Off Topic @V31

DeletedUser

Guest
Alltså, inget fungerar utan Zlarre <3
Hör av dig på skype din råtta!

Ja, verkar som att det kaosade. Som man bäddar får man ligga..
(Säger det snällt, orkar inte en till bann)
 

White Death

New Member
Reaktionspoäng
1
Men förfan, har du inte poke spelare med i din skitstam? Borde inte moddsen jobba för BITE isåfall?

ELLER kan det vara så att de inte jobbar för någon utan utför sitt jobb?!?!?!?!

Nä, så kan de omöjligt va. Måste helt enkelt vara så att Susa gör mer för moddsen än ni helt enkelt.

Ryktas det :awsm:

Snälla lilla Henrik stäng igen truten och vakna upp. Du är inte något mirakel inom tw, du är en liten fjant som lever på din historia.

Grattis, wow, du har nästintill vunnit v.30. Gud vad duktig du är! Hälften av motståndet var noobs.

Dutti pojke
 

DeletedUser

Guest
Snälla lilla Henrik stäng igen truten och vakna upp. Du är inte något mirakel inom tw, du är en liten fjant som lever på din historia.

Grattis, wow, du har nästintill vunnit v.30. Gud vad duktig du är! Hälften av motståndet var noobs.

Dutti pojke

Jag hade kunnat skriva dedär utan att fejknicka, man teh fuk upp
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Jag hade kunnat skriva dedär utan att fejknicka, man teh fuk upp

Va kan man säga, de är knappast först & sista gången någon fejknickar för och snacka mot mig på externa.

Men tro mig white trash, när du dör så ska vi ha ett snack du och jag. Ska vi se va du hamnar i slutändan.... :*

Ryktas det då alltså..

VÄNTA, måste ju få kontra också på trash inlägget.

Ok, here we go boys and girls

;Du har rätt, ja är fan sämst. Tyvärr så trashar ja lite trash ibland, mer än så är de inte. Du räknar väl in dig på den halvan som räknas som noobs hoppas ja, måste va ödmjuk nu ;)
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Problemet med dig elias är att man vet inte om du skojar eller ej. Fundera en stund om vad vi tror om dig...Ja precis. Glöm inte medicinen. Bara för du mår bra just nu betyder inte att du ska sluta ta dem....

Ryktas det.

#MedicinGörUnder
 

DeletedUser

Guest
Problemet med dig elias är att man vet inte om du skojar eller ej. Fundera en stund om vad vi tror om dig...Ja precis. Glöm inte medicinen. Bara för du mår bra just nu betyder inte att du ska sluta ta dem....

Ryktas det.

#MedicinGörUnder

Ryktas att det börjar bli tjatigt nu, jag kan omöjligt ta illa upp när du bett i stort sett alla du ogillar att "inte glömma medicinen".

Ryktas vidare att jag undrar vilka "vi" är..? Kanske Henkes tvärtunga gäng FräsarN, Ares och JesperL95?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det börjar bli tjatigt nu, jag kan omöjligt ta illa upp när du bett i stort sett alla du ogillar att "inte glömma medicinen".

Ryktas vidare att jag undrar vilka "vi" är..? Kanske Henkes tvärtunga gäng FräsarN, Ares och JesperL95?

Tung är jag, men inte en del av Henkes gäng sörru :cool:
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att det börjar bli tjatigt nu, jag kan omöjligt ta illa upp när du bett i stort sett alla du ogillar att "inte glömma medicinen".

Ryktas vidare att jag undrar vilka "vi" är..? Kanske Henkes tvärtunga gäng FräsarN, Ares och JesperL95?

Ska jag tolka det som att Elias är "tvärtung" själv när han säger så? För det har jag rätt svårt att tänka mig.

Eller nej. Du är jättehäftig kompis, du gör ett utomordentligt jobb här på externa. Du vinner (Y)

När ska ni lägga till en facepalm emote egentligen?
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Ska jag tolka det som att Elias är "tvärtung" själv när han säger så? För det har jag rätt svårt att tänka mig.

Eller nej. Du är jättehäftig kompis, du gör ett utomordentligt jobb här på externa. Du vinner (Y)

När ska ni lägga till en facepalm emote egentligen?

Man gör en "elias" kanske? :awsm:
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
De här med självinsikt är ett intressant fenomen, typisk sådan grej de som inte spammar ska komma och peka på mot de som gillar att snacka. Vad man säger över detta forumet har knappast någon reflektion över det verkliga livet då det här gäller att upprätthålla en karaktär av olika slag, anser jag då.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Nu har jag fått sitta här och radera en hel massa inlägg OCH dela ut straffpoäng. Ni är ett underbart och vältaligt gäng när ni sköter er men inatt så har ni vart omöjliga. Ni vet att rena personangrepp inte är ok på något sätt.

Snälla läs igenom era inlägg innan ni postar och kom ihåg att ni enbart skall sätta in citat som ni står bakom helt.
 
Topp