Allt om V23

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ÄR så sjukt trött på våra moderatorer som inte kan låta folket få skriva de de tycket. Självklart heter tråden "Det ryktas" men HELT ärligt, om nån lägger nå intressant i tråden så betyder de inte att de är helt jävla OT och ska bort. Man måste kunna hålla någon nivå och inte dra det vid "Saknar de "de ryktas" så blir de varning snart *Duh duh duh*

Ryktestråden v23
Bara rykten i ryktestråden.
Inlägg som inte ens försöker rykta ryker.
Debatten får tas i andra trådar för ändamålet.

//Sixten99

OK i accept the challenge.

I DENNA TRÅD får man skriva om ALLT angående v23. Sålänge de håller sig till REGLERNA så är det OK.

Du får rykta, du får dementera, du får diskutera. No limits.

Är det okej Sixten, eller bryter ja mot någon osynlig regel? Förmodligen gör ja det...


Ja kan börja med ett "Rykte" Ja gillar INTE -St- som stam.
 

DeletedUser

Guest
Ja kan börja med ett "Rykte" Ja gillar INTE -St- som stam.

Nu måste jag nog gå in och vara lite gnällig här ^^

Det där ser inte ut som ett rykte och borde då tas bort på din egen begäran Henke :D

Det där är ett påstående om jag inte ser fel...

Eller menar du att "det ryktas att du ogillar stammen -ST- ? :confused:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Man måste läsa mellan raderna min kära vänn ;)

Påstående eller rykte, allt går! De är ju det fina med det hela. Istället för att vår **** ska dela ut varningar för att man inte skriver ut det självklara, eller vill diskutera vidare på ett rykte.
 

DeletedUser

Guest
Man måste läsa mellan raderna min kära vänn ;)

Påstående eller rykte, allt går! De är ju det fina med det hela. Istället för att vår **** ska dela ut varningar för att man inte skriver ut det självklara, eller vill diskutera vidare på ett rykte.

Så gåtan med min fråga kvarstår...

Ogillar du dem? eller ryktas det att du gör det?

I så fall varför, om du ogillar dem, så vi kan föra diskussion här då :)
 

DeletedUser

Guest
Fast du påstod ju faktiskt att det var ett rykte du skrev XD
 

DeletedUser

Guest
Jag är ledsen om jag går in för hårt Pampers, men vilket IQ sitter du på? Slutar aldrig att förvånas över hur kort vissa människor tänker.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Så gåtan med min fråga kvarstår...

Ogillar du dem? eller ryktas det att du gör det?

I så fall varför, om du ogillar dem, så vi kan föra diskussion här då :)

Det tar ju inte ett geni och kolla in stammen och se vart vår kära moderator sitter... Sen kanske du kan koppla 1 & 1 att de va med glimten i ögat.

Hero, lite besviken att ja behöver förklara sånthär =P
 

DeletedUser

Guest
Det tar ju inte ett geni och kolla in stammen och se vart vår kära moderator sitter... Sen kanske du kan koppla 1 & 1 att de va med glimten i ögat.

Hero, lite besviken att ja behöver förklara sånthär =P

Kanske var det bara klar-språket jag sökte :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Absolut, kom du bara :*

Nej jag ber om ursäkt, och då framför allt till trådskaparen som faktist har skapat en tråd som kan bli riktigt bra här :)

Tycker vi stänger diskussionen om kramar, IQ osv och trollar fram ett ämne som kanske är lite mer värt att diskutera...

Henke, this is your moment! Ut med en topic så kör vi :)
 

DeletedUser

Guest
che guevara, johanerik vad tycker ni om dem?

kan vara rätt smart av dom båda att adla en by fort. specielt ifall det planeras något gangbang eller nåt. då kan det vara bar med en deff o en off by, ifall dom kör så. annars värkar che en riktigt bra spelare, samt johanerik.
 

DeletedUser

Guest
Tycker speciellt Che Guevara är forumfjolla som försöker vara så ödmjuk samtidigt som hen söker bekräftelse. Nej Che, jag blir inte imponerad.
 

DeletedUser

Guest
Mycket man kan klaga på...


Men det ämne rörande v23 i allmänhet som jag tycker är det mest intressanta är hur nivån har sjunkit.
En gång i tiden spelade jag tw.
En gång i tiden skrevs det välutvecklade trådar med dunkla anledningar av bildade personer samt de som låg i toppen var faktiskt spelare som kunde spela oavsett hur hatade/älskade de var så var de profiler.
En gång i tiden var henrik338 mest känd som snubben som gillade att skriva på forumet, ansågs generellt sätt vara helt "ok" men var hatad av folket som kunde spela (dvs de som ordnade premades och vann världar) och han blev därför aldrig inbjuden till dessa tillställningar. Konstigt nog så ville ändå inte henrik spela med någon "superstam" i en premade :crybaby:...


MEN VAD ÄR DET JAG SKÅDAR?? Har henke gått från strykpojke till alfahane när alla duktiga lirare har slutat och leder v23´s "elitstam"? :D:D det som var så "tråkigt"?

Diskutera :cool:
 

DeletedUser

Guest
true dat patrik, nu finns det bara rate the player osv...
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Vore ju först intressant om Henke utvecklade sitt påstående, hade ju potential att bli något intressant där :)
Sedan så har ju Henke också redan vunnit en värld Patrik11 och visst försvinner bra spelare hela tiden men man kan ju anta att Henrik också blivit bättre och bättre, Henke något du vill säga något om/dementera?

Men visst har antalet forumstrådar och intressanta saker försvunnit mer och mer men det är ju pga det minskande antalet spelare, är ju bara att gå in på någon av forumsdelarna om de första världen och läsa för att se skillnaden.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Mycket man kan klaga på...


Men det ämne rörande v23 i allmänhet som jag tycker är det mest intressanta är hur nivån har sjunkit.
En gång i tiden spelade jag tw.
En gång i tiden skrevs det välutvecklade trådar med dunkla anledningar av bildade personer samt de som låg i toppen var faktiskt spelare som kunde spela oavsett hur hatade/älskade de var så var de profiler.
En gång i tiden var henrik338 mest känd som snubben som gillade att skriva på forumet, ansågs generellt sätt vara helt "ok" men var hatad av folket som kunde spela (dvs de som ordnade premades och vann världar) och han blev därför aldrig inbjuden till dessa tillställningar. Konstigt nog så ville ändå inte henrik spela med någon "superstam" i en premade :crybaby:...


MEN VAD ÄR DET JAG SKÅDAR?? Har henke gått från strykpojke till alfahane när alla duktiga lirare har slutat och leder v23´s "elitstam"? :D:D det som var så "tråkigt"?

Diskutera :cool:

Haha Patrik. Är vi v23's elitstam?

Folk överskattar oss på tok för mycket. Vet inte hur de skedde, men du får ju mer än gärna ge din bild utav de hela. ^^
 

DeletedUser

Guest
Mycket man kan klaga på...
Men det ämne rörande v23 i allmänhet som jag tycker är det mest intressanta är hur nivån har sjunkit.
Diskutera :cool:

Måste fråga: Vet du vad du pratar om?
Jag kan säga såhär. Jag har spelat med flera "elite" premstammar. Exempelvis SPRIT som förmodligen räknades som en av de vassaste premstammarna på den tiden. Jägermeister var vår ledare. Visst var han en duktig ledare, på många sätt, men tekniskt duktigare än Henke338? Inte en chans.
Adam, Eggeh etc. räknades som några av de vassaste spelarna redan från början utav TW. Är de vassare än Nico, Rage, eller Henke just nu? Verkligen inte, möjligtvis jämnbra.

Faktum är istället att TW höjt nivån från år till år. I SPRIT var de tvungna att lära ut stora delar utav stammen hur man backtrackade, snipade och drog snabba adelståg. Kan du inte snipa, ducka och backtracka bra i dagsläget kommer du snabbt att röjas ur vägen. Med andra ord har tekniska förmågor som exempelvis att snipa bra inte blivit ett plus i kanten utan mer utav en förutsättning för att överleva.

Visst finns det några vassa spelare som lämnat TW, som absolut kan mäta sig med elitspelarna just nu, men i stora drag har TW istället höjt nivån. Ett exempel är MÄSK som v9-14 var en av tw.se's bästa starter. Hänger han med toppen idag? Ingen chans.

Hur bra Henke338 var för ett antal år sedan vet jag inte, men på några år har alla chansen att utvecklas. Du räknar med att Henkes utveckling skulle stått helt still under dessa år. Att han skulle vara lika bra nu, som han var för 3 år sedan. Mycket underligt tycker jag. På 3 år kan man utan tvekan gå från "ok" spelare till elitspelare.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp