-SKOG- Mot j iii

tetle

New Member
Reaktionspoäng
0
hahahaha

de har försökt komma ditt men de är för dåliga för att ta över byar.
 

DeletedUser

Guest
Härmed idiotförklarar jag dig.

Hur kan du säga att de inte kan adla när de leder ganska stort över er?



Detta är ett person angrepp! Ser gärna att admin tillrättavisar samt att hampus204 reviderar sitt påstående till något mer humant.
 

DeletedUser

Guest
hahahaha

de har försökt komma ditt men de är för dåliga för att ta över byar.


Det du troligtvis menar med att J III har försökt komma dit är pga att du har sett innan att där fanns någon enstaka by (kanske?) Men varför skulle vi vilja komma upp till dig där? Jag tror inte en chans på att någon med allvar velat adla sig upp där.. Vi har gott om byar där vi är, som vi kan adla...
 
Senast redigerad av en moderator:

tetle

New Member
Reaktionspoäng
0
fattar eran taktik att inte hålla er utsprida men det är fortforande konstigt att jag har dödat ungeför 20 adel där uppe..
 

DeletedUser

Guest
Spelar ingen roll hur många som lämnade, det gör inte att ni förlorade mindre, ni förlorade ändå kriget lika mycket, det är verkligen ingen ursäkt:)



<3

Hur förlorar man ett krig? Gör man som du, får panik och ger upp?
Vågar man inte stanna i en stam i krig så kan man behålla sina åsikter för sig själv!!
Personligen anser jag att antingen så blir man utrotad el så ger stammen upp officiellt!
Ännu har varken eller skett...
 

DeletedUser

Guest
Jag älskar dig <3


jag var medlem i Skog2 Lååååångt (LÅÅÅÅNGT) innan kriget började, så snäälla, verkligen snälla, jag bönfaller, skaffa dig en hjärna och kolla upp faktan.

Jag var medlem i JIII under krigets gång.

Var vänlig och upplys mig! Vad ska jag tro?
 

DeletedUser

Guest
Du ska inte tro något, kolla bara upp din fakta.


@ tetle =

Jag var långt ifrån engagerad och sa det aldrig förrns det kom till notan och jag behövde slicka ledarnas rövar, och kort därefter blev det kött:rolleyes:

Upplys mig!? Argumentera mig till vetande!

Rövslickeri?...
 

tetle

New Member
Reaktionspoäng
0
han va med i skoga... sen hoppa han över J III för han blev rädd... blev kickad och internadlad för inte så länge sen.. gick med i borg och nu hoppa han ut och bilda egen stam
 

DeletedUser

Guest
han va med i skoga... sen hoppa han över J III



Du har också noll koll, gubben:rolleyes:



Jag orkar inte dra upp en hel tråkig egotripp biografi.


Vi kan väl sammanfatta det såhär:

skog2 var jag medlem i väldigt tidigt i spelet, långt innan kriget, ett tag efter att lkg lösts upp, när jag sedan fick en förfrågan av ledaren i shadow. Gick dit, i detta läge hade jag ingen kontakt med JIII, efter shadow gick jag med i borg, kort senare mergade vi med JIII.


Så, kapisch?, att säga att jag hoppade mellan skog2 och JIII för att jag var rädd är nog lite konstigt sammanfattat, allt detta hände under flera månader, och som du sa, jag blev sedan internadlad av JIII för att jag var inaktiv i kriget.
 
Senast redigerad av en moderator:

tetle

New Member
Reaktionspoäng
0
att säga vad du gjorde mellan skoga och j iii spelar ingen roll. det viktiga är att du bytte till fiendestam
 

DeletedUser

Guest
att säga vad du gjorde mellan skoga och j iii spelar ingen roll. det viktiga är att du bytte till fiendestam



Lite konstigt att du fortfarande snackar som att jag hoppade direkt mellan stammarna:rolleyes:


Samt att skog och JIII hade sannerligen en spännd situation i det läget, men krig var det inte :rolleyes:


Dina argument är lite halvdana.
 

tetle

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag skrev att jag inte brydde mig om vad du gjorde emellan. Det ända viktiga är att du hoppade ut och bytte efter en tid till en stam du tyckte var ett hot i ditt områdde. Mina argument äger och det vet du.
 
Topp