end game??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
blind av eran övermakt?...

Men komigen nu, va inte så avundsjuk.

vet att du brukar strida emot WTRASH - mest här i allmänna men ta ut hatet ingame istället, blir också roligare och mer underhållande =)

Man måste inte klämma in hånande ord i varenda mening här, låter bara löjligt och uttjatat

____________________

On-T: Eftersom det är över 70 % nu så borde V8 också behandlas likvärdigt som de andra världarna och kunna ha sitt end-game samtidigt precis som de andra världarna, eftersom vi har väl ungefär samma regler för alla världar när det gäller end-game?

That's just my opinion
 
Senast redigerad av en moderator:

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Men komigen nu, va inte så avundsjuk.

vet att du brukar strida emot WTRASH - mest här i allmänna men ta ut hatet ingame istället, blir också roligare och mer underhållande =)

Man måste inte klämma in hånande ord i varenda mening här, låter bara löjligt och uttjatat

____________________

On-T: Eftersom det är över 70 % nu så borde V8 också behandlas likvärdigt som de andra världarna och kunna ha sitt end-game samtidigt precis som de andra världarna, eftersom vi har väl ungefär samma regler för alla världar när det gäller end-game?

That's just my opinion
Förlåt, såg ett fönster, tog chansen :(

men, detta är egentligen mobbning V8 utmobbad av 3 andra världar? om TW o dess världar vore IRL-personer skulle dessa världar som är stängda stå o hånskratta mot V8...
 

DeletedUser

Guest
Då ställer jag lite frågaor som mudde förhoppningsvis svarar på :)..


1. VARFÖR får det bara vara 3 världar igång med end-game?
2. VARFÖR inte fler världar som sätts in i end-game?
3. VARFÖR inte helt enkelt sätta igång fler världar i end-game?
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Då ställer jag lite frågaor som mudde förhoppningsvis svarar på :)..


1. VARFÖR får det bara vara 3 världar igång med end-game?
2. VARFÖR inte fler världar som sätts in i end-game?
3. VARFÖR inte helt enkelt sätta igång fler världar i end-game?

jag kan iallafall svara på 2 frågor

1.Dom 3 världarna har en stam med 70% av alla aktiva byar
2.En stam måste ha 70% för att det ska bli end game
3.Vet ej
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
jag kan iallafall svara på 2 frågor

1.Dom 3 världarna har en stam med 70% av alla aktiva byar
2.En stam måste ha 70% för att det ska bli end game
3.Vet ej

vad har det med antalet procent att göra??
handlade ju om att högre orter säger att dom BARA får ha tre världar i end game i taget.. så det påståendet var ju felaktigt.. stod tom det i hans inlägg
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
nej vill bara krossa dig men du e på andra sidan världen ;) så jag var så fokuserad på dig så jag såg bara ditt namn ^^

åååhhhh, nu fick jag en tår i ögat :(



Då ställer jag lite frågaor som mudde förhoppningsvis svarar på :)..


1. VARFÖR får det bara vara 3 världar igång med end-game?
2. VARFÖR inte fler världar som sätts in i end-game?
3. VARFÖR inte helt enkelt sätta igång fler världar i end-game?

kan svara alla tre med ett svar: mjölka ut pengar.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
vet jag redan om men vill ha ett vettigare svar på det...
kom ihåg skolan, pengar behövs för att driva ett företag, i detta fall kommer pengarna in utav spelarna som köper premium, vilket ganska många vill ha i eran poäng-klass, håll världen öppen mer så betalar ni mer, låt er hoppas på end game inom en snar framtiden håller ni er fast ännu mer, vilket får er att betala mer, så i grund ändan: Mjölka ut pengar.
 

DeletedUser

Guest
kom ihåg skolan, pengar behövs för att driva ett företag, i detta fall kommer pengarna in utav spelarna som köper premium, vilket ganska många vill ha i eran poäng-klass, håll världen öppen mer så betalar ni mer, låt er hoppas på end game inom en snar framtiden håller ni er fast ännu mer, vilket får er att betala mer, så i grund ändan: Mjölka ut pengar.

Ja och Företagsekonomi var bevisligen inte ett av dina ämnen heller. :p

Glad för dig att du nått nirvana. Keep it up, keep amuse us!
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
kom ihåg skolan, pengar behövs för att driva ett företag, i detta fall kommer pengarna in utav spelarna som köper premium, vilket ganska många vill ha i eran poäng-klass, håll världen öppen mer så betalar ni mer, låt er hoppas på end game inom en snar framtiden håller ni er fast ännu mer, vilket får er att betala mer, så i grund ändan: Mjölka ut pengar.

tror du dom har detta spelet som gratis om dom måste mjölka pengar av alla??
tror nog det går bra för dem ändå med tanke på att dom har det i så många länder.. såå nej.. tror inte det e tanken med att dom bara får ha tre världar i end game.. tror det handlar mer om att inte för många ska stängas på en gång så man kanske kommer med en ny innan nästa går igång..
 

DeletedUser

Guest
Säger som Affumicate, och så kan man säga att eftersom vi har ett datum kan vi ju sluta köpa premium. Inget nödvändigt ju om vi ändå vinner om 2 månader.
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Säger som Affumicate, och så kan man säga att eftersom vi har ett datum kan vi ju sluta köpa premium. Inget nödvändigt ju om vi ändå vinner om 2 månader.

om 2 månader??
du end game startar tidigast 7/10 o sen tar det minst tre månader innan vi vinner.. ;)
du e inget geni på matte?? ;)

även om jag kan tycka att vi har vunnit.. men lägg då i beräkningarna att vi inte krigar med allt än..
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
om 2 månader??
du end game startar tidigast 7/10 o sen tar det minst tre månader innan vi vinner.. ;)
du e inget geni på matte?? ;)

även om jag kan tycka att vi har vunnit.. men lägg då i beräkningarna att vi inte krigar med allt än..
well, då har dem flesta i våra stammar skola, tänk på den tiden så kan vi försvinna på en vecka, kan vi nog nu med om ni vaknar upp o vill görat...
 

DeletedUser

Guest
Säger som Affumicate, och så kan man säga att eftersom vi har ett datum kan vi ju sluta köpa premium. Inget nödvändigt ju om vi ändå vinner om 2 månader.

Måste be om ursäkt om jag var otydlig då. Förklarar mig för att vara på den säkra sidan.

Första meningen i inlägget var fakta, andra meningen i inlägget var 100% ironi.

unkas är ute och cyklar, och det bevisar han ytterst bra genom att skriva som han gör, inget konstigt i sig.

tror du dom har detta spelet som gratis om dom måste mjölka pengar av alla??
tror nog det går bra för dem ändå med tanke på att dom har det i så många länder.. såå nej.. tror inte det e tanken med att dom bara får ha tre världar i end game.. tror det handlar mer om att inte för många ska stängas på en gång så man kanske kommer med en ny innan nästa går igång..

Ja det låter ju väldigt vettigt faktiskt. Kan det vara så att det stämmer eller ska vi fortsätta hålla oss till att vara pessimistiska?

Jag föredrar att gå på det mer realistiska svaret: Allt måste gå runt, så är det i ekonomins värld. Läs ämnet om ni inte kan tänka utanför lådan.

...ett företag som "mjölkar" pengar för att i sin tur tjäna pengar... det var något nytt, kunde jag aldrig tänka mig... Hm.
Vi spelare blir ju tvingade att köpa funktionerna, och vi gör det inte, absolut inte, för att vi gillar spelet... Nej då...


well, då har dem flesta i våra stammar skola, tänk på den tiden så kan vi försvinna på en vecka, kan vi nog nu med om ni vaknar upp o vill görat...

Skola? Jaså? Som nästan den övriga majoriteten av spelarna på Tribal Wars också har? Det var som tusan.

Man kan spela Tribal Wars, fortfarande ha många byar och kunna vinna, det är det som är tjusningen.

Stop whining and fight 'til the end instead. Eller är det så att du ägnar din tid här på forumet för att du har tråkigt in-game?

Do something about it then. Precis som alla andra. Du är inte ensam. Tiden kommer till Värld 8 också, om det tar 3 månader till, so?

- Enjoy it while you can. While it last.
 

DeletedUser

Guest
om 2 månader??
du end game startar tidigast 7/10 o sen tar det minst tre månader innan vi vinner.. ;)
du e inget geni på matte?? ;)

även om jag kan tycka att vi har vunnit.. men lägg då i beräkningarna att vi inte krigar med allt än..

Ja ojsan, inte konstigt man gick IG i matte Ac1d :) dock blir vi vinnare när end game körs igång ju hehe.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Eller är det så att du ägnar din tid här på forumet för att du har tråkigt in-game?

Helt rätt. Ingame har blivit ett av mina stora förluster i livet då det inte händer nått där, eller jo, det händer massor, jag som inte orkar lägga ner energi på det
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Ja det låter ju väldigt vettigt faktiskt. Kan det vara så att det stämmer eller ska vi fortsätta hålla oss till att vara pessimistiska?

Jag föredrar att gå på det mer realistiska svaret: Allt måste gå runt, så är det i ekonomins värld. Läs ämnet om ni inte kan tänka utanför lådan.

...ett företag som "mjölkar" pengar för att i sin tur tjäna pengar... det var något nytt, kunde jag aldrig tänka mig... Hm.
Vi spelare blir ju tvingade att köpa funktionerna, och vi gör det inte, absolut inte, för att vi gillar spelet... Nej då...




jag läste ju dock handel så ja jag läste ekonomi. men jag tror ju inte att det är den största anledningen till att dom inte vill ha flera världar i end game.. dock är det inget jag kan bekräfta att är sant för jag sitter inte i inogames styrelse.. inte vad jag vet iaf :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp