Krigs förklaring mot Borg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag har ingen aning, kanske någon annan är intresserad. Hur som helst nallekalle, är ÖL ingen enkel stam, ni är starka det kan och måste jag medge.

Hehe så om en fiende är stark ska man lägga sig på rygg o vänta tills de byar han är efter är tagna, intressant aldrig testat den taktiken...
 

DeletedUser

Guest
Jag kollade aldrig vem som skrev det där när jag citerade. Trodde det var han där, dessutom så sa han att han tog oss som någonting jag orkar inte se. Så jag svarade på bägge frågorna. Om du inte vill det kan vi återgå till vårt ämne.

Och vad kan det bero på att jag ''bytte ämne'' som du säger?
 

DeletedUser

Guest
Hehe så om en fiende är stark ska man lägga sig på rygg o vänta tills de byar han är efter är tagna, intressant aldrig testat den taktiken...

Ni gillar och trakka mig va?

Jag vet inte om det var den taktiken stammen använde, om du vill veta det. När sådant hände hade jag knappast 500 p.
 

DeletedUser

Guest
RackiDacki
det nalle mena med detta inlägg

och med tanke på hur en del i D3D skötte er mot mina otajmade, dåligt understödda och helt enkelt svaga anfall så ser jag inte hur ni ska kunna först anfalla och sen lyckas adla en fiende by..

Var att vi behövde inte ens lägga ner någon tid alls på att tajma anfallen/adlingarna av D3D(vet fortfarande inte vilken stam du är med i:confused:lät förut som du inte var det, vart osäker :p), så speciellt bra eller samman svetsade är ju inte D3D överhuvudtaget.

t.ex. ingen deffa NFS när vi tog ett antal byar där :)
 

DeletedUser

Guest
Jag såg att ni tog många byar, men han var inaktiv vid den tiden. Bara så ni vet, men jag missuppfattade nallens meddelande och jag ber om ursäkt. Jag trodde ni menade när B.H vara akademistam och vi hade avslutat krig mot Chaos. Då började ju vissa medlemmar ta byar från stammen.
 

DeletedUser

Guest
Jag såg att ni tog många byar, men han var inaktiv vid den tiden. Bara så ni vet, men jag missuppfattade nallens meddelande och jag ber om ursäkt. Jag trodde ni menade när B.H vara akademistam och vi hade avslutat krig mot Chaos. Då började ju vissa medlemmar ta byar från stammen.

Inaktiva personer brukar inte skicka PM vad jag vet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
KÖ ?

Ingen aning själv, men han har väl tagit flera byar, när jag kollade hade han förlorat hälften av poängen han hade tidigare men nu har han väl växt med 200 000 p ??
 

DeletedUser

Guest
KÖ ?

Ingen aning själv, men han har väl tagit flera byar, när jag kollade hade han förlorat hälften av poängen han hade tidigare men nu har han väl växt med 200 000 p ??

Vi säger att det va en KÖ :D,

Vet faktiskt inte, vi strafftog som sagt bara ett par byar;), har ingen koll på honom utöver den texten han skriver här på forumet och det man fått höra tidigare, men som sagt för att lösa hans text behövs det någon öl i kroppen innan man börjar förstå som Kissen påpeka:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Eftersom han är borta tar jag hans plats som trakasserings-gosse. Så trakka inte honom

Och vi säger att det var en KÖ.
 
Reaktionspoäng
2
Som sagt ledningen lämnade och även den självutsedda ledaren NFS.

Vad säger det om folket? och cccp´s arv i borg, som han valde att lämna över åt er?, det ni kunde ha gjort va slängt ut folket som va inaktivt, sagt ifrån er någon akademi rätta upp stammen.(nu kommer din comback troligen vara att "ni försökte")

Men så som jag anser va ni bara fega...

jag har inte utset mig sj till ledaren, o jag var aldrig ledaren Borg, Jag var diplomat, o jag tröttnade påalla skrik som inte lysnade, o jag kommer inte mer svara mer för sådana komentarer eftersom du vet ingeting, det vet de som kommer gå under, om du e så bra vän med borg, ta de med dig i din stam då, så blir de ifred
 

DeletedUser

Guest
Eftersom han är borta tar jag hans plats som trakasserings-gosse. Så trakka inte honom

Och vi säger att det var en KÖ.

vem var KÖ?...

hade de andra vi körde över också KÖ?...samma KÖ kanske, är ni kanske bara en aktiv lirare i D3D som köar alla andra??:)

tror jag har knäckt gåtan... wohoo
 

DeletedUser

Guest
vem var KÖ?...

hade de andra vi körde över också KÖ?...samma KÖ kanske, är ni kanske bara en aktiv lirare i D3D som köar alla andra??:)

tror jag har knäckt gåtan... wohoo


''Ni''?

Jag säger detta, jag är inte med i D3D. Jag är med i B.H :d
 
Reaktionspoäng
2
RackiDacki
det nalle mena med detta inlägg



Var att vi behövde inte ens lägga ner någon tid alls på att tajma anfallen/adlingarna av D3D(vet fortfarande inte vilken stam du är med i:confused:lät förut som du inte var det, vart osäker :p), så speciellt bra eller samman svetsade är ju inte D3D överhuvudtaget.

t.ex. ingen deffa NFS när vi tog ett antal byar där :)

om du ville veta så beodrade jag hela min stam att inte skicka deff till mig, jag ville inte det, jag villa he mindre byar så nu har jag lagom, liksom som många andra spelare jag e inte besviken att jag lossat byar av en stor stam, men att man snackar om något man inte vet så e det lite illa
 
Reaktionspoäng
2
vem var KÖ?...

hade de andra vi körde över också KÖ?...samma KÖ kanske, är ni kanske bara en aktiv lirare i D3D som köar alla andra??:)

tror jag har knäckt gåtan... wohoo


jag hade inhget kö, jag har jobb att vsköta, så därför var jag inte så mycket inne, om ni nu var så bra överlegsna, som ni säger, ja kanske det, mn jag ville inte deffa mig sj gjorde det med egna trupper som jag kundehinna med, men jag e nöjd ändå
 

DeletedUser

Guest
om du ville veta så beodrade jag hela min stam att inte skicka deff till mig, jag ville inte det, jag villa he mindre byar så nu har jag lagom, liksom som många andra spelare jag e inte besviken att jag lossat byar av en stor stam, men att man snackar om något man inte vet så e det lite illa

Låter ju som en vettig förklaring :rolleyes:

du ville inte ha så mycket byar, men ändå som din vän påpeka har du börjat plocka byar igen :eek:
 

DeletedUser

Guest
jag har inte utset mig sj till ledaren, o jag var aldrig ledaren Borg, Jag var diplomat, o jag tröttnade påalla skrik som inte lysnade, o jag kommer inte mer svara mer för sådana komentarer eftersom du vet ingeting, det vet de som kommer gå under, om du e så bra vän med borg, ta de med dig i din stam då, så blir de ifred

Vem säger att ja är bra vän med borg, gillar dom bara bättre än dig:p,

Och vilka kommentarer är det du menar? att jag inte gillade att du starta en tråd som (jag delvis har gjort till en off topic tråd) där du framhäver dig själv som en lysande person som gjorde hur mycket som för borg och rädda dom hit och dit,(bullshiet:rolleyes:). Som även din vän påpeka förut, stämningen i stammen verkar ha blivit bra mycket bättre sedan du lämna borg :rolleyes: wonder why :eek:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp