Krigs förklaring mot Borg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
jo då kom de riktiga attacker, nu kommer det ingeting, bara deff

Nu förstår jag inte sammanhanget,

Eller du kanske menar att det kom riktiga anfall från oss i ÖL? det är ju givet, ett måste :p, men deff har du aldrig fått från oss :eek:


Eller så är det att du citerar mig och skriver till bettan, vilket gör mig lite förvirrad ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Personligen tycker jag hela den här tråden är löjlig...ja utan vissa inlägg förståss :p.

Tror D3D att vi i Borg är dumma på något sätt??
Om vi vill anfalla er inte fasiken skickar vi deff då.
Anfaller vi kommer vi att anfalla så att det känns...tyvärr för er.
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Jaha

Det är ingen idè att hålla på att tjata i forumet här.

NFS vill ha krig så enkelt är det och jag orkar inte lyssna på honom mer.
Han har lämnat en stam i sticket redan och kommer lämna den han är med i nu också.

Det ända jag kan göra nu är att beklaga alla andra som står ut med honom som ledare som hittar på ursäkter för att få igång ett krig och skyller det på andra så att hans stam medlemmar ska tro att det inte var han som startade alltihop.

JAJA livet är inte lätt när man springer in i samma tegelvägg gång på gång.

Vi i Borg kommer hålla ihop och göra det mesta vi kan av kriget och jag hoppas för allas skull i D3D att ledningen håller ihop denna gång och inte flyr när det börjar gå emot dom.
 

DeletedUser

Guest
Läser man hela/alla trådarna framgår det tydligt att vi inte vill ha krig.
Vi skriver inte att vi ska avvakta attackerna, utan att vi ska avvakta för att få reda på vad som hänt/orsakat allt det här.
Men du tror väl inte att vi bara ska sitta still och ta emot. ;)

Men hur kan du veta vad som skrivs i vårt forum :rolleyes:


Ett par i Borg, tyckte inte om en av trådarna och blev ledsna för att ni ''planerade'' att anfalla oss. Så de skickade ett PM, till vissa medlemmar (Däribland jag) och kopierade en del av vad som stod i forumet. Och i den delen kunde vem som helst tro att ni kommit överrens om att anfalla oss :(

I den kopierade delen stod det att eran diplomat hade avsagt våra diplomatiska relationer och då trodde däribland jag och de andra att ni självklart hade bestämt er :(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Personligen tycker jag hela den här tråden är löjlig...ja utan vissa inlägg förståss :p.

Tror D3D att vi i Borg är dumma på något sätt??
Om vi vill anfalla er inte fasiken skickar vi deff då.
Anfaller vi kommer vi att anfalla så att det känns...tyvärr för er.


Det är ju bra att ni lärt er o anfalla nu !!!
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Ett par i Borg, tyckte inte om en av trådarna och blev ledsna för att ni ''planerade'' att anfalla oss. Så de skickade ett PM, till vissa medlemmar (Däribland jag) och kopierade en del av vad som stod i forumet. Och i den delen kunde vem som helst tro att ni kommit överrens om att anfalla oss :(



Nej vem som helst kan inte "tro" saker om man har lite koll på sin info som man får och dubbelkollar den vet man hur det ligger till.

Otroligt vad mycket "tro" det är hela tiden eftersom det inte finns nåt som säger att vi har planerat att anfalla nån överhuvudtaget.
 

DeletedUser

Guest
Nej vem som helst kan inte "tro" saker om man har lite koll på sin info som man får och dubbelkollar den vet man hur det ligger till.

Otroligt vad mycket "tro" det är hela tiden eftersom det inte finns nåt som säger att vi har planerat att anfalla nån överhuvudtaget.

Jag läste det PM jag fick ca 20 gånger. Om och om igen för att vara säker att det som stod verkligen stod. Och jag sa att i det forumet sa eran diplomat, Terminator1 va? att han avsäger de diplomatiska relationerna med oss.
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Precis

Det stämmer han sa upp relationen men han sa inte att vi skulle attackera nån.

I rest my case.
 

DeletedUser

Guest
olicher idag kl 09:52 Citera Måste vi ha alianser med B.H. för man kan få mycket poäng om man adlar dom måste vi bara frågar
Ronja2 idag kl 12:20 Citera B.H
olicher idag kl 12:24 Citera aaa den stamen måste vi de
Terminator1 idag kl 14:30 Citera Avvakta tills på fredag med attacker
Jag säger upp vår diplomatiska relation med dem idag...
dodde idag kl 15:34 Citera nejjjjj då är jag dömd
olicher idag kl 16:18 Citera bra men du vi skyddar alla i vår stam vi får mycket poäng vi ökar med vår stam + de är deras fel att dom gjorde B.H för dom va ju andra stam hos oss adlar vi hela deras stam då har vi typ 6 m
lin0156 idag kl 16:21 Citera Jag vet inte om jag kommer klara ett krig med dom ;(
olicher idag kl 16:23 Citera vi kommer klara kom ihåg ETT SAK vi är Borg
BANANEN97 idag kl 18:18 Citera Redigera Ta bort nej inga attacker då slaktar jag er. jag är hjätte bra kompis med dom i b.h jag har växt upp i b.h så våga attackera. för då jäklar. och dom har jätte bra relation med chaos. vi vill inte ha krig med dom

Det är den kopierade biten jag fick :(
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Och som det tidigare har sagts så är olicher inte med i stammen längre för han gick emot hela stammen under ett par tillfällen.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att Olicher är borta, det har jag fått veta under grälen och de meningslösa inläggen. Men det står tydligt att Terminator1 sa att ni skulle avvakta med attackerna tills på Fredag. Idag är det Torsdag :(

Jag vill inte kriga mot er, men om ni gör det gör vi det. :(
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Då behöver vi inte stressa upp oss över det för det är ingen som har planerat att attackera er utan vi erbjöd ju er en ny allians igen.
 

DeletedUser

Guest
Oj, vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det har ju aldrig varit några problem förut, så jag ska nog lyckas få ihop något :p

need fofr speed!
Visst fixade du freden med Chaos, men den inföll nästan samtidigt med att en väldigt massa folk lämnade Borg.
Några av de som lämnade var misstänkta för spionage.
Några gick till och med över till Chaos :rolleyes:

jag och NFS började prata om fred,men det var jag och maxithegreat som satt och förhandlade om vilkoren,så att det blev fred

och med tanke på mer parten av Borg spelarna adlade barbar byar istället för att göra motstånd,så det hade tagit evigheter att adla bort er.
 

DeletedUser

Guest
Jag tar upp det i forumet. Eftersom jag verkar vara den enda medlemmen i stammen som är aktiv hör:( Alltså Tidstroms meddelande
 

Tidstrom

Member
Reaktionspoäng
1
Det är ju kul att nån från B.H yttrar sig i forumet då det är ni som är mest involverade från början.

Nu blir det som det blir men jag tror jag talar för alla i Borg när jag säger att vi inte är ute efter nåt krig men vi kommer ju inte lägga oss ner och dö utan kommer självklart ta tag i alla som attackerar vår stam.

Som i alla krig finns det dom som inte blir involverade och det kommer det finnas i detta krig med.

Jag har endast 2 st spelare som attackerat mig än så länge så min lista på fiender i kriget är ju inte så lång än.
 

DeletedUser

Guest
Det är ju kul att nån från B.H yttrar sig i forumet då det är ni som är mest involverade från början.

Nu blir det som det blir men jag tror jag talar för alla i Borg när jag säger att vi inte är ute efter nåt krig men vi kommer ju inte lägga oss ner och dö utan kommer självklart ta tag i alla som attackerar vår stam.

Som i alla krig finns det dom som inte blir involverade och det kommer det finnas i detta krig med.

Jag har endast 2 st spelare som attackerat mig än så länge så min lista på fiender i kriget är ju inte så lång än.

Från våran stam?

Vi har också fått order att avvakta tills ni anfaller?
 

DeletedUser

Guest
Vilka för tusan är det ?

Ledningen sa att vi skulle attackera om ni gjorde det !!!!!!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp