end game??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
äsh jag som nog har fattat det fel..
förstod det som att den skulle startas en månad efter att dom andra två stängdes :)
men men
ibland läser man det man vill läsa ^^

Nej det hade nog inte heller varit särskilt uppskattat.

Men if you don't mind waiting.... I would gladly extend it another month or two. :awsm: NAAAAAT.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Nej det hade nog inte heller varit särskilt uppskattat.

Men if you don't mind waiting.... I would gladly extend it another month or two. :awsm: NAAAAAT.
DO IT!!! låt oss gå in i ett öppet end-game, d.v.s. aldrig stänga världen.....typ...vad händer med en värld när en stam har vunnit den? eller ska jag ta upp detta i forums-delen Frågor?...
 

DeletedUser

Guest
DO IT!!! låt oss gå in i ett öppet end-game, d.v.s. aldrig stänga världen.....typ...vad händer med en värld när en stam har vunnit den? eller ska jag ta upp detta i forums-delen Frågor?...

Världen stängs, Hall of Fame uppdateras i forumet, varje medlem i den vinnande stammen får en titel på forumet av oss, och massa ära. :)
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle man kunna få mer specifika saker på vad man vinner egentligen? att hela tiden veta att man får ära och en titel känns ju inte helt gynnande om man tänker på att man ödslat tid och pengar på en värld för att få ett pris som inte e värt något?
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Världen stängs, Hall of Fame uppdateras i forumet, varje medlem i den vinnande stammen får en titel på forumet av oss, och massa ära. :)
tror du inte förstod vad jag menade

världen stängs av, dem har vunnit, skrivits in bla bla bla, EFTER det då? börjar Värld 8 om i så fall? med samma inställningar? eller blir det nya? skulle gärna vilja ha en till värld med samma inställningar....
 

DeletedUser

Guest
Alltså läser ni inte tråden eller? Alla dessa frågor har redan kommit en gång och han har redan svarat:)
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle gärna se att världen startades om eller att det kom en likadan värld med samma inställningar.
Fick nyss ett konto på v8 och jag älskar inställningarna ;)

Vore skoj att vara med från början.
 

DeletedUser

Guest
Känns som om den här tråden inte uppfyller nått längre då Gaffel har informerat när V8 kommer att sättas i End-Game.

Låter den vara kvar i några timmar till sen låser jag den.
 

DeletedUser

Guest
Kan någon bara uppdatera mig om vad som händer efter End game ?
Orkar inte läsa ikapp.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp