Krigs förklaring mot Borg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
2
D3D går i Krig mot Borg, lite svårt att säga detta eftersom många i D3D är från Borg bland annat jag med, men eftersom vi hört rykten om att de kommer attackera oss, o att de kommer gå mot våra vänner i en annan stam med, så vi har Beslutat att ge oss i Krig nu mot Borg, vi må gå under om vi nu gör det, men Det att Borg brytit sin Iap med oss är nu fritt fram att anfalla de. Yxan upp och kötta Borg
 

DeletedUser

Guest
tror borg kommer gå vinnande ur detta med sin nya ledning, verkar bra mycket mer kompetent än det förra.

även om det är en mindre skillnad i poäng några miljoner, så är det oftast ut hållning och aktivitet hos spelarna. och det man har hört om nya ledning verkar motsvara detta.

och D3D är bara gamla ledning från borg och några spelare dom hitta här och där, inga man tror något bra om.
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
2
de har ingen chans, man sticker inte kniv vänner i ryggen, som de gjorde nu, vi får reda på vad de gör, så nu ska de betala, inte nog att jag hjälpt de flästa i borg klara sig undan från chaos i kriget, först de medlemar som jag räddat då chaos gick i krig mot tempel, sedan dess hr jag räddat många, o nu får man kniv i ryggen, nej det får man inte accepterA
 

DeletedUser

Guest
det enda du har räddat är svikare... och tro mig dom sviker dig om det så behövs? och er ledning nja tror inte på den...

Ni kanske ser er själva som grymma för att ni har allians med ecalos som ni skryter med i er profil men nej jag tror inte på er. jag tror inte ens ni kan nolla en spelarefrån 1 mille till 0
 

DeletedUser

Guest
de har ingen chans, man sticker inte kniv vänner i ryggen, som de gjorde nu, vi får reda på vad de gör, så nu ska de betala, inte nog att jag hjälpt de flästa i borg klara sig undan från chaos i kriget, först de medlemar som jag räddat då chaos gick i krig mot tempel, sedan dess hr jag räddat många, o nu får man kniv i ryggen, nej det får man inte accepterA

Tyvärr måste jag nog säga att det är ni som inte har någon chans.
Men det var inte det jag skulle svara på.
Ingen, absolut ingen av oss har pratat om att anfalla er.
Vi har IAP och det är ni som brutit den.

Trots att vi anser er som svikare och fega uslingar som lämnade stammen åt sitt öde, gick vi med på IAP med er.
Det har ni nu brutit.

Må bäste man (Borg) vinna. :)
 
Reaktionspoäng
2
Tyvärr måste jag nog säga att det är ni som inte har någon chans.
Men det var inte det jag skulle svara på.
Ingen, absolut ingen av oss har pratat om att anfalla er.
Vi har IAP och det är ni som brutit den.

Trots att vi anser er som svikare och fega uslingar som lämnade stammen åt sitt öde, gick vi med på IAP med er.
Det har ni nu brutit.

Må bäste man (Borg) vinna. :)

tyvärr Hundbettan så et var just du som ansökte IAP odet fick ni för att ni var Spelarna jag hade välat ha kvar, vi lämnade inte er, ni sabbade er kaos i stamen, o jag orkade inte mer med, ni har inget att säga, det var jag som tog fram freden då vi krigade mot chaos, men sen intrefade det så att ni började adla fram av varandra istället att komma överens om nästa by eller så, o nu ville ni hugga in B.H o oss i ryggen, jag vet mer om er än du tror,
ja vi vill se er vinst
 

DeletedUser

Guest
Om det är så Hundbettan att du inte vet vad vi talar om, kan väl du fråga din lilla diplomat. Men NFS har redan sagt de förklarar krig, vi vet allt om eran diplomats planeringar. Du måste förstå, att vi precis som NFS var trötta på alla interna konflikter i stammen. Och det var Aslan tror jag han heter som gav idén om utrbrytningen. Du ska också veta, att det finns en handfull spelare som gillar B.H. Och inte tolererade detta och sände oss meddelande. Visserligen blev vi besvikna, att bryta en allians på det sättet. Och inte förklara krig mot oss, istället förråda oss och hugga oss bakom ryggen. Tyvärr, men jag är inte glad över beslutet :(
 

DeletedUser

Guest
tyvärr Hundbettan så et var just du som ansökte IAP odet fick ni för att ni var Spelarna jag hade välat ha kvar, vi lämnade inte er, ni sabbade er kaos i stamen, o jag orkade inte mer med, ni har inget att säga, det var jag som tog fram freden då vi krigade mot chaos, men sen intrefade det så att ni började adla fram av varandra istället att komma överens om nästa by eller så, o nu ville ni hugga in B.H o oss i ryggen, jag vet mer om er än du tror,
ja vi vill se er vinst

Du gillar att prata om dig själv va ?
 

DeletedUser

Guest
Varför har ni sådant förakt mot NFS?

Han är en bra ledare, den i Borg är kanske nyare eller vad ni sa och den kanske är bra. Men det är han också. När han var i Borg älskade alla honom i stammen, och nu hatar dem honom :O
 

DeletedUser

Guest
Varför har ni sådant förakt mot NFS?

Han är en bra ledare, den i Borg är kanske nyare eller vad ni sa och den kanske är bra. Men det är han också. När han var i Borg älskade alla honom i stammen, och nu hatar dem honom :O

bra ledare? jo jag har inte haft han som ledare så kan inte kommentera den punkten.. men han verkar va en usel diplomat och en bra ledare flyr inte när en stam är i kaos, som borg var, han övergav sina medlemmar för att ta dom han ansåg va bra för att komma undan borgs fall medan han va ledare, nu när borg är utan NFS så lever borg fortfarande idag,

Jag är allmänt emot honom pågrund av han verkar älska prata om sig själv,

Han gjorde denna tråd för att D3D förklara krig mot Borg.

Allt man ser är Jag gjorde si, jag gjorde så, ja rädda dessa, jag fixa det,

Jag tror han tror lite allt för gott om sig själv. tror inte han gjorde hälften av det han påstår och tvivlar ännu mindre på att han gjorde något av detta själv som det verkar framgå i hans texter.
 

DeletedUser

Guest
Ditt förakt är tydligt, men han är ingen usel diplomat i alla fall.

Det kanske du anser men han skaffade allians med Chaos när vi var i krig mot dem.
Så där gjorde han det väldigt bra. Men det var inte bara han som lämnade den stammen, dessutom var det en som är i Borg nu som ville att vi skulle lämna. Bryta oss ur och påbörja på nytt. Eftersom eran stam började anfalla oss och sådant, blev det totalt kaos i stammen. Egentligen gillar jag Borg, jag gillade dem mera innan de planerade detta mot oss. Och de han bjöd in hade eget val, antingen tackade dem nej till svaret, eller accepterade dem.
 

DeletedUser

Guest
Men du ska veta att väldigt många från ledningen lämnade, inte bara diplomaten. Både från akademistammarna och från Borg. Alliena och Makelito är bara två exempel...
 

olicher

New Member
Reaktionspoäng
0
Men som sakt vi får se vad som händer kommer bli stor krig men bara en vinnare kommer bli de kommer bli borg hoppas jag =)
 

DeletedUser

Guest
Olicher, varför ville du detta egentligen. Vi vet att du framförde frågan om att hugga oss i ryggan :(
 

olicher

New Member
Reaktionspoäng
0
Jo för att vi kunde bli bättre som du ser min plats och några mina bröders plaster har inga att adla och jag hande då tänkt att vi kunde ha krig med B.H
 

DeletedUser

Guest
Varför förhandlade ni inte om att kanske vi kunde bli akademistam igen eller om våra medlemmar kunde gå över. Då hade läget inte blivit lika komplicierat, och om vi vägrade hade ni väl åtminstone kunnat förklara krig än köra fult spel :(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp