Off Topic @V31

DeletedUser

Guest
Massor, de va AWESOME.

Skulle sett elias, snubben va uppe i varv alltså. höll på ända in till 0300 tiden

Bekräftas!

Dock så fick man straffpoäng... Det är inte ok att kalla någon för homosexuell..
Förstod vad du menade pias, du skrev det bara på ett roligt sätt :*
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Nu har jag fått sitta här och radera en hel massa inlägg OCH dela ut straffpoäng. Ni är ett underbart och vältaligt gäng när ni sköter er men inatt så har ni vart omöjliga. Ni vet att rena personangrepp inte är ok på något sätt.

Snälla läs igenom era inlägg innan ni postar och kom ihåg att ni enbart skall sätta in citat som ni står bakom helt.

hur kunde jag få ett straffpoäng?D: vad gjorde jag?:confused:
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Ares, du behöver inte göra så mycket. Allt du behöver är och citera fel person etc. Eller säga fel sak om fel stam, därför ja aldrig nämner någon stam vid namn när ja vet de har "skydd" från högre instanser. På v30 kunde man säga va man vela, för då va man skyddad av dessa så kallade admins.

Heter du fel, tycker du olika etc. Då kan de bli bestraffning på det med. Man kan få bann direkt på en mening som andra admins kan skratta o fundera va som ens va brottet på. (Tro mig, ja har bevis)

Så ni alla där ute, ni oliktänkande. Slut upp med dumheterna och underhåll pias med sånt HON vill se & läsa. Annars så kan det bli så att ni försvinner ljudlöst härifrån snabbbare än ni själva hinner ana ;)

Ja skriver under min egen avrättning när ja skriver detta, ja är VÄL medveten om detta. Men precis som folk i arabländer som levt under diktatorer så reser jag mig upp och säger INGET MER; NOG NU.

Jag hoppas bara jag har inspirerat fler till att göra samma sak och att min permabann går förbi helt omärkt.

V31, RES ER. Låt oss gemensamt stå upp mot tyrannerna.

NER MED BITE & DESS LAKEJER
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ares, du behöver inte göra så mycket. Allt du behöver är och citera fel person etc. Eller säga fel sak om fel stam, därför ja aldrig nämner någon stam vid namn när ja vet de har "skydd" från högre instanser. På v30 kunde man säga va man vela, för då va man skyddad av dessa så kallade admins.

Heter du fel, tycker du olika etc. Då kan de bli bestraffning på det med. Man kan få bann direkt på en mening som andra admins kan skratta o fundera va som ens va brottet på. (Tro mig, ja har bevis)

Så ni alla där ute, ni oliktänkande. Slut upp med dumheterna och underhåll pias med sånt HON vill se & läsa. Annars så kan det bli så att ni försvinner ljudlöst härifrån snabbbare än ni själva hinner ana ;)

Ja skriver under min egen avrättning när ja skriver detta, ja är VÄL medveten om detta. Men precis som folk i arabländer som levt under diktatorer så reser jag mig upp och säger INGET MER; NOG NU.

Jag hoppas bara jag har inspirerat fler till att göra samma sak och att min permabann går förbi helt omärkt.

V31, RES ER. Låt oss gemensamt stå upp mot tyrannerna.

NER MED BITE & DESS LAKEJER

Vad snackar du för smörj? Haha, gå och släng dig i sjön gosse.
 

DeletedUser

Guest
R.I.P Henrik.

Drar på mig en varning jag också då, citerar ett L, tro mig det räcker!

[18:40:20] Filip-jakten 100: l
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Nu är ni ute på hal is grabbar och pratar om saker som ni inte har en aning om.

Vilken stam ni tillhör försöker jag medvetet inte ha koll på. De som spelat med mig vet att jag har snarare större koll på att de uppför sig än att fienden gör det. Fråga de så får ni höra ;) Tyvärr så blir det lätt så när man försöker att se till så att man inte har några favoriter.

Tänk på att här finns både föräldrar, mor och farföräldrar samt yngre barn med föräldrar som faktiskt kollar hur det ser ut i spelets olika delar. Externa forumet är till även för de och inte bara för oss som faktiskt "tål" en hel del. Jag sätter inte gränsen från min egen ståndpunkt utan från reglerna och ALLA spelare, inte bara ni fåtal som brukar skriva mycket här i forumet.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Ares, du behöver inte göra så mycket. Allt du behöver är och citera fel person etc. Eller säga fel sak om fel stam, därför ja aldrig nämner någon stam vid namn när ja vet de har "skydd" från högre instanser. På v30 kunde man säga va man vela, för då va man skyddad av dessa så kallade admins.

Heter du fel, tycker du olika etc. Då kan de bli bestraffning på det med. Man kan få bann direkt på en mening som andra admins kan skratta o fundera va som ens va brottet på. (Tro mig, ja har bevis)

Så ni alla där ute, ni oliktänkande. Slut upp med dumheterna och underhåll pias med sånt HON vill se & läsa. Annars så kan det bli så att ni försvinner ljudlöst härifrån snabbbare än ni själva hinner ana ;)

Ja skriver under min egen avrättning när ja skriver detta, ja är VÄL medveten om detta. Men precis som folk i arabländer som levt under diktatorer så reser jag mig upp och säger INGET MER; NOG NU.

Jag hoppas bara jag har inspirerat fler till att göra samma sak och att min permabann går förbi helt omärkt.

V31, RES ER. Låt oss gemensamt stå upp mot tyrannerna.

NER MED BITE & DESS LAKEJER


Personligen har jag 63 Förseelsepoäng. Still standing tall!
 

DeletedUser

Guest
Ares, du behöver inte göra så mycket. Allt du behöver är och citera fel person etc. Eller säga fel sak om fel stam, därför ja aldrig nämner någon stam vid namn när ja vet de har "skydd" från högre instanser. På v30 kunde man säga va man vela, för då va man skyddad av dessa så kallade admins.

Heter du fel, tycker du olika etc. Då kan de bli bestraffning på det med. Man kan få bann direkt på en mening som andra admins kan skratta o fundera va som ens va brottet på. (Tro mig, ja har bevis)

Så ni alla där ute, ni oliktänkande. Slut upp med dumheterna och underhåll pias med sånt HON vill se & läsa. Annars så kan det bli så att ni försvinner ljudlöst härifrån snabbbare än ni själva hinner ana ;)

Ja skriver under min egen avrättning när ja skriver detta, ja är VÄL medveten om detta. Men precis som folk i arabländer som levt under diktatorer så reser jag mig upp och säger INGET MER; NOG NU.

Jag hoppas bara jag har inspirerat fler till att göra samma sak och att min permabann går förbi helt omärkt.

V31, RES ER. Låt oss gemensamt stå upp mot tyrannerna.

NER MED BITE & DESS LAKEJER

Okej.. Nu vart det svårt på riktigt! Ironi eller seriöst? Riktigt kluven
 

DeletedUser

Guest
Ja skriver under min egen avrättning när ja skriver detta, ja är VÄL medveten om detta. Men precis som folk i arabländer som levt under diktatorer så reser jag mig upp och säger INGET MER; NOG NU.

Fuck Arabiska våren, Henke kör den Svenska hösten.
That jämförelse though, diktatur irl och diktatur på ett forum med 12 läsare varav 8 med seriösa problem..
 

DeletedUser

Guest

Sluta citera poster som bryter mot forumsreglerna. Om alla slutar skriva en massa blaj som inte är tillåtet, t.ex. personliga påhopp och liknande, så finns det inga tramserier att citera som kan generera straffpoäng.

Det här är ett forum för ett spel, du har godkänt att följa reglerna och passar inte galoscherna så ska jag mer än gärna hjälpa dig hitta utgången.

R.I.P Henrik.

Drar på mig en varning jag också då, citerar ett L, tro mig det räcker!

[18:40:20] Filip-jakten 100: l

Knappast. Är det verkligen så svårt att förstå att en post som inte är tillåten, inte heller är tillåten att posta IGEN i form av ett citat?


Föreslår att ni rättar er efter moderatorer och forumschef och de uppmaningar som kommer därifrån. De är mycket snällare att ha med att göra än jag är. Har ni problem med dem, tar ni det i pm till mig - inte här.
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Grrr ja gillar en kvinna med lite riv i :rolleyes:

Ah massa randomsiffror, ja började skriva och sen spårade det hela & istället för en normal människa & sudda ut och sluta skriva så skrev ja vidare och försökte få in tåget på spår igen där i de sista meningarna. Ja vet inte, de kanske spåra lite för mkt.

Sen vela ja se ;) om pias skulle straffa mig lika hårt som förra gången ja gjorde narr av admins & att de stödjer vissa stammar :*

HAHA, good try good try tjäder.

De enda ja inte skoja om va dock #NerMedBite
 

DeletedUser

Guest
Passa dig Elias!!

Att även genom omskrivning kalla någon för homosexuell är inte ok.
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Det har hänt något magiskt inlägget ovan mig har en positiv Rykteskraft.
Han kommer nog tillslut ta hem kriget på externa, vänta ni bara!:awsm:
 
Topp