Off Topic @V31

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Ja, bara i våran stam så finns ju nova, fireside och dollars tex.

Alla kan väl ha olika åsikter om hur långt man vill sträcka sig när man vill kalla någon legendar, men i mina ögon är dem det.

absolut så får du ha dina åsikter :) men jag skulle nog tyvärr inte kalla dem "legender".. nu har inte jag spelat speciellt länge, även om jag va med på v11 (väldigt inaktiv) men en legend måste va skit svårt att vara idag om man ser till gamla spelsätt..
 
Reaktionspoäng
0
Ja det finns det men jag har inte koll på alla därför så får någon annan gärna skriva en liten lista på en del av de. Några vet jag spelar på nya konton och andra spelar numera co men visst finns det spelare kvar sedan v1 och framåt.


Orginalet Nordic här!

Har varit här sedan V1. Alltid lirat själv på TW, har hänt att jag har haft KÖ någon enstaka gång men aldrig lirat CO.



// Nordic
"hade tom hår på skallen när jag började lira TW"
 

DeletedUser

Guest
absolut så får du ha dina åsikter :) men jag skulle nog tyvärr inte kalla dem "legender".. nu har inte jag spelat speciellt länge, även om jag va med på v11 (väldigt inaktiv) men en legend måste va skit svårt att vara idag om man ser till gamla spelsätt..

Får inte en legend utvecklas? Bara för att jag aldrig spelar med co är väl inte jag en legend direkt, bara för att man inte brukade spela med co förut? Nä, det var inte speciellt logiskt.

Edit: Men enligt ditt tankesätt är väl iofs hela SuSa legender, de spelar lika enformigt och dåligt som man gjorde på tidiga världar.

Edit: Nu är väl iofs legend helt fel ord för någon som ens spelar.. man kan ju inte spela fortfarande och ändå vara en legend nu när jag tänker efter :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Får inte en legend utvecklas? Bara för att jag aldrig spelar med co är väl inte jag en legend direkt, bara för att man inte brukade spela med co förut? Nä, det var inte speciellt logiskt.

Edit: Men enligt ditt tankesätt är väl iofs hela SuSa legender, de spelar lika enformigt och dåligt som man gjorde på tidiga världar.

Edit: Nu är väl iofs legend helt fel ord för någon som ens spelar.. man kan ju inte spela fortfarande och ändå vara en legend nu när jag tänker efter :rolleyes:

du misstar dig. jag ser inte alls SuSa spelarna som legender. men om vi nu ska snacka om legender så är väl en ende jag kan komma på är väl Abel men detta är bara min personliga åsikt..
 

DeletedUser

Guest
du misstar dig. jag ser inte alls SuSa spelarna som legender. men om vi nu ska snacka om legender så är väl en ende jag kan komma på är väl Abel men detta är bara min personliga åsikt..

Varför är han av legendarstatus men inte fireside? Jag coade med Abel på v30, tycker defenetivt han är en legend. Men räknas Abel som legend räknas defenetivt Fireside också.
 

DeletedUser

Guest

Men det är ju irrelevant.. En legend är ju något som inte ska ha hänt.. Om man går efter vad ordet betyder.

Och om man menar det mera vardagliga legend, som jag använde det så är det ju ingen skillnad på om de slutat eller ej?

Och Abel har bara en paus :cool:
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
enligt mig är en legend en som har haft mindre pauser men ändå kommit tillbaka.. har inte personligen spelat med fireside.. så ja kan inte ge ett bra betyg på honom..
 

DeletedUser

Guest
enligt mig är en legend en som har haft mindre pauser men ändå kommit tillbaka.. har inte personligen spelat med fireside.. så ja kan inte ge ett bra betyg på honom..

Det var bland det skevaste jag hört.. Aja, alla får väl ha sin uppfattning om en legend antar jag.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Mannen, myten, legenden!

Vi har inga krigande v31or som kollar nya säsongen av Solsidan? ;)
 
Topp