Off Topic @V31

DeletedUser

Guest
Tänk er när FräsarN försöker leka duktig. Nu har man nog sett allt
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
bite tog snabbt in flyktingar från kriget mellan susa o makt.

Snabb protest, det var aldrig krig mellan makt och susa. Spelarna som därifrån lämnade makt och gick till bite hade aldrig heller haft inkommande anfall ifrån susa.
Så att klassa de 2 som flyktingar är bara ett bevis på att man inte har koll.

Ryktas om att WW inte tycker om merg och att han nu fortsätter sitt krig mot barbarerna! :cool:
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas det är spel på hög höjd allt för att man inte klarar att spela och vinna själva...upp som en sol ner som en bite är det nya slogan på TW
fick motstånd då lägger dom av eller springer till storebror med gråten i halsen hjälp dom är stygga mot oss

Med tanke på den obd vi har så skulle jag säga att erat krigande är rentavt pinsamt. Visst tappat några byar men dom är snart mina igen. Sen har ju vi inte små stammar som man kan internadla fritt från som susa alltid kör med. Så vad gäller fulspel och manipulation av små stammar skall nog inte susa med anhängare kasta sten i glashus.
 

DeletedUser

Guest
Varför får Tinglo internadla men inte någon annan?
Det måste också räkna som push-konto isåfall..


Och nej, VAMP vann inget krig krigsmässigt iallafall. Statsen finns kvar, #BITE körde över VAMP tills det mergades.
 

DeletedUser

Guest
de ryktas för de första spelar inte susa på v29. vamp stammen som spelar där o tog in dom spelarna från bite som förtjänade att spela vidare efter vi krigat ner dessa.dessa var heller inte flyktingar från kriget. de kan knappast jämföras med vad aids håller på med som först tar in 2 stabbare från siffer stammarna.efter dom huggit sin stam i ryggen.sen klagar dom på tss att dom tog in en spelare från samma stammar.
bite tog snabbt in flyktingar från kriget mellan susa o makt.

ryktas att du är välkommen att polis anmäla. ryktas att du kan isf lägga till att jag tycker du är en av dom absolut största idioterna som nånsin spelat på .se.

ryktas att ni som klagat på inlägget innan. inte ens kommenterat förslaget om en ny regel.

Ryktas om att du inte har någon stam i kroppen när du sitter här och ljuger.

Och hur "vamp stammen som spelar där o tog in dom spelarna från bite som förtjänade att spela vidare efter vi krigat ner dessa.dessa" är detta ens något du klarar av att skriva? Krigsstatistiken var brutalt överlägsen till BITE's fördel, men JAG och Tinglo kom fram till att en merge skulle gynna oss bäst.

Hon skrev rakt av att det var en merge, men att JAG inte fick säga något till någon om det, för att hon inte ville att det skulle bli en stor grej på externa. Jag finns inte ens säga att jag fortsatte spela i VAMP till någon annan än de som spelade i VAMP.

Och för det andra, även fast det skulle vara sant (de lögner du kastar ur dig) så skulle vi kunna påstå samma sak, jag menar. AIDS har bara plockat in 3 konton från BITE.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Varför gnäller SuSa? Har inte följt världen speciellt mycket, men drog inte de samman ett "trevligt" gangbang mot Bite i början? Tycker att de kan få skylla sig själva isåfall.
 

Kurre-net

New Member
Reaktionspoäng
0
Detta är ej ett ryckte!

Kickad en som lämnat ut sitt konto/kod
till en (kompis) som senare skickade anfall på en av våra Diplomati stammar

// Kurre Ledare fr. Mig
PS! Snubben är kickad
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Bite adlade dig (Rättare sagt jag) och du är knähund för SuSa, inte konstigt du surar :)
Länge leve Eken

vem surar? haha wow du lyckades adla mig i starten grattis det lär ju aldrig hända igen på denna världen iaf..

sen så är jag inte knähund till någon, ni är bara bittra för att ni håller på att förlora :awsm:
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
vem surar? haha wow du lyckades adla mig i starten grattis det lär ju aldrig hända igen på denna världen iaf..

sen så är jag inte knähund till någon, ni är bara bittra för att ni håller på att förlora :awsm:

en gång räcker väl för bli adlad? http://se.twstats.com/sv31/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=679184 hmmm..

ja du vet inte vad man ser att de håller på förlora? http://se.twstats.com/sv31/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=gain&id=349
http://se.twstats.com/sv31/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=gain&id=155

medans susa sitter och interadlar & barbs, så adlar aids sina fiender som snart leder till susa kommer stå ensamma och du kommer bli adlad igen! heja fireside! ser att ni har svårt adla honom hahaha inte förvånad alls. :cool:
 
Topp