Krigs förklaring mot Borg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

olicher

New Member
Reaktionspoäng
0
Jo som du ser hos mig och mina bröder finns de inga som man kan adla jag hade tänlt att kriga mot B.H
 

DeletedUser

Guest
Men du ska veta att väldigt många från ledningen lämnade, inte bara diplomaten. Både från akademistammarna och från Borg. Alliena och Makelito är bara två exempel...

Som sagt ledningen lämnade och även den självutsedda ledaren NFS.

Vad säger det om folket? och cccp´s arv i borg, som han valde att lämna över åt er?, det ni kunde ha gjort va slängt ut folket som va inaktivt, sagt ifrån er någon akademi rätta upp stammen.(nu kommer din comback troligen vara att "ni försökte")

Men så som jag anser va ni bara fega...
 

olicher

New Member
Reaktionspoäng
0
De hade vi tänkt men jag är säker på ingen skulle villa de + då skulle vi inte kunna adla nån vi kan typ adla nån typ om 5-10 timmar
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
Är det någon som har en php-tool liknade rapportkonverteraren så man kan dekryptera vad NFS faktiskt skriver? Jag får huvudvärk.
 

DeletedUser

Guest
Du nämnde att vi börja anfalla?

Klart vi gör det när ni börjar plocka byar som ligger bland vårat näste? osv om dom är barbarbyar eller inte så hade ni inget där och göra därav anfallen,

Och jag hörde även ryktas från en liten fågel hos er att NFS inte va så pigg på att fortsätta där ett tag :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Som sagt ledningen lämnade och även den självutsedda ledaren NFS.

Vad säger det om folket? och cccp´s arv i borg, som han valde att lämna över åt er?, det ni kunde ha gjort va slängt ut folket som va inaktivt, sagt ifrån er någon akademi rätta upp stammen.(nu kommer din comback troligen vara att "ni försökte")

Men så som jag anser va ni bara fega...

Säg var du vill, men anser du att alla är fegisar. Jag vet inte om vi försökte men jag är säker på att ändå många försökte. Efter ett tag när vi brutit oss ut lyckades stämningen återupprättas. Dessutom måste jag återigen säga, en som heter Aslan något kom med en ide om utbrytning. Medlemmar rån Borg och akademistammarna (delat forum) tyckte det var en bra idé. Så vi gjorde det, men nu har det blivit kritiserat.
 

olicher

New Member
Reaktionspoäng
0
Och när börjar krigen MEN asså ni D3D varför kommer ni i bilden när vi ska va adla några i H.B
 

DeletedUser

Guest
Och när börjar krigen MEN asså ni D3D varför kommer ni i bilden när vi ska va adla några i H.B

Ni kanske har hört att vi har bra allians med Chaos samt D3D. När vi berättade för D3D om ''förräderiet'' som har kommit till vana att kallas, blev den stammen mera arga än väntat. Dessutom har vi stark allians med D3D
 

DeletedUser

Guest
Undebart roande tråd, speciellt hur ni hela tiden "jag tror det var så" eller "det var nog nån som hette aslan eller nått".

Fan vet ni inte eran historia så bra så ni inte ens kan vara säkra på vad som är fakta... och med tanke på hur en del i D3D skötte er mot mina otajmade, dåligt understödda och helt enkelt svaga anfall så ser jag inte hur ni ska kunna först anfalla och sen lyckas adla en fiende by..
 

DeletedUser

Guest
Det där var faktiskt elakt :D

Men du kanske inte tror mig, men krisen var bara i Borg. Inte i akademistammarna. Akademin (alla) hjälpte bara till att fixa den

Den bjöd du på helt själv.


Ofta så det är i en familjestam, ingen drar åt samma håll, men det är fortfarande upp till ledningen att hålla samman stammen vilket tydligt NFS(den själv utnämnde ledaren)& ledningen inte gjorde, och därför valde att hoppa av det sjunka skeppet, Som tydligen klara sig bra mycket bättre utan er ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni kanske har hört att vi har bra allians med Chaos samt D3D. När vi berättade för D3D om ''förräderiet'' som har kommit till vana att kallas, blev den stammen mera arga än väntat. Dessutom har vi stark allians med D3D

Jaha så du är inte med i D3D (har inte ens orkat kolla, aldrig sett ditt nick förut), Ända anledningen till att D3D/borg fick en allians med chaos måste ju varit för att dom skulle stärka upp fronten mot AT, tvivlar stark på att det beror på NFS diplomatiska egenskaper.
 

DeletedUser

Guest
varför skulle jag vilja ha en fakta om en person jag aldrig hört talas om ?:confused:


Jag har ingen aning, kanske någon annan är intresserad. Hur som helst nallekalle, är ÖL ingen enkel stam, ni är starka det kan och måste jag medge.
 

DeletedUser

Guest
Jag har ingen aning, kanske någon annan är intresserad. Hur som helst nallekalle, är ÖL ingen enkel stam, ni är starka det kan och måste jag medge.

Du citerar mig men pratar med MrKexmaster ? och så byter du ämne ?

hmm vad kan det beror på :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp