Off Topic @V31

DeletedUser

Guest
Enligt det nu beprövade konceptet med Off topic som komplement till ryktestråden kör vi detta som standard nu.

Vanliga, normala, kortfattade rykten utan större diskussion hör hemma här; Det ryktas att...

Den här tråden får innehålla allt som är tillåtet enligt forumsreglerna, utöver rykten. Se den som klotterplank, myshörna, Heta linjen eller bara ett ställe där diskussioner rent allmänt om v31 är tillåtna. Här kan du ge svar på tal, ifrågasätta det kloka i att deffa med adelsmän, eller dela med dig av ditt senaste recept på v31 formade cupcakes.

För diskussioner som inte ens har med v31 att göra, rekommenderas vårt vanliga Off-Topic forum.

Följ forumets regler och diskutera fritt!
 
Senast redigerad av en moderator:

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Vem kommer ansvara för milstolparna/hedersrankingen? :) Hoppas någon tar tag i det, vore kul ^^ (Har ej tid själv som det är nu)
 
Reaktionspoäng
28
Det ryktas att denna världen kommer bli den med minst spelare på i hela TWs historia.
 

DeletedUser

Guest
Nja, jag känner Jimmy och han klagar på att jag gnällde på honom.
Fast det stämmer ju, ranksen har ändrats.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag är hemskt ledsen jag får skylla på kaffebrist ;) Tanten tänkte fel.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
1 Eagle of Destruction
Tror det är .se bästa duo på kontot, har en del haters men rikedom och makt präglar haters.. Rank1 sen start och tror de slutar rank 1..FAN vad bra ni e..

2 Cazzo Sicko
Världens skönaste och roligaste individ, kan carrya sin stam vid sin plats trots längden ifrån sin stam.

3 HejBönder
Ganska pinsamt att han ligger rank 3.. Men men, blivit kickad från en del världar och antar att han quitar denna oxå hyfsat snart

4 Firstborn Son
Ny spelare, tydligen duktig.. Go gubbe från .net(?) kanske minns fel

5 Snorri Sturluson
Verkar vara helt ok, placeringen är ganska dålig och stammen ännu sämre..

6 Sigersted
Aldrig hört talas om, men verkar duktig

7 djdesp
Skön lirare, kan gå långt om intresset är kvar

8 Animaniacs
hmm..?

9 Russian Federation
Vet inte vart man ska börja?? Adla barbs går ej denna världen och stakka byar utan mur är han rätt duktig på iaf, kan förstöra rätt mycket för sin stam så förväntar mig att han är i rimmen om någon vecka

10 Mithotyn
Riktigt duktig spelare, haft flera ledare efter sig.. BITE försökte men lögner men gick inte hem, valde nog rätt stam! Kan gå långt

Luktar det lite partiskhet här kanske? hahaha
 

Bearded Villain

New Member
Reaktionspoäng
0
Hmm! en stampolare fick en flagga i lagret så han fick flytta sin by till valfri tom plats på kartan eller ute till kanten..
Är detta något man får av något achievement eller e det slumpvis eller hur fungerar det någon som vet?
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Hmm! en stampolare fick en flagga i lagret så han fick flytta sin by till valfri tom plats på kartan eller ute till kanten..
Är detta något man får av något achievement eller e det slumpvis eller hur fungerar det någon som vet?

fick väl alla spelare, men den försvann efter 2 dygn om man inte använde den? :thinking:
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
9 Russian Federation
Vet inte vart man ska börja?? Adla barbs går ej denna världen och stakka byar utan mur är han rätt duktig på iaf, kan förstöra rätt mycket för sin stam så förväntar mig att han är i rimmen om någon vecka

Förstöra för min stam? Var det inte du som blev kickad? :D Gråt mer <3
 
Topp