end game??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
åter igen,,
kan ni inte se över detta.. fler o fler spelare bara gråar sig...
går det inte att lösa att denna värld stänger tidigare på något vis-??

Jag har gjort vad jag har kunnat, Gaffel har gjort vad han kan. Om ni desperat vill ha till någon form av end-game före den tiden som nu är sagd så rekommenderar jag att ni skriver i hop något och sänder direkt till Tyskland där ni noga förklarar hur situationen är. Detta ska då va skrivet på engelska eller på tyska.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Detta lär nog stammen prata om, känns kanske som om det är på tiden vi lägger ner lite tid så vi med kan vinna :D
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har gjort vad jag har kunnat, Gaffel har gjort vad han kan. Om ni desperat vill ha till någon form av end-game före den tiden som nu är sagd så rekommenderar jag att ni skriver i hop något och sänder direkt till Tyskland där ni noga förklarar hur situationen är. Detta ska då va skrivet på engelska eller på tyska.

okej..
jepp tackar iaf...
vi får väll ta ett prat inom stammen om det.. känns bara rätt meningslöst i denna värld.. vet ej hur det har varit på dem andra då jag inte varit aktiv där..
 

DeletedUser

Guest
Kan ju visa en annan värld, för att ni ska få perspektiv =)
Många ser den här världen som vunnen, och det gjorde vissa för ett år sedan. Ta en titt på vissa .net-världar då.. ;)

Observera också att den här världen närmar sig endgame, ungefär i samma stadie som er, gissar jag på.

[SPOIL]
topktribes.png
[/SPOIL]
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju visa en annan värld, för att ni ska få perspektiv =)
Många ser den här världen som vunnen, och det gjorde vissa för ett år sedan. Ta en titt på vissa .net-världar då.. ;)

Observera också att den här världen närmar sig endgame, ungefär i samma stadie som er, gissar jag på.

[SPOIL]
topktribes.png
[/SPOIL]

konstigt att den inte e stängd ;)
 

DeletedUser

Guest
Jävla skillnad på net och se värld, speciellt i antal!, enligt mig iaf och sett den bilden tidigare, tycker med de är lustigt att den fortfarande är uppe!

Sen handlar väl inte riktigt denna diskussionen om hurvida en .net värld är öppen eller ej, utan att era egna linjer stänger oss ute, endgame ska sättas igång när en stam har 60-70% precis som vi har! Är väl de som vi diskuterar?
 

toxii

Member
Reaktionspoäng
0
End-game är det att man inte kan registrera sig på världen? och när man har 90% så stängs världen?
 

DeletedUser

Guest
End-game är det att man inte kan registrera sig på världen? och när man har 90% så stängs världen?

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=19430
Där borde den info du är ute efter finnas.


Till alla andra:
Gränsen för hur många end-games som är igång är satt vid 3 för att enkelt kunna kontrollera alla communityn.

Vi måste sätta gränsen någonstans, annars kan vi inte öppna fler världar som är snabbare än 1 i hastighet. Vi, InnoGames, kan inte bara se ett community utan måste se mot alla våra kunder, det är det som gäller.

Ni behöver bara vänta en och en halv månad till, ha tålamod. För det finns inget vi i det svenska teamet kan göra för att påverka denna gräns, den gäller globalt. Exakt alla.
 

DeletedUser

Guest
Dock skulle jag fortfarande vilja veta om de är så att vi kan undkomma hela endgame fasen om vi lyckas adla oss till 90% av de aktiva byarna innan 7 januari 2011? Eller måste vi vänta till detta slut datum?(om nu dem andra världarna stänger så snabbt som de är tänkt)?
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Om ni adlar er till 90% bymakt av världen, innan dess och inget end-game körs, sa lovar jag att jag personligen stänger av världen igenom att skriva in ett kommando pa en av vara systemadministratörers datorer.
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
då måste jag ställa nästa fråga.. om vi nu spekulerar o säger att vi lyckas med den bedriften (vilket jag inte tror) menar ni då 90% aktiva byar eller alla ink bb byar??
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
då måste jag ställa nästa fråga.. om vi nu spekulerar o säger att vi lyckas med den bedriften (vilket jag inte tror) menar ni då 90% aktiva byar eller alla ink bb byar??
perosnligen tror jag det, då när man tar en BB-by blir den aktiv...
 

stork

New Member
Reaktionspoäng
0
så när dom världarna stängs så stängs v8 direkt efter?

konstigt att vi då hade blivit LOVADE endgame när vi hade mellan 60-70% av tw 8, det finns flera trådar o pm som säger detta, men det är väl ngt utsugande tysk kapitalist som kör över sina underhuggare o ändrade förutsättningarna efter plånboken behov
mkt dålig stil
stork
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp