Allt om V23

DeletedUser

Guest
Mitt ig nick = min signatur ^^

Vad gör dig till bäst på v23, dina poäng ja för tillfället och säkert ett x-antal veckor till.. Du har intern adlat två byar, rätt låg Oba trots "fem fulla nukes" som du påstår dig ha, eller är det 4:a kvar? :confused:

Den enda som har rätt att "skryta" som du idag gör är han/hon som kommer ta hem världen och det är jävligt långt kvar och det kan du inte förändra oavsätt om du ser längre en näsan eller ej..

Tack för mig.
 

Algofobi

Member
Reaktionspoäng
0
henrik vi båda vet att det är så här det alltid sett ut för dig... du gråar dig eller slutar så fort det inte går din väg mer än så är det inte. Du har haft mängder med tillfällen att bevisa hur jävla grym du är ingame på flertalet världar men har istället valt att sluta eller gråa dig med samma idiotiska citat varje gång * NET är så mycket bättre än .se* visst net kanske har fler spelare och då har de såklrt fler bra spelare också men de har betyligt fler noobs också :)

Hur du än försöker vrida och vända på det så betyder ju det här bara att du är urdålig som inte ens klarar av att vara kvar en på en så ¨as kass värld som denna¨. Ta och visa lite ryggrad istället för att häva u dig massa skit om hur du är så grym och alla är så dåliga helatiden.. bevisa för oss andra att du är så bra som du säger att du är istället för att ge upp.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Mitt ig nick = min signatur ^^

Vad gör dig till bäst på v23, dina poäng ja för tillfället och säkert ett x-antal veckor till.. Du har intern adlat två byar, rätt låg Oba trots "fem fulla nukes" som du påstår dig ha, eller är det 4:a kvar? :confused:

Den enda som har rätt att "skryta" som du idag gör är han/hon som kommer ta hem världen och det är jävligt långt kvar och det kan du inte förändra oavsätt om du ser längre en näsan eller ej..

Tack för mig.

^ .se hade kunnat behöva bättre spelare, ytterligare en som inte förstår va spelet går ut på.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
henrik vi båda vet att det är så här det alltid sett ut för dig... du gråar dig eller slutar så fort det inte går din väg mer än så är det inte. Du har haft mängder med tillfällen att bevisa hur jävla grym du är ingame på flertalet världar men har istället valt att sluta eller gråa dig med samma idiotiska citat varje gång * NET är så mycket bättre än .se* visst net kanske har fler spelare och då har de såklrt fler bra spelare också men de har betyligt fler noobs också :)

Hur du än försöker vrida och vända på det så betyder ju det här bara att du är urdålig som inte ens klarar av att vara kvar en på en så ¨as kass värld som denna¨. Ta och visa lite ryggrad istället för att häva u dig massa skit om hur du är så grym och alla är så dåliga helatiden.. bevisa för oss andra att du är så bra som du säger att du är istället för att ge upp.

Eh, jaha du menar när ja va noob och kunde inget om tw? Jo, ja gråa mig nog ett par gånger som alla andra newbs gjorde. Ja har aldrig lirat med eliten, för om ja skulle göra det så skulle inget motstånd existera (?) Oj...vnta, gör det de nu då?

Ja är helt enkelt 2 gd for this game.

ez
 

DeletedUser

Guest
Ja snälla sluta denna värld så tar jag hem "vinsten" så du sedan kan gå ut och säga: "Hade jag varit kvar så hade jag fortfarande varit rank 1" för du är så jävla bäst, tror du hjärntvättat mig, du är från och med nu min idol, tro aldrig .se upplevt någon spelare som dig, till och med Eggeh från v9 är skit jämfört med dig! Puss på dig, vill höra mer om dina snygga drag på v23!

Skicka gärna rapporter på dina skills så jag kan få bli din kompis på skype :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ja, visst kan ja tåga mot Swing och försöka där, men saken är den att på 12h hinner de mobilisera deff, retakes snipes etc. De är inte möjligt såhär tidigt in i spelet, tyvärr.

//Henrik338 Aka Teh gow

Där har du iallafall en utmaning. Tror du att swing hinner deffa upp tillräckligt mot 5 nukes på 12h? Ge det ett försök.
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Kostar o bli min kompis. Men fjäsk fungerar.

Skälvinsikt. Att ha självinsikt betyder att vara en person som är medveten om sina brister och tillgångar; att vara en person som vet hur man själv fungerar, som kan ta ansvar för det och som kan se hur ens beteende påverkar omgivningen.

Ödmjukhet är en personlig egenskap. En ödmjuk person har en balanserad självuppfattning och är medveten om sina begränsningar
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas att 'teh gow' kontot lägger ner sin verksamhet i .se & om det någonsin skulle fortsätta med TW så är de på .net.

Sanningen är den att de är så sjukt tråkigt på .se världar nuförtiden, va finns de för bra spelare? Ingen tydligen. Va spelar man mot? Va är de för mål och uppnå? Att ensam ta ner Swing? Va vinner man då? "De var inga bra spelare på världen"

Varför tröttna ja? De finns Noll motstånd hos fienden (antar de är lika bra och försvara rakt av, då folk kommer dra dessa argument då de inte kan tänka såsom en 'bra' spelare gör) Ja, visst kan ja tåga mot Swing och försöka där, men saken är den att på 12h hinner de mobilisera deff, retakes snipes etc. De är inte möjligt såhär tidigt in i spelet, tyvärr.

14/15 rövare har ja & ja farmar inte ens så jävla mkt som folk tror. Hade detta vart en .net värld hade ja inte haft en enda, så ja cribba, ja ska nog krypa dit där ja hör hemma. Där någon sorts form av motstånd faktiskt existerar och där man inte behöver utmana hela stammar ensam för att få sådant.

Nej, de är bättre ja lämnar så toppen blir någolunda jämn iaf.

Peace out

//Henrik338 Aka Teh gow


Det roligaste med allt är ju att du säger att det inte finns ngt motsånd? sen när fan har .se haft bra starters?

Vänta bara tills midgame... sen kan du säga att .se är sämst.
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Tror någon gjorde sig ovän med allt och alla nu... Att internadla sen skryta och lägga ner och påstå sig vara bäst va det bästa du någonsin gjort! Finns flera spelare bättre än dig både rent sportsligt och skillmässigt. Skulle vilja se dig 1vs1 mot tex Adam, Hero, Vedboden och ett antal fler spelare. Jag hoppas du inte finner någon glädje i livet.
 

DeletedUser

Guest
Haha v.23's forum kommer aldrig vara lika underhållande efter att henke nu lämnar :(
Alla nybörjare här som aldrig tidigare träffat ett troll på internet?

2ad15bc04d26a2a9e6a0a6960a4bd5fc.png


Välkommen till internet allihopa!

Och ha det fint på .net henke!
 

DeletedUser

Guest
du menar att, vi blir av med den TW största skrytmåns
fan vad skönt
vad jag sett är han inget annat än en ......NOOB
 

DeletedUser

Guest
Tror någon gjorde sig ovän med allt och alla nu... Att internadla sen skryta och lägga ner och påstå sig vara bäst va det bästa du någonsin gjort! Finns flera spelare bättre än dig både rent sportsligt och skillmässigt. Skulle vilja se dig 1vs1 mot tex Adam, Hero, Vedboden och ett antal fler spelare. Jag hoppas du inte finner någon glädje i livet.

Varför nämner du inga motståndare för? Dom tar ju jag i sömnen varje dag i veckan :)
 

DeletedUser

Guest
Henke väggade en nuke tyckte då att detta var tråkigt och slutade. Samma visa varje gång. Henke är en starter som absolut inte har något att göra i mid game han har fattat detta och lägger således av direkt vid motgång.

Man behöver aldrig ens bry sig om honom på detta spel då han alltid slutar.
 

DeletedUser

Guest
Fan vad skönt att slippa se hans enorma skalle och kommentarer ifrån honom.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henke väggade en nuke tyckte då att detta var tråkigt och slutade. Samma visa varje gång. Henke är en starter som absolut inte har något att göra i mid game han har fattat detta och lägger således av direkt vid motgång.

Man behöver aldrig ens bry sig om honom på detta spel då han alltid slutar.

Hehe, förutom i v19 där vi steamrolla dig trots alla motgångar? :confused:

.Se är så liten server att de är tråkigt, ja förlora nuken & insåg att såhär kommer de alltid vara. Moralstrider och inga värdiga fighter o göra.

De är väl klart ska få hata lite på mig, de är ju nu de har chansen och säga något utan o bli adlad pga det ;-)
 
Topp