Krigs förklaring mot Borg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag har inte läst allt för jag sov men jag vill bara säga ni i D3D låt borg ha krig mot H.D ni D3D när ni typ ska kriga typ mot chaos eller nåt sånt och sen sa chaos till öl kommer båda stam skulle de va roligt samma sak som ni vill göra nu mot Borg =(

Snälla människa skriv så man förstår.
 

DeletedUser

Guest
Hur går det i själva krigandet , har ni börjat ännu?=)
 

olicher

New Member
Reaktionspoäng
0
ja sant

JA de är sant att jag ville att vi skulle sluta ha ALLIANS med B.H att vi kunde adla när vi vill på dom MEN FÖR ATT KUNNA GÖRA DE MÅSTE ALLA LEDARE TÄNKA PÅ DE JAG BARA TOG DE SOM ETT FRÅGA NEJ MEN TERMITOR VAD ÄN HAN HETER VILL HA DE HAN SA JA KAN JU INTE VA MITT FEL DÅ:mad: JAG ÄR BÅDA ARG OCH SUR:(
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Seriöst

Du måste börja skriva så man förstår.
Jag fattar ingenting av det du skriver.
 

wennerblom

Member
Reaktionspoäng
0
Dags för någon att räta ut leden med lite fakta så att det inte behöver skrivas mer skitsaker i detta forum.
Det är inte det tråden är avsedd för.
Need foFr Speed förklarar krig och det får vi köpa. Synd bara att han gör det på felaktiga grunder. Om det är han själv som talar med kluven tunga eller om det kommer från B.Hs diplomat Skilledkillers ska jag låta vara osagt eftersom det inte är något jag kan styrka.

_________________

Följande skickade jag till Skilledkillers i förrgår.

Terminator1 på 31.03. kl 18:54
Från och med nu har våra stammar inte längre någon diplomatisk relation.

Detta beslut är taget pga att ingen relation våra stammar emellan existerar...
Jag har meddelat alla i Borg att vår diplomatiska relation med Er upphört och samtidigt sagt att ingen får attackera Er innan tidigast på fredag.

Att ingen får attackera Er tidigare än fredag är för att hedra den diplomatiska relation som varit och samtidigt visa att Nya Borg är en stam som har heder.

Terminator1
Ledare för Borg

Skilledkillers på 31.03. kl 21:50
ok tack för att du medelade oss i förväg och jag varnar er redan nu anfaller vi kommer vi slåtillbaka hårt snabt och obönhörligt så hoppas för er att det inte var det ni hade i kikarn. tack igen för varningen och och förlåt om jag lät hotfull men jag vill bara slippa konflikter


Terminator1 på 01.04. kl 09:12
Det handlar mest om att Er spelare lacexx som tillhör Er ledning läser men inte besvarar mina pm...

Det finns sedan något som kallas heder och då speciellt när en allians upphör.

Det finns alltid möjlighet att återskapa en allians men då skall det finnas ett genuint intresse samt ett skrivet kontrakt som reglerar villkoren.

________________
vem som helst som inte tror på ovan kan få en kopia via pm...

Vidare fanns inga planer på att attackera någon av Era stammar (D3D eller B.H).
Olicher som varit en störande spelare både internt i Borg och externt bla i denna tråd är den enda spelaren som velat ha ett krig, han har inte och har inte haft några befogenheter i stammen samt gick även emot ledningen i Borg ord och skickade en attack igår.
Pga flertalet klavertramp på kort tid är han, Olicher numera stamlös.
Jag har kontaktat Skilledkillers även i detta ämnet utan svar!!!

Jag accepterar eran krigsförklaring och kommer göra mitt bästa för att få ner Er på knäna.
Observera dock att förutom Olicher klavertramp som bidrog till att göra honom stamlös så står Vi Borgare för vårt ord, trots att det väller in attacker över oss...
Imorgon är det fredag!!! och då vänder kriget om ni inte fegat ur redan...

Det är allt jag skriver i externa i detta ämnet och om någon önskar samtala mer i ämnet ber jag Er kontakta mig via pm...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
då får jag lov att rätta dig ,ni är endast uppsatta som iap hos oss,vet inte vem som har sagt till er att ni har allians med oss men det stämmer inte


Japp, vet att vi har IAP med er. Tänkte inte på det, men eftersom Maxi och Mini är i Chaos har vi fått hjälp utav vissa där vid några tillfällen.
 

DeletedUser

Guest
jag räknas nog som en ganska renhårig spelare... blir ganska besviken på lögner mot mig ...andreapirlo som tidigare skrivit i det här forumet kan nog verifiera att jag inte är typen som går bakom ryggen på stammen..jag är för gammal för att hålla på med en massa skit...jag lirar det här spelet för att det är kul...inte för att sitta i sandlådan och kasta skit. ursäkta ordvalet...men nu är jag något upprörd.:mad:

Herregud, nu ska jag förklara. Aslan var INTE ORSAKEN TILL ATT KRIGET SATTE IGÅNG. När PhyZic tror jag han stavas, skrev att vi var fegisar som bröt oss ur sa jag att Aslan kom med en idé om det som gjorde att alla höll med.

Han har annars ingenting med kriget att göra :mad:
 

DeletedUser

Guest
Dags för någon att räta ut leden med lite fakta så att det inte behöver skrivas mer skitsaker i detta forum.
Det är inte det tråden är avsedd för.
Need foFr Speed förklarar krig och det får vi köpa. Synd bara att han gör det på felaktiga grunder. Om det är han själv som talar med kluven tunga eller om det kommer från B.Hs diplomat Skilledkillers ska jag låta vara osagt eftersom det inte är något jag kan styrka.

_________________

Följande skickade jag till Skilledkillers i förrgår.

Terminator1 på 31.03. kl 18:54
Från och med nu har våra stammar inte längre någon diplomatisk relation.

Detta beslut är taget pga att ingen relation våra stammar emellan existerar...
Jag har meddelat alla i Borg att vår diplomatiska relation med Er upphört och samtidigt sagt att ingen får attackera Er innan tidigast på fredag.

Att ingen får attackera Er tidigare än fredag är för att hedra den diplomatiska relation som varit och samtidigt visa att Nya Borg är en stam som har heder.

Terminator1
Ledare för Borg

Skilledkillers på 31.03. kl 21:50
ok tack för att du medelade oss i förväg och jag varnar er redan nu anfaller vi kommer vi slåtillbaka hårt snabt och obönhörligt så hoppas för er att det inte var det ni hade i kikarn. tack igen för varningen och och förlåt om jag lät hotfull men jag vill bara slippa konflikter


Terminator1 på 01.04. kl 09:12
Det handlar mest om att Er spelare lacexx som tillhör Er ledning läser men inte besvarar mina pm...

Det finns sedan något som kallas heder och då speciellt när en allians upphör.

Det finns alltid möjlighet att återskapa en allians men då skall det finnas ett genuint intresse samt ett skrivet kontrakt som reglerar villkoren.

________________
vem som helst som inte tror på ovan kan få en kopia via pm...

Vidare fanns inga planer på att attackera någon av Era stammar (D3D eller B.H).
Olicher som varit en störande spelare både internt i Borg och externt bla i denna tråd är den enda spelaren som velat ha ett krig, han har inte och har inte haft några befogenheter i stammen samt gick även emot ledningen i Borg ord och skickade en attack igår.
Pga flertalet klavertramp på kort tid är han, Olicher numera stamlös.
Jag har kontaktat Skilledkillers även i detta ämnet utan svar!!!

Jag accepterar eran krigsförklaring och kommer göra mitt bästa för att få ner Er på knäna.
Observera dock att förutom Olicher klavertramp som bidrog till att göra honom stamlös så står Vi Borgare för vårt ord, trots att det väller in attacker över oss...
Imorgon är det fredag!!! och då vänder kriget om ni inte fegat ur redan...

Det är allt jag skriver i externa i detta ämnet och om någon önskar samtala mer i ämnet ber jag Er kontakta mig via pm...


Men i erat forum skrev eran diplomat att ni skulle avakta att attackera tills på fredag. Och när vi fick veta det trodde vi inte ni skulle varna oss, utan istället bara överraska oss och ta oss.
 

wennerblom

Member
Reaktionspoäng
0
Men i erat forum skrev eran diplomat att ni skulle avakta att attackera tills på fredag. Och när vi fick veta det trodde vi inte ni skulle varna oss, utan istället bara överraska oss och ta oss.

JAg la upp en kopia på det brev som jag skickade till Skilledkillers i vårt forum...

När frågan om attack kom upp i vårt forum svarade jag att jag gett mitt ord på att inga attacker får ske innan fredag.
Olicher bröt mot detta och är numera stamlös.
Jag står alltid för vad jag säger/skriver.

Samtidigt har jag skrivit till Skilledkillers att jag är öppen för en ny relation men då skall den vara seriöst...

Detta var gjort innan Ni förklarade krig så jag kan inte på någon punkt ge Er rätt till det Ni hävdar.

Hoppas att ni kan vara lika ärliga!?
 

wennerblom

Member
Reaktionspoäng
0
Men i erat forum skrev eran diplomat att ni skulle avakta att attackera tills på fredag. Och när vi fick veta det trodde vi inte ni skulle varna oss, utan istället bara överraska oss och ta oss.

Om vi velat attackera med en kniv i ryggen skulle jag då vara så dum att varna Er?
Jag sätter heder högst på listan.

Ni har tills imorgon på Er att ändra inställning, sedan kan jag inte längre tolerera attackerna utan kommer använda de medel jag har att tillgå 24/7 för att stävja en stam som trampar på mitt ord.
 

DeletedUser

Guest
Herregud, nu ska jag förklara. Aslan var INTE ORSAKEN TILL ATT KRIGET SATTE IGÅNG. När PhyZic tror jag han stavas, skrev att vi var fegisar som bröt oss ur sa jag att Aslan kom med en idé om det som gjorde att alla höll med.

Han har annars ingenting med kriget att göra :mad:

Har jag inte rätt i med att ni lämna borg för att dom va påväg att sjunka med den ledningen som fanns då? och därigenom istället för att fixa de problemen som fanns var ni rädda och fega för att använda era byar så ni valde att ta ert pick och pack till en ny stam med istortsett samma ledning, smart drag:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Men i erat forum skrev eran diplomat att ni skulle avakta att attackera tills på fredag. Och när vi fick veta det trodde vi inte ni skulle varna oss, utan istället bara överraska oss och ta oss.

Läser man hela/alla trådarna framgår det tydligt att vi inte vill ha krig.
Vi skriver inte att vi ska avvakta attackerna, utan att vi ska avvakta för att få reda på vad som hänt/orsakat allt det här.
Men du tror väl inte att vi bara ska sitta still och ta emot. ;)

Men hur kan du veta vad som skrivs i vårt forum :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har jag inte rätt i med att ni lämna borg för att dom va påväg att sjunka med den ledningen som fanns då? och därigenom istället för att fixa de problemen som fanns var ni rädda och fega för att använda era byar så ni valde att ta ert pick och pack till en ny stam med istortsett samma ledning, smart drag:rolleyes:

:):D:cool:
 
Reaktionspoäng
2
Dags för någon att räta ut leden med lite fakta så att det inte behöver skrivas mer skitsaker i detta forum.
Det är inte det tråden är avsedd för.
Need foFr Speed förklarar krig och det får vi köpa. Synd bara att han gör det på felaktiga grunder. Om det är han själv som talar med kluven tunga eller om det kommer från B.Hs diplomat Skilledkillers ska jag låta vara osagt eftersom det inte är något jag kan styrka.

_________________

Följande skickade jag till Skilledkillers i förrgår.

Terminator1 på 31.03. kl 18:54
Från och med nu har våra stammar inte längre någon diplomatisk relation.

Detta beslut är taget pga att ingen relation våra stammar emellan existerar...
Jag har meddelat alla i Borg att vår diplomatiska relation med Er upphört och samtidigt sagt att ingen får attackera Er innan tidigast på fredag.

Att ingen får attackera Er tidigare än fredag är för att hedra den diplomatiska relation som varit och samtidigt visa att Nya Borg är en stam som har heder.

Terminator1
Ledare för Borg

Skilledkillers på 31.03. kl 21:50
ok tack för att du medelade oss i förväg och jag varnar er redan nu anfaller vi kommer vi slåtillbaka hårt snabt och obönhörligt så hoppas för er att det inte var det ni hade i kikarn. tack igen för varningen och och förlåt om jag lät hotfull men jag vill bara slippa konflikter


Terminator1 på 01.04. kl 09:12
Det handlar mest om att Er spelare lacexx som tillhör Er ledning läser men inte besvarar mina pm...

Det finns sedan något som kallas heder och då speciellt när en allians upphör.

Det finns alltid möjlighet att återskapa en allians men då skall det finnas ett genuint intresse samt ett skrivet kontrakt som reglerar villkoren.

________________
vem som helst som inte tror på ovan kan få en kopia via pm...

Vidare fanns inga planer på att attackera någon av Era stammar (D3D eller B.H).
Olicher som varit en störande spelare både internt i Borg och externt bla i denna tråd är den enda spelaren som velat ha ett krig, han har inte och har inte haft några befogenheter i stammen samt gick även emot ledningen i Borg ord och skickade en attack igår.
Pga flertalet klavertramp på kort tid är han, Olicher numera stamlös.
Jag har kontaktat Skilledkillers även i detta ämnet utan svar!!!

Jag accepterar eran krigsförklaring och kommer göra mitt bästa för att få ner Er på knäna.
Observera dock att förutom Olicher klavertramp som bidrog till att göra honom stamlös så står Vi Borgare för vårt ord, trots att det väller in attacker över oss...
Imorgon är det fredag!!! och då vänder kriget om ni inte fegat ur redan...

Det är allt jag skriver i externa i detta ämnet och om någon önskar samtala mer i ämnet ber jag Er kontakta mig via pm...



Geller detta brev, det fick jag samma dan då jag reagerade, därför bröt detta ut, om vi fåt det bekreftat ja, men på pm ber ni om att vi drar in kriget, nej minsan, jag tar inte tillbax något, vi ska fullfölja allt
 

DeletedUser

Guest
Geller detta brev, det fick jag samma dan då jag reagerade, därför bröt detta ut, om vi fåt det bekreftat ja, men på pm ber ni om att vi drar in kriget, nej minsan, jag tar inte tillbax något, vi ska fullfölja allt

NFS, är du inte nervös för att dina medlemmar ska lämna dig vid första anfall ;)

Eller rättare sagt, är inte ni D3D medlemmar rädda om att ledningen ska fly och starta upp en ny stam ?
 
Reaktionspoäng
2
NFS, är du inte nervös för att dina medlemmar ska lämna dig vid första anfall ;)

Eller rättare sagt, är inte ni D3D medlemmar rädda om att ledningen ska fly och starta upp en ny stam ?

nej då, Borg e rädda mer att de kommer be om nåd, om du ser där uppe så vardet sant ATT de planerat något, men de anfaller usällt, jag var mycket nöjd då ni tog våra byar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp