end game??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ser ut som ni har sjukt mycke att adla om man kollar på kartan.. :p
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
V8 kommer bli ett starkt minne när det har vunnits, en överlägsen stam, som i praktiken lett världen sen den första dagen av världen, dess makt växte tills en dag då världen stängdes och alla väntade på dess död, som var långsam och smärtsam, men dess samma stam stog kvar på berget av V8 som en enfaldig vinnare, som har namnet WTRASH


well, hoppas jag har fel där...
 

DeletedUser

Guest
men som sagt barbs räknas inte för att få in ett endgame!
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Man tycker ju att adminsen bör ge ett svar iaf.

det kan ju inte vara så extremt svårt att göra det

(Förutsatt att dem har läst forumet)

Alla admins och modds har ett liv utanför, vilket medför att vi inte är kapabla till att svara på frågor om sådant här hela tiden. Att vi läser forumet är en självklarhet och inget ni behöver vara oroliga för bara för att vi inte svarar inom några timmar.

Kan ärligt säga att jag inte har en aning om hur det ligger till med end game för v.8. Det jag kan lova är att jag kommer prata med gaffel i kväll för att framföra er önskan om att få till ett end game snarast och höra hans tankar. Imorgon kväll kommer senast ett svar från mig eller gaffel om hur det ligger till. Just nu kan jag inte göra mer och hoppas ni har tålamod att i vilket fall vänta tills i morgon innan fler raderar sina konton.

v8 = ~43k byar.
WTRASH = 29447 byar.

29447/43000= ~68% av alla aktiva byar.

Men som sagt så har jag inte tillgång till exakta siffror på hur många aktiva byar det finns så ta den siffran med en nya salt.
 
Senast ändrad:

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Alla admins och modds har ett liv utanför, vilket medför att vi inte är kapabla till att svara på frågor om sådant här hela tiden. Att vi läser forumet är en självklarhet och inget ni behöver vara oroliga för bara för att vi inte svarar inom några timmar.

Kan ärligt säga att jag inte har en aning om hur det ligger till med end game för v.8. Det jag kan lova är att jag kommer prata med gaffel i kväll för att framföra er önskan om att få till ett end game snarast och höra hans tankar. Imorgon kväll kommer senast ett svar från mig eller gaffel om hur det ligger till. Just nu kan jag inte göra mer och hoppas ni har tålamod att i vilket fall vänta tills i morgon innan fler raderar sina konton.



Men som sagt så har jag inte tillgång till exakta siffror på hur många aktiva byar det finns så ta den siffran med en nya salt.

tack för svar iaf :)

förstår att ni har annat att göra med..
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det där gick snabbare en vad jag trodde att det skulle gå :)

Gaffel är väl medveten om att tiden börjar komma då v8 ska gå in i end game fasen. Han hälsar även att under denna vecka kommer det börja hända saker.

Hoppas det ger era sinnen ro för stunden :)
 

toxii

Member
Reaktionspoäng
0
Det där gick snabbare en vad jag trodde att det skulle gå :)

Gaffel är väl medveten om att tiden börjar komma då v8 ska gå in i end game fasen. Han hälsar även att under denna vecka kommer det börja hända saker.

Hoppas det ger era sinnen ro för stunden :)

vad då för saker?
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Det där gick snabbare en vad jag trodde att det skulle gå :)

Gaffel är väl medveten om att tiden börjar komma då v8 ska gå in i end game fasen. Han hälsar även att under denna vecka kommer det börja hända saker.

Hoppas det ger era sinnen ro för stunden :)

tackar..
väntar med spänning på vad som sker ;)
 

DeletedUser

Guest
En grej, om/när endgame träder i kraft, kan ni inte vidka lite på hur många byar man bara kan boka? Får ofta stop på bokandet och får köra vid sidan av, mycket lättare när man bokar:)
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
En grej, om/när endgame träder i kraft, kan ni inte vidka lite på hur många byar man bara kan boka? Får ofta stop på bokandet och får köra vid sidan av, mycket lättare när man bokar:)

bestämmer inte stammen det själv? har jag för mig men jag kan ha fett fel ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp