end game??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Just nu: 69%

Slutdatum: 7/10- 2010. = Tar värld 4 och 6 slut.

En månad för att kunna påbörja Värld 8.
 

DeletedUser

Guest
hemskt vad ni skjuter på hela tiden ;)

Du vet att vi inte har skjutit på tiden.

Vi har sagt att efter ett end-game på en värld tar slut, så påbörjas ett nytt. Så att det hela tiden är max 3 igång samtidigt.

Värld 8 är den enda världen som inte kommit över 70%, så det är inte mer än rätt att de nuvarande världarna har börjats före.
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Du vet att vi inte har skjutit på tiden.

Vi har sagt att efter ett end-game på en värld tar slut, så påbörjas ett nytt. Så att det hela tiden är max 3 igång samtidigt.

Värld 8 är den enda världen som inte kommit över 70%, så det är inte mer än rätt att de nuvarande världarna har börjats före.

nu fattar jag inte.Börjar värld 8 om?
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Nej. Värld 8 ska inte börjas om, den ska gå in i ett end-game när det är möjligt. :)

aha ok men jag markerar där jag blev förvirrad

(Vi har sagt att efter ett end-game på en värld tar slut, så påbörjas ett nytt. Så att det hela tiden är max 3 igång samtidigt.) ok men det skulle vara roligt att det skulle börja om
 

DeletedUser

Guest
aha ok men jag markerar där jag blev förvirrad

(Vi har sagt att efter ett end-game på en värld tar slut, så påbörjas ett nytt. Så att det hela tiden är max 3 igång samtidigt.) ok men det skulle vara roligt att det skulle börja om

Tror inte folk skulle bli så glada om vi startade om våra världar... :p

Då finns det inte något som säger att du har varit med en stam som vunnit liksom. (Utöver hall of fame och titel...)
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Tror inte folk skulle bli så glada om vi startade om våra världar... :p

Då finns det inte något som säger att du har varit med en stam som vunnit liksom. (Utöver hall of fame och titel...)

det har du ju rätt i och det skulle se hel knäppt ut om det fanns bara 100 poängare i värld 8 och tusen och mer poängare i värld 9.
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Du vet att vi inte har skjutit på tiden.

Vi har sagt att efter ett end-game på en värld tar slut, så påbörjas ett nytt. Så att det hela tiden är max 3 igång samtidigt.

Värld 8 är den enda världen som inte kommit över 70%, så det är inte mer än rätt att de nuvarande världarna har börjats före.

äsh jag som nog har fattat det fel..
förstod det som att den skulle startas en månad efter att dom andra två stängdes :)
men men
ibland läser man det man vill läsa ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp