Off Topic @V31

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Och nej diskussionen måste inte dö för att den hamnar här i så fall kan det ha med era hjärnor att göra. Är de så pass efter i utvecklingen att ni inte klarar lite förändring i vardagen? Urs tänk när nästa tekniska pryl kommer er värld kommer rasa ;)
Det är svårt att gå in i tråden som ligger som nummer 3 på listan istället för att gå in på den översta. Där alla poster finns som behövs för att fortsätta hålla igång eran diskussion.

När spelet blir uppdaterat för att nya spelare enklare ska förstå hur det är uppbyggt då måste ni klaga för att det inte såg ut som när ni började istället för att ta alla nya funktioner till sig.

Och nej du som läser detta behöver inte ta illa upp för det handlar inte om dig, jag älskar er allihop mer eller mindre :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
kan sakna tråden "roliga mail"

ett Ex från V7

XXX idag kl 10:07
tja, vi ska inte starta krig har fredliga avsikter. Låt oss komma överrens om något istället ok?


idag kl 10:12
visst, du startar om

XXX idag kl 10:13
käften med dig, va beredd på att dö ok? Don´t play me dude..du vet inte vad du ger dig in på


idag kl 10:14
Jodå, men du har ändå ingen chans

XXX idag kl 10:17
du och din äckliga rymdgud kan dra åt helvete ok? fattar inte hur ni kan tr på sån skit..du vet snubben, ge mig ditt telenummer så börjar personliga angrepp snart, jag har kontakter som kan fixa din sekt såå snabbt..då ska du få se på vad farliga saker är ok?


idag kl 10:17
Och nu kommer du bli bannad, tack för dina vänliga ord och för ditt mogna temperament..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gäller det barbarbyn på 1k som du tog inatt och tokprema till nästan 2k på några timmar oxå :confused::confused:

trovärdig kille du Elias :D:D:D

Jag antar att jag svarar på ditt inlägg där det är relevant eftersom att du skrev detta på v32.

Jag sa att JAG inte hade spenderat några prem eller pengar. Vilket fortfarande även efter idag är sant. Det är Oscar på kontot som sitter och tjänar enorma summor prem på v32 på kontot och därav get oss möjligheten till detta. Och med tanke på att ni redan väggat en 3/4 nuke och ett gäng adlar så verkar det ganska lyckat ändå :)
 

Kurre-net

New Member
Reaktionspoäng
0
Pm fr. V.31

Hej !

På dig.

är allt under kontroll eller har det spårat ut fullständigt.

Fick in ett gäng rapporter av Kurre net .


Jag måste fråga dig så här oss två män emällan är det första gången du lira detta spel eller skall du avsluta i denna värld.

Är det första gången så har du missat Lektionen Helt fullt ut.

Spjut och svärd är det man kallar deff trupper.

man har även Tunga kvalleriet som Deff trupper och som snabb förflyttning deff trupp.

alla deff trupper gör man inga offensiva anfall med. slut.

Men man kan i ett sista adel i ett adels tåg om fyra attacker ta sista fråmn en deff by och skicka med all def som är där för att deffa upp en by direkt näsr den landa i en ny by som sista anfallet.

alla andra anfall före skall givet vis bestå av offensiva trupper .
vad är då offensiva trupper jo följande.

YXA LK=lätta kavalleriet. samt Katta och muris.

något du undrar över så fråga på du.
ha en bra kväll
 
Topp