Krigs förklaring mot Borg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
2
jaja du kn säga vad du vill men Borg kommer gå under, men jag vet en sak som många inte vet, borg har hål i sin ledning som alla andra stammar, nånstans vet jag vart jag vill komma med borg, e du här inne o vill tjata bara så du kan alltid skriva pm, väll inget illa menat, men du tjatar som en gammal kärring, viste du bättre så hade du inte pratat å, jag gjorde ingeting för Borg, de gjorde allt för mig, räcker det
 

DeletedUser

Guest
men du tjatar som en gammal kärring, viste du bättre så hade du inte pratat å, jag gjorde ingeting för Borg, de gjorde allt för mig, räcker det

Umgås man med mycket kvinnofolk så snappar man upp en del ;)

Jag sa aldrig att du inte gjort någonting för borg, utan mer att jag klaga på att du framhävde dig själv som en räddande ängel.
 

DeletedUser

Guest
Ni kanske har hört att vi har bra allians med Chaos samt D3D. När vi berättade för D3D om ''förräderiet'' som har kommit till vana att kallas, blev den stammen mera arga än väntat. Dessutom har vi stark allians med D3D

då får jag lov att rätta dig ,ni är endast uppsatta som iap hos oss,vet inte vem som har sagt till er att ni har allians med oss men det stämmer inte
 

DeletedUser

Guest
Oj oj det verkar som om att detta kommer att bli ett krig om bb-byar eller nått...

Side 1:
Tribes: Borg Borg-A Borg-B
Players:

Side 2:
Tribes: D3D
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 19
Skillnad: 7

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 1
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 67,888
Sida 2: 142,432
Skillnad: 74,544

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,902
Sida 2: 9,526
Skillnad: 5,624

image.php
 
Reaktionspoäng
2
Umgås man med mycket kvinnofolk så snappar man upp en del ;)

Jag sa aldrig att du inte gjort någonting för borg, utan mer att jag klaga på att du framhävde dig själv som en räddande ängel.

ja jag kanske överdrev lite, men jag försökte göra i ordning det som man bör göra, men det gick braså längre jag var inne o inte hade kö, så fort man var bora en eller 2 dar så händer det saker som inte får hända, o då blir man trött på om man ser det hända om o om igen, jag ville rensa bort halva borg o bara få kvar de som man kan lita på, tyvärr, så beslutet var att lämna de o ge mina byar antligen till de spelare som var lojala, o det var många, o de flesta av de är i min nuvarande stam D3D å några är faktist kvar i Borg, Men kriget hade inte kommit fram om vi inte fått bekräftad pm om att de ville starta kriget mot oss på fredag, därför allt detta här
 

DeletedUser

Guest
Heja PhyZic! Håller helt med dig i dina åsikter, dvs att de delas utav mig ;)
 

DeletedUser

Guest
Oj, vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det har ju aldrig varit några problem förut, så jag ska nog lyckas få ihop något :p

need fofr speed!
Visst fixade du freden med Chaos, men den inföll nästan samtidigt med att en väldigt massa folk lämnade Borg.
Några av de som lämnade var misstänkta för spionage.
Några gick till och med över till Chaos :rolleyes:

Vad jag förstår av den här tråden är det -=ASLAN=- som dragit igång det här.
Han/hon är nu utsparkad från Borg.

Tack vare Terminator1 har Borg hämtat sig och fixat IAP med ÖL, och om jag får säga det själv :D så har vi hellre IAP med dem än med D3D.
Jag har aldrig varit intresserad av ledarskapet, det enda jag ville var att sköta forumet.
Jag tänkte inte ens tanken på att lämna Borg trots flertalet av inbjudningar från D3D.

Det spelar ingen roll "hur mycket" nfs har gjort för Borg.
Lämnar man ett skepp när det sjunker är man en råtta tycker jag.

Tack alla ni som försvarar Borg i forumet. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men kan du förneka Hundbettan, att en del medlemmar från din stam planerat förräderi. Vi har fått det som stod i forumet hos er, så vi vet vad de skrev om.

Däribland eran diplomat och Olicher, tyvärr :(
 

DeletedUser

Guest
Det var en dålig förklaring.
Vad har han/hon med krigsförklaringen från D3D mot Borg att göra :confused:
 

DeletedUser

Guest
nu skulle jag gärna vilja vet hur jag gjorde det???

Jag med, det här verkar vara ett sätt att skapa oro i Borg.
Du är rentvådd -=ASLAN=-

Snyggt jobbat den som gjorde detta "tappra" försök.
Du/ni misslyckades, istället har du/ni fixat så vi fått ögonen på "rätt" personer.
Antagligen inte er tanke :)
 

olicher

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag har inte läst allt för jag sov men jag vill bara säga ni i D3D låt borg ha krig mot H.D ni D3D när ni typ ska kriga typ mot chaos eller nåt sånt och sen sa chaos till öl kommer båda stam skulle de va roligt samma sak som ni vill göra nu mot Borg =(
 

DeletedUser

Guest
jag räknas nog som en ganska renhårig spelare... blir ganska besviken på lögner mot mig ...andreapirlo som tidigare skrivit i det här forumet kan nog verifiera att jag inte är typen som går bakom ryggen på stammen..jag är för gammal för att hålla på med en massa skit...jag lirar det här spelet för att det är kul...inte för att sitta i sandlådan och kasta skit. ursäkta ordvalet...men nu är jag något upprörd.:mad:
 

olicher

New Member
Reaktionspoäng
0
Men om borg gör så här att B.H kommer blir Borg-b då slutar vi ha krig då blir de lite onödigt att många kommer bli adlad
 

DeletedUser

Guest
Jag har inte läst allt för jag sov men jag vill bara säga ni i D3D låt borg ha krig mot H.D ni D3D när ni typ ska kriga typ mot chaos eller nåt sånt och sen sa chaos till öl kommer båda stam skulle de va roligt samma sak som ni vill göra nu mot Borg =(

Varför ska du blanda in Chaos?

Men om borg gör så här att B.H kommer blir Borg-b då slutar vi ha krig då blir de lite onödigt att många kommer bli adlad

Om du tycker det är onödigt att folk blir adlade så spelar du fel spel =)
 

DeletedUser

Guest
Men om borg gör så här att B.H kommer blir Borg-b då slutar vi ha krig då blir de lite onödigt att många kommer bli adlad

Det gäller nog att du lugnar ner dig lite i detta forumet också. :)

Jag upprepar igen att Borg har INTE förklarat någon i krig.
Vi har heller inte anfallit varken B.H eller D3D.
B.H hade vi allians med och D3D hade vi IAP med.
Att Borg-C (som inte längre finns) har anfallit B.H (före detta Borg-B) har inte Borg med att göra.

NFS säger att jag "bad" om IAP, det är möjligt att jag frågade om vi kunde ha det. Men just nu känns det som om vi faktiskt "erbjöd" er IAP :p

6/3 kl 21:20 mottog jag nedansående brev från nfs

"vill ha den by så har jagg en egen cirkel runt om, men hjälper dig med näsa,ok, å på köpet har ni våran iap, alians får ni efter söndag, då jag ser vem som blivit kvar i borg"

Jag utläser det som att mot den byn jag gav dig fick vi IAP med er.
Tolkade jag det helt fel?
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Det är väl dags att jag lägger mig i.

Känns som det är dags att jag lägger mig i.

Att ta reda på fakta innan man gör nåt vore bra till att börja med som sagt har Borg aldrig planerat några attacker mot D3D utan har utalat sig om att säga upp relationen med B.H.

Och om D3D tar det som att vi ska attackera dom är det ju bara att beklaga och finns det nåt annat som påstås att vi har skrivit är du "nfs" välkommen att skicka över det till mig.

Vad olicher uttalar sig om i forumet är de nog ingen som behöver bry sig om då det är personliga uttalanden och inget stammen står för.

Det börjar kännas som om D3D vill ha krig men istället för att bara köra på det vill dom gärna att orsaken ska ligga hos oss av nån anledning.

Självklart vill vi inte ha krig om vi inte måste och måste vi då ska vi se till att vinna detta krig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp