end game??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
någon som vet hur långt det e kvar???

hade varit skoj att veta :)

//Ac1d
 

DeletedUser

Guest
V8 behöver End-game ganska snart, Hoppas Gaffel och ledningen ser den här tråden, eller gör ni det? :)
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag läser den i vilket fall :)

Vad gäller end game så finns det nu en gräns som ska uppnås och det är den gränsen som gäller.

Gaffel sa:
  1. Rank 1 stammen når 60-70% dominans av världen. (Aktiva byar)
    -
  2. Omstartsmöjlighet tas bort.
  3. Registrering för världen stängs.
  4. Adelsmän -> priser/paket halveras.
    -
  5. 3 månaders slutdatum annonseras.
  6. *Om stora förändringar sker, förlängs slutdatumet med 1 månad.
    -
  7. Världen stängs helt och vinnarna skrivs in i Hall of Fame!

WTRASH = 265 646 482 poäng
V.8 ~ 394 140 000 poäng

265 646 482 / 394 140 000 ~ 67%

WTRASH =~67% av poängen

WTRASH = 28 196 Byar
V.8 ~ 43 000 Byar

28 196 / 43 000 ~ 65%

WTRASH =~ 65% av byarna

Hoppas någon kan förstå den uträkningen :p

Det är byar som gäller för att komma in i end game och tittar vi på v.4 och v.6 som har gått in i end game så låg båda på 73% när världen gick in i sista fasen. Notera att mina siffror kan mycket väl vara bristfälliga så den riktiga siffran kan ligga ± 3-4% mot det jag räknat ut.
 
Senast ändrad:

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
hmm jaa då får vi väl adla lite till så vi kommer upp i 73% dock vad jag förstår det som så borde vi vara där redan med tanke på att vi ligger så högt uppe
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Jag anser själv att själva "end game" planen går fel?..
60-70% ?
Ni släpper ingen stam in i end game som är under 70%? :S
Så varför inte bara ändra gränsen till 70% igen och sluta vela för fan.
 

DeletedUser

Guest
Men, om WTRASH vinner så startas världen om igen då?

Äh, dem är värdiga vinnare, de har kämpat så otroligt hårt.

Men jag gillar min stam mera :) -UT- FTW :p

(Kommer faktist bli en lättnad när världen stängs och hur det ser ut... om man får se ett videoklipp eller bara en bild där det står "Grattis WTRASH, nu har ni blivit odödliga... vem är trashcan73?)

Den egentliga vinnaren är Trashcan73 såklart =)
 
Senast redigerad av en moderator:

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Världen startas inte om utan stängs heltenkelt.

Ska påpeka för Gaffel att tiden börjar närma sig för att införa end game snart, kommer dock inte hända närmaste 2 veckorna vågar jag nästan lova.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Världen startas inte om utan stängs heltenkelt.

Ska påpeka för Gaffel att tiden börjar närma sig för att införa end game snart, kommer dock inte hända närmaste 2 veckorna vågar jag nästan lova.

Om den inte startas om, så lägger jag av med TW för gott (om det inte kommer en värld med liknande inställningar) och gör någonting annat med min fritid :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Världen startas inte om utan stängs heltenkelt.

Ska påpeka för Gaffel att tiden börjar närma sig för att införa end game snart, kommer dock inte hända närmaste 2 veckorna vågar jag nästan lova.

tack så mycket EhnEN! :)

Hoppas verkligen vi kan få avsluta detta snart =) känns som det pågått i evighet känns det som


Skulle vara riktigt skoj om V13 får samma inställningar som v8 :D Hade varit fett!! Nystart och frääääscht =)
 

DeletedUser

Guest
tack så mycket EhnEN! :)

Hoppas verkligen vi kan få avsluta detta snart =) känns som det pågått i evighet känns det som


Skulle vara riktigt skoj om V13 får samma inställningar som v8 :D Hade varit fett!! Nystart och frääääscht =)

Hade varit skönt, dock lite mer deffensiva inställningar så man inte blir sönderbombad av 200 byar efter 4 månader ;).
 

DeletedUser

Guest
hur mycke procent har ni? känns ju inte som ni har 70% direkt?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp