Allt om V23

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sansa dig och borsta munnen, Henrik, du har ju en ful ovana att snacka ¤&%¤/&%&/&/ i alla andra´s trådar, eller påstår du att du har förändrats med åren:)

din tråd skapades väl för att alla skulle få snacka om det de vill, eller har du infört censur och du bestämmer topic? Då lär du snabbt bli ensammen i alla dina nyskapade trådar. och det tror jag inte att du vill.

Som du skrev, "Den som bemästrar pennan vinner".

OCH

I DENNA TRÅD får man skriva om ALLT angående v23. Så länge de håller sig till REGLERNA så är det OK.

Du får rykta, du får dementera, du får diskutera. No limits.

Förklara hur snack om hur de var förr i tiden är Ontopic på en tråd som handlar om "ALLT angående v23" Ser inte hur xray kan komma in i bilden om han inte lirar v23, eller de andra "ninjorna"

De är detta ja inte vill ha i tråden.
 

DeletedUser

Guest
Förklara hur snack om hur de var förr i tiden är Ontopic på en tråd som handlar om "ALLT angående v23" Ser inte hur xray kan komma in i bilden om han inte lirar v23, eller de andra "ninjorna"

De är detta ja inte vill ha i tråden.

"ALLT angående v23"

Vill någon diskutera den (enligt många) väldigt stagnerande kvaliteten främst i skriftens ädla konst som finns nu på v23 så kan gamla spelare vara relevanta i diskussionen ja. Då jämförelser kan vara viktig i diskussionen.

Henrik döper du en tråd till "Allt om v23" ska du inte försöka styra vad det ska handla om. Tro det eller ej, men du kan inte få allt som du vill lilla gubben :D.

Vidare för att kanske i en viss mån få bort diskussionen från enbart detta ämne, så tror jag att Elight snart kanske ser sitt sista ljus i dagens form om en viss person kommer högre upp i rankerna där.

Jag tror vidare att Leka? inte heller kommer att existera alltför länge till i sin nuvarande form.

Jag tror att v23s öde är "obeslutat" fortfarande.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
"ALLT angående v23"

Vill någon diskutera den (enligt många) väldigt stagnerande kvaliteten främst i skriftens ädla konst som finns nu på v23 så kan gamla spelare vara relevanta i diskussionen ja. Då jämförelser kan vara viktig i diskussionen.

Henrik döper du en tråd till "Allt om v23" ska du inte försöka styra vad det ska handla om. Tro det eller ej, men du kan inte få allt som du vill lilla gubben :D.

Vidare för att kanske i en viss mån få bort diskussionen från enbart detta ämne, så tror jag att Elight snart kanske ser sitt sista ljus i dagens form om en viss person kommer högre upp i rankerna där.

Jag tror vidare att Leka? inte heller kommer att existera alltför länge till i sin nuvarande form.

Jag tror att v23s öde är "obeslutat" fortfarande.

Du har rätt fel där, ja får de jag pekar på. Din by är något jag vill ha, när du säger var du lirar ;)

Jasså, Vem tror du hotar Elight? RageAce? Lakozz pöjken?

Ja tror att det finns många möjligheter att vinna världen, för väldigt många stammar. Om det är va du syftar på.
 

DeletedUser

Guest
Du har rätt fel där, ja får de jag pekar på. Din by är något jag vill ha, när du säger var du lirar ;)

Jasså, Vem tror du hotar Elight? RageAce? Lakozz pöjken?

Ja tror att det finns många möjligheter att vinna världen, för väldigt många stammar. Om det är va du syftar på.

Haha, jag tror han menar att dom kommer att se sitt sista ljus ifall du kommer högre upp i rankerna. Inte att Lakozz lr ngt dödar dig..
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Haha, jag tror han menar att dom kommer att se sitt sista ljus ifall du kommer högre upp i rankerna. Inte att Lakozz lr ngt dödar dig..

Nääää de menar du inte? Va skulle ja göra utan dig, nån som förklarar allt ja 'missförstått'

Men care to explain hur man tar sig högre upp i rankerna? Är ju redan #1 :awsm:

v23 2 ez 4 me (chuckle)
 

DeletedUser

Guest
Nääää de menar du inte? Va skulle ja göra utan dig, nån som förklarar allt ja 'missförstått'

Men care to explain hur man tar sig högre upp i rankerna? Är ju redan #1 :awsm:

v23 2 ez 4 me (chuckle)

Haha, det roliga/värsta/sorgliga är att jag inte helt säkert vet ifall du verkligen förstår vad han menar, vill inte gå ifrån ämnet på flera trådar nu så skriv i PM så ska jag förklara det för dig.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Haha, det roliga/värsta/sorgliga är att jag inte helt säkert vet ifall du verkligen förstår vad han menar, vill inte gå ifrån ämnet på flera trådar nu så skriv i PM så ska jag förklara det för dig.

Förklara du, allt om v23 är ämnet. Känner att du gärna vill.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill inte men ibland måste man vara lite schyst och hjälpa andra som inte förstår.

Det finns bara en sak som kan beskriva detta efter att sett henrik helt missförstå en väldigt simpel text.

Det är ett citat från Ingemar Stenmark... ;)
 
Reaktionspoäng
0
Visst finns det några vassa spelare som lämnat TW, som absolut kan mäta sig med elitspelarna just nu, men i stora drag har TW istället höjt nivån. Ett exempel är MÄSK som v9-14 var en av tw.se's bästa starter. Hänger han med toppen idag? Ingen chans.


hur kan du ens tänka på att jämnföra detta? Starten handlar om Prem o Co's nu förtiden.
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
Va fan! INGEN kommmer kunna hålla sån hög kvalitè som V1 spelarna, dock så gäller detta på fyllan! Aspackad, solo på sitt konto (ingen pussystyle med Co) drev de sina trupper på blodiga uppdrag mot både med o motspelare sina egna byar. Snipade adlar med grogglaset i handen fyllt till bredden utan o spilla en droppe. DET ÄR KVALITÈ o GLÄDJE I SPELET!
Och hur många tangetbord har man kastat för att det runnit saker på dom för att man missade en snipning lol
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Man måste ju bli lite imponerad hur Swing hela tiden byter ut sitt folk, blir de adlade/förlorar nuke så - Bye bye & välkommen till näste ansökande :rolleyes:

Känner igen taktiken ifrån Massinvites, tänk att man kan hålla rank 1 på sådant sätt.

Något som får mitt intresse är hur stammar i de områden låta Swing rekrytera deras bästa lirare & låta dem komma undan med det ^^
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Ja du Henke, de har förmodligen lärt sig av dig, den bäste på den taktiken, om du får säga det själv:)

Det är inte bara du som kan spela detta spelet, om du nu trodde det, och det måste kännas lite surt att få betalt med samma taktik, eller hur?

Låt nu slagsmålet tala för sig själv, en av er kommer ju att lyckas slå ut den andre, så småningom.

Tänk att du aldrig skall fatta att det inte är ODA, millisek på adelståg, snipningar, ligga högst i rankingen som gäller om man skall vinna en värld, utan det är diplomatin man har skapat som avgör.

Men gör som vanligt, lägg ner kontot och kryp tillbaka till .net, där du hör hemma

Och...du behöver inte påpeka att jag är en sur och gammal gubbe, det vet alla redan och Mesut behöver inte heller påpeka att mina tidigare segrar bara var tur och flyt att spela i vinnande stammar, jag vet att jag är en urusel krigare och totalt oskillad tekniskt, men jag finns fortfarande här, som en av ledarna i vår stam, -ST-, och vi har fortfarande lika roligt som på V3.
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
0
Man måste ju bli lite imponerad hur Swing hela tiden byter ut sitt folk, blir de adlade/förlorar nuke så - Bye bye & välkommen till näste ansökande :rolleyes:

Känner igen taktiken ifrån Massinvites, tänk att man kan hålla rank 1 på sådant sätt.

Något som får mitt intresse är hur stammar i de områden låta Swing rekrytera deras bästa lirare & låta dem komma undan med det ^^

De första då, vi kan jämföra Light stammarna tillsammans och enskilt med Swing.

Swing.
Stambyten:33

ELight.
Stambyten:150

SLight.
Stambyten:50

Alltså 200 byten mot 33. Och då har vi inte räknat med att Slight gjordes om,varför vet ingen. ahh vi säger massinvite.

De andra då med att ta in andra spelares bästa spelare.

Professor DampGuy Från VS
Dolmero Från PAiN
Tasorrog Från VS
GreenEye Från Pitt
LIONHEARTH från VS

O så jämför vi vad Swing har tagit in från stammar.(om vi följer TW-stats från den 24 juni)

Kelgrisen från Bysans

Så något som får mitt intresse är hur stammarna i de områdena låter Light stammarna rekrytera & låta dem komma undan med det^^
För de lär ju inte vara dom sista spelarna Light stammarna tar in.

hejdå
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja du Henke, de har förmodligen lärt sig av dig, den bäste på den taktiken, om du får säga det själv:)

Det är inte bara du som kan spela detta spelet, om du nu trodde det, och det måste kännas lite surt att få betalt med samma taktik, eller hur?

Låt nu slagsmålet tala för sig själv, en av er kommer ju att lyckas slå ut den andre, så småningom.

Tänk att du aldrig skall fatta att det inte är ODA, millisek på adelståg, snipningar, ligga högst i rankingen som gäller om man skall vinna en värld, utan det är diplomatin man har skapat som avgör.

Men gör som vanligt, lägg ner kontot och kryp tillbaka till .net, där du hör hemma

Och...du behöver inte påpeka att jag är en sur och gammal gubbe, det vet alla redan och Mesut behöver inte heller påpeka att mina tidigare segrar bara var tur och flyt att spela i vinnande stammar, jag vet att jag är en urusel krigare och totalt oskillad tekniskt, men jag finns fortfarande här, som en av ledarna i vår stam, -ST-, och vi har fortfarande lika roligt som på V3.

Cribba, du må vara en elak gammal senil gubbe som älskar o skapa allianser med allt o alla. Ja finner det endast OTROLIGT frustrerande och finner dig en värdig motståndare. Ja kanske aldrig kommer vinna mot ett gangbang etc etc, men samtidigt, ja spelar inte för att ganbanga mig själv till vinst.

Vissa finner det är roligast och skapa 5 allianser och kötta stammar en efter en, vissa tycker de är mindre kul. Personligen så är ja mer för och vara 'underdog' slå underifrån, slåss stam mot stam och lämna allierade utanför. Men de funkar inte så när Hero/Cribba är på världen, då är de gangbangs som gäller. Från början till slut.

& .Net är fan en så mkt bättre server än .se, ja förstår att du avskyr den med tanke på hur du gillar och lira. Blir lite trist och vara enda svensken i stammen, så...

Trupper avgör allt, den som har mest utav den kommer vinna för eller senare. De är ju va diplomati går ut på.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
De första då, vi kan jämföra Light stammarna tillsammans och enskilt med Swing.

Swing.
Stambyten:33

ELight.
Stambyten:150

SLight.
Stambyten:50

Alltså 200 byten mot 33. Och då har vi inte räknat med att Slight gjordes om,varför vet ingen. ahh vi säger massinvite.

De andra då med att ta in andra spelares bästa spelare.

Professor DampGuy Från VS
Dolmero Från PAiN
Tasorrog Från VS
GreenEye Från Pitt
LIONHEARTH från VS

O så jämför vi vad Swing har tagit in från stammar.(om vi följer TW-stats från den 24 juni)

Kelgrisen från Bysans

Så något som får mitt intresse är hur stammarna i de områdena låter Light stammarna rekrytera & låta dem komma undan med det^^
För de lär ju inte vara dom sista spelarna Light stammarna tar in.

hejdå

Made my day

Tack
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Massor av allianser och iap´s, det är ljuvlig musik i mina öron, och det är ju kanske tur att man inte kan skapa alli/iap med barbsen, för annars hade vi redan gjort det , också:)
 
Topp