presis adlar bort oss fort vilket ni borde göra=) men vi ska nog vara kvar längre än er ska ni se=)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
nej då jag är en normal liten pojke som bara menar att ni har ca 30 mio mer än oss i p=) men att ni ändå inte presis adlar bort oss fort vilket ni borde göra=) men vi ska nog vara kvar längre än er ska ni se=)

Ni var hyfsat jämna i poäng i början har jag för mig;)
 

DeletedUser

Guest
nej då jag är en normal liten pojke som bara menar att ni har ca 30 mio mer än oss i p=) men att ni ändå inte presis adlar bort oss fort vilket ni borde göra=) men vi ska nog vara kvar längre än er ska ni se=)


Som hampus sa, ni var jämlika i början, är det på något sätt konstigt att den sidan som vinner har mer poäng?, Matte:

Skog - 11 mill

JIII - Någonstans där

Efter kriget =


Skog = 6 mill

JIII = 33 Mill



Ska det vara fegt att vinna?


________________


Sen att de flesta av era medlemar inte fattat att kriget funnits ett tag nu och börjat säga "nu börjar kriget" är bara riktigt orelevant, kriget är i princip över.
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
De är la ganska uppenbart att Skogen försvinner snart. De har ju inte varit regnperiod för skogen. J3 är som Sahara, ödelägger skogen :( Bara att inse att Skog försvinner.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
De är la ganska uppenbart att Skogen försvinner snart. De har ju inte varit regnperiod för skogen. J3 är som Sahara, ödelägger skogen :( Bara att inse att Skog försvinner.

Snart börjar väl kärnvapenbombningar och Armageddon!
Btw jag blir snrt Barack Obama(Se upp 023^^)
 
Topp