-SKOG- Mot j iii

DeletedUser

Guest
Klart ni backstabbade LAW ju...

Forna LAW backstabbade alla allierade förutom två:
Först var det RF där en lång allians följdes upp av en kort avrättning - Sedan följde DM med en kort allians och en lång kamp om överlevnad från deras sida ...

De två allierade som de aldrig fick backstabbat var Horden och CP - Horden anföll först då det vore helt korkat att invänta anfallet efter att DM blivit utslagna...

Förmodligen fanns det planer på att backstabba både oss och CP innan LAW skulle kora sig som störst bäst och vackrast - En teori om att de tolkade Horden som skarpare än CP kanske var anledningen att alliera sig med dem :rolleyes: Drömscenariot för LAW vore väl att rank 1 och rank 3 skulle göra historia av rank 2 och att LAW sedan skulle fixa sista backstabben till eget herravälde genom att slå ut CP -

Nu blev det inte så - Horden var inte lätt att bita i och LAW spelare tröttnade på att det fanns en jäkla massa motstånd i "motpolen" :cool: Många slutade och det blev många kökonton - och vägen till världsvälde fick modifieras något genom att merga sig till bibehållen förstarank ECB/FTW!

De allierade till FTW! kan känna sig säkra så länge de är behövda - Då krigandet går sådär så är väl även Mergen mer aktuellt än en backstabb - Iallafall som det ser ut idag -
But watch out - U never know:)
 
Senast redigerad av en moderator:

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Har inte förnekat att forna LAW backstabbade de flesta av sina allierade.

Men vad jag syftade på var att Päronsoda förnekade att ni backstabbade LAW, det var ju precis vad ni gjorde:rolleyes:
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Fan, vi gör en ny tråd istället där vi snackar backstabbing ^^ Kan bli rätt så kul med tanke på att typ hela världen har gjort det minst en gång
 

DeletedUser

Guest
Har inte förnekat att forna LAW backstabbade de flesta av sina allierade.

Men vad jag syftade på var att Päronsoda förnekade att ni backstabbade LAW, det var ju precis vad ni gjorde:rolleyes:

När LAW började snacka merge med CP så sa de indirekt upp våran allians då det gick emot allt vi kommit överens om.

Du får gärna kalla oss backstabbers om du vill, det blir inte sant för det:p

Våra händer må vara blodiga, men samvetet är rent ;)
 

DeletedUser

Guest
borg dom var ju allierade med skog sen vile dom inte hjälpa med kriget så dom blev neotrala och nu hugger dom oss i ryggen typ

Borg var aldrig Allierare med er utan bara IAP det var ni som inte tyckte vi höll kontakten så bra därför ändrar ni det till IAP..
Och det var ett tag sen ni var allierare..
 

DeletedUser

Guest
Jasså sover inte skitsnackar'N ? :D
Jag krigar för min stam och tycker inte du visat så stort motstånd jag kan ju sova igenom detta kriget :eek:

skitssnackarn jo visst hej på dej du ska kolla en sak låt mej tänka du har bytt stam 10 ggr låt mig tänka hmm ja har bytt 2 oj förlåt mig jag hade visst bytt fler ggr:eek: å sen så har ja la fn inte sagt att ja visat motstånd?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Vad kallar ni de spelare som :

(Stambyten)

hooman - 10
trebor.92 - 7
Schnasen - 7

osv.

Sen vad har det med saken att göra :rolleyes:
Okej visst jag hade svårt för mig att bestämma mig vilken som är rätt stam!
Jag vet inget om hur stammarna är och hur deras framtid ser ut om jag inte varit i den.. :eek:
Men visst kalla mig stambytarn jag slåss för J III i vilket fall!
 

DeletedUser

Guest
Vad tyst det blev :D!
Men jag får väll fortsätta kötta inatt.. ;)
 

DeletedUser

Guest
skitssnackarn jo visst hej på dej du ska kolla en sak låt mej tänka du har bytt stam 10 ggr låt mig tänka hmm ja har bytt 2 oj förlåt mig jag hade visst bytt fler ggr:eek: å sen så har ja la fn inte sagt att ja visat motstånd?:eek:

Ta't lungt, det är ett spel.


Stambyten anger inte skills;), ganska dåliga argument du använder hära, men visst, du är ultra super pro elite haxor för att du bara bytt stam två gånger.
 

DeletedUser

Guest
Av detta fick man iallafall ut ett budskap - Det finns en stolt medlem av J3:rolleyes:

SKOG om några ska känna sig stolta de har spelat en längre tid mot J3 och btw och klarat sig bra - En bit ifrån Fail i mina ögon =)

Borg däremot är ett stort frågetecken -

Isåfall är det mer läge för större eloge till J3 trots att de sover sig igenom krig - :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ta't lungt, det är ett spel.


Stambyten anger inte skills;), ganska dåliga argument du använder hära, men visst, du är ultra super pro elite haxor för att du bara bytt stam två gånger.

haha ja sa väl inget om de har nåt me stambyten om skillz?^^:eek:
sen så ser ja mer danne som en simcity spelare inget illa menat mot dig danne men de stämmer nog till 50-60%;)
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Snacka om intressant konversation här(ironisk).
Kan vi inte gå on topic istället kanske?
 

DeletedUser

Guest
haha ja sa väl inget om de har nåt me stambyten om skillz?^^:eek:
sen så ser ja mer danne som en simcity spelare inget illa menat mot dig danne men de stämmer nog till 50-60%;)

Nejdå, du påstår bara att du själv är sämst och att danne är bäst;).
 

DeletedUser

Guest
Av detta fick man iallafall ut ett budskap - Det finns en stolt medlem av J3:rolleyes:

SKOG om några ska känna sig stolta de har spelat en längre tid mot J3 och btw och klarat sig bra - En bit ifrån Fail i mina ögon =)

Borg däremot är ett stort frågetecken -

Isåfall är det mer läge för större eloge till J3 trots att de sover sig igenom krig - :rolleyes:

words:D(10tecken)
 

DeletedUser

Guest
Kommigen nu Borg och J III bättre kan ni :D ;)

Senaste 48h:

Sida 1: J III Borg
Sida 2: -SKoG-


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 32
Sida 2: 1
Skillnad: 31

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 259,223
Sida 2: 3,387
Skillnad: 255,836

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
tja skog är inte så aktiva på att adla så jag tror att vi är sida 1 och de 2
 
Topp