ÖL vs AT

DeletedUser

Guest
haha ace du kanske skulle låta energin du visar här på forumet visa sig i spelet istället, nog för att vi redan visste att du inte var mycket att hänga i den beryktade julgranen, men vad du visat hittils är ju sämre än slåss mot barbs (tuffa jävlar)

Du har inget att komma med, du är en hoppare och svikare, en värdelös underdog lirare, respektlös och en egotrippad uppblåst trallare som hela tiden tror han är något fast vi alla vet vad du går för, din IG profil visar ju också lite på nivån i din mognad... thats that tänker inte bry mej om dina kommentarer nå mer likadant som jag skiter i henkebenke...

Till AT: Ärligt så var våran förhoppning om en hårdare strid mot er än mot KRIM, att andra stammar drog igång mot er ordentligt har ju gjort att ni har ett lite väl hårt tryck mot er, det är olyckligt...

Men jag tror också att med eran erfarenhet så kommer vi så småningom få det tuffare när ni fått ordning på skutan och ställt om efter de nya omständigheterna, de lirare vi slår på nu verkar ju till viss del inte tillhöra toppen direkt...

Skål och ha KUL! när ni lirar ffs! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

abdil

Member
Reaktionspoäng
0
ni attackerar ju bara dom gamla V.V.V spelarna:p jag har suttit och väntat på inkommande men har inte fått nå:(
 

DeletedUser

Guest
haha ace du kanske skulle låta energin du visar här på forumet visa sig i spelet istället, nog för att vi redan visste att du inte var mycket att hänga i den beryktade julgranen, men vad du visat hittils är ju sämre än slåss mot barbs (tuffa jävlar)
Du har inget att komma med, du är en hoppare och svikare, en värdelös underdog lirare, respektlös och en egotrippad uppblåst trallare som hela tiden tror han är något fast vi alla vet vad du går för, din IG profil visar ju också lite på nivån i din mognad... thats that tänker inte bry mej om dina kommentarer nå mer likadant som jag skiter i henkebenke...

Till AT: Ärligt så var våran förhoppning om en hårdare strid mot er än mot KRIM, att andra stammar drog igång mot er ordentligt har ju gjort att ni har ett lite väl hårt tryck mot er, det är olyckligt...

Men jag tror också att med eran erfarenhet så kommer vi så småningom få det tuffare när ni fått ordning på skutan och ställt om efter de nya omständigheterna, de lirare vi slår på nu verkar ju till viss del inte tillhöra toppen direkt...

Skål och ha KUL! när ni lirar ffs! :)


Ja tydligen är du inte riktig insatt men det kan man förstå..
Du får fråga Ecalos vad jag har gjort den senaste tiden och 2-3mån tillbaka
Här är nog en bland dom första rapporter..men då satt Nallekalle och drack öl förmodligen hahaha..

Skickat 27 01 09 11:07

http://sv4.tribalwars.se/public_report/80d3a17caa11efd681c9a82598341c14
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha du lyckades deffa en by?!

förstår att du är stolt så grattis!
 

DeletedUser

Guest
Ecalos och ÖL.. de två bästa stammarna, jag gissar på att dom är allierade och tänker fortsätta vara så *spår en merge i en avlägsen framtid då båda stammarna _kommer_ att tappa spelare.

It's all good :). AT hade ett fint run och slogs mot många stammar i början av världen, deras tid har dock kommit till sin ände. Man kan tydligt spå att de kanske var för bra i början, de verkar inte brytt sig om att skaffa sig någon stark allierad, om man så säger.

ÖL kommer kötta upp AT's nyrekryteringar (V.V.V spelare) sen är dem nog mätta, stammarna till öster om ÖL bör nog börja se sig omkring med orolig flackande blick :).
 

DeletedUser

Guest
vilken skillnad på aktivitet i externa från när vi gick på KRIM, när vi körde över dom var det inte ett ord i externa om det...

Finns ju en ganska enkel förklaring på det. Ni "körde" över två spelare som var inaktiva, dom skriver knappast nått i forumet.

Var ett jäkla tjat på dig att ni krigat mot KRIM, men både du och jag vet ju att så inte var fallet. Eller hur. Ett krig för mig är när två motståndare möts på en gemmensam arena och strider till sista man. Så var ju knappast fallet här. Ni anföll två inaktiva spelare i KRIM, vi anföll inte tillbaka, vi kickade Lenoz och Devil eftersom dom inte brydde sig. "Kriget slut". Punkt.
 

DeletedUser

Guest
HERREGUD! va denna tråd har gått OF!! skärp er nu!. nog kan man bli förbannad osv. men hot och svordomar hör INTE till detta forum!.

Jag är med i AT, nickar Gide0n för er som vill veta. Men fastän att Vi för stunden blir relativt överkörda (IMO), så surar jag inte för det!.

Folk glömmer ALLT för ofta att detta är ett SPEL!.

Visst vi har vinden emot oss så som orkanen " katrina"http://sv.wikipedia.org/wiki/Orkanen_Katrina, men ser det mer på det positiva sättet =), vi har blivit kända kartan över och fått oss många vänner ;). det bevisar ju att vi iallefall Tillfört något till V4.:D



Då hoppas vi att din önskan blir sann snart då :), som vi alla vet tar det ju tid att förflytta fronter :) och fylla upp byar.

sant, beräknar att i mitten av sommaren knackar ni på dörren!. ni måste ju gå igenom "chaos land" först en sträcka på 50-60 h med adels :D( jag vet)


Nåväl!. hoppas inte på att få en massa " blä", "ursh", "du vet inte va du snackar om" svar nu. och hoppas denna tråd kan hålla sig OnTropic framöver!.

finns INgame om ni vill svara på mitt inlägg. Eller bara vill ta en lite konversation!.

Myxx AKA Gide0n
 

DeletedUser

Guest
Finns ju en ganska enkel förklaring på det. Ni "körde" över två spelare som var inaktiva, dom skriver knappast nått i forumet.

Var ett jäkla tjat på dig att ni krigat mot KRIM, men både du och jag vet ju att så inte var fallet. Eller hur. Ett krig för mig är när två motståndare möts på en gemmensam arena och strider till sista man. Så var ju knappast fallet här. Ni anföll två inaktiva spelare i KRIM, vi anföll inte tillbaka, vi kickade Lenoz och Devil eftersom dom inte brydde sig. "Kriget slut". Punkt.

Mattson det var väl erat val att kicka dessa två spelare istället för att använda dom? och dom resterande 40 spelare då? va hände me dom ? dog dom samtidigt som vi adla dessa två spelare du pratar om?

vad jag vet så består inte en stam av två inaktiva spelare...

Osv om dom brydde sig eller inte så adla vi byar från mer än dessa två du snackar om. men okej tog vi mest byar från dom då dom var eran front mot oss! ( men det är väl så man gör???).
 

abdil

Member
Reaktionspoäng
0
Mattson det var väl erat val att kicka dessa två spelare istället för att använda dom? och dom resterande 40 spelare då? va hände me dom ? dog dom samtidigt som vi adla dessa två spelare du pratar om?

vad jag vet så består inte en stam av två inaktiva spelare...

Osv om dom brydde sig eller inte så adla vi byar från mer än dessa två du snackar om. men okej tog vi mest byar från dom då dom var eran front mot oss! ( men det är väl så man gör???).


Krim hade väl bara 20 medlemmar?
 

DeletedUser

Guest
Krim hade väl bara 20 medlemmar?

höll inte koll.. men är rätt säker på att dom va mer medlemmar än oss..

brydde mig inte direkt,, va bara ett nytt mål att kämpa emot.

vet dock att när vi börja hade dom 2-3miljoner mer än oss (visst devil som va inaktiv hade 3miljoer o lenoz 2.3mille) så dom låg väl under med ca 2mille i poäng..


Men tror att vi alla vet vid denna tidpunkt att det är aktivitet och engagemang som avgör krig inte antal poäng.
 

DeletedUser

Guest
höll inte koll.. men är rätt säker på att dom va mer medlemmar än oss..

brydde mig inte direkt,, va bara ett nytt mål att kämpa emot.

vet dock att när vi börja hade dom 2-3miljoner mer än oss (visst devil som va inaktiv hade 3miljoer o lenoz 2.3mille) så dom låg väl under med ca 2mille i poäng..


Men tror att vi alla vet vid denna tidpunkt att det är aktivitet och engagemang som avgör krig inte antal poäng.

KRIM bestod bara av 19 spelare.

Men du har rätt, det är aktivitet och engagemang som avgör ett krig. 27 spelare från ÖL mot 2 inaktiva från KRIM. Grattis ni vann det kriget.
 

DeletedUser

Guest
hehe va kul det vore om alla stammar körde på din taktik mattson

Spelare Bengt i stam A- "öö vi blir anfallna av stam B!!"
Ledare Nisse i stam A -" men de anfaller ju bara våra två inaktiva konton, vi låter dom hållas tills de tröttnar, det ska nog visa dom vad vi är gjorda av, HA!"


myxx- bra inställning till spelet, men även om tråden gått "lite" offtopic är den ju rätt kul också, gillar speciellt visa lirares bortförklaringar för att de inte vet hur man deffar en by :)

on with the war!, as the penguin said.
 

DeletedUser

Guest
KRIM bestod bara av 19 spelare.

Men du har rätt, det är aktivitet och engagemang som avgör ett krig. 27 spelare från ÖL mot 2 inaktiva från KRIM. Grattis ni vann det kriget.
Innan vi ens hade plockat dessa två spelare så hade ni redan sprungit med benen på ryggen till Chaos... Men det hör inte till.

Varför envisas alla med att diskutera saker som tillhör historien? Det är off topic...

Det är tydligen väldigt lätt att hoppa in i en tråd som vi skapat med enda syftet att kasta skit på oss för ett krig som vi påbörjade i ett tidigare skede. Om det nu finns så mycket känslor kring det, varför skapades inte trådar och diskussioner kring det då? Och varför komma in här och skriva massa strunt?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ecalos och ÖL.. de två bästa stammarna, jag gissar på att dom är allierade och tänker fortsätta vara så *spår en merge i en avlägsen framtid då båda stammarna _kommer_ att tappa spelare.

It's all good :). AT hade ett fint run och slogs mot många stammar i början av världen, deras tid har dock kommit till sin ände. Man kan tydligt spå att de kanske var för bra i början, de verkar inte brytt sig om att skaffa sig någon stark allierad, om man så säger.

ÖL kommer kötta upp AT's nyrekryteringar (V.V.V spelare) sen är dem nog mätta, stammarna till öster om ÖL bör nog börja se sig omkring med orolig flackande blick :).

Det du säger stämmer till stor del väl, dock så var det inte så att AT inte brydde sig om att skaffa allierade (WAR+V.V.V räknas nog inte som klena), nog mer så att AT missade hur världen förändrades och hur mycket av den tidigare toppen blev inaktiv (föll/mergade ju sedan resten bort), och därför inte riktigt lyckades bygga upp ett lika starkt nät av allierade:cool:

Sen är det väldigt svårt att förutse att hela världen ska hoppa på en;)
Nej, men att KRIM skulle gå med Ecalos och hoppa på AT var ju ganska förutsett, men däremot att Chaos också skulle gå med, och nu även ÖL var inte lika enkelt att förstå anledningen till. Då det, ur våran synvinkel iaf, kommer med större sannolikhet leda till deras eget fall, förr eller senare. Detta ger ju också all AT's gamla fiender chansen att återhämta sig och slå tillbaka (kan ju nästan höra NoD-spelarna jubla över detta härifrån;))

I övrigt tror jag att de flesta i AT tar kriget ganska bra, en sista stor strid i denna världen eller kanske bara ännu en utmaning på vägen mot seger. V4's äldsta stam lär ju kämpa på ett bra tag iaf, oavsett om det finns många inaktiva eller ej, så kommer det att bli ett långt krig! Har varit en lång, närmast oavbruten rad krig för AT här på v4, och är ju ingen liten mängd som pågår just nu heller.
 
Reaktionspoäng
2
Det e lika sant som At e gammal på denna världen, men nånstans måste spelarna ta vägen o kriga, vem vinner detta värld e inte så viktigt, det e viktigt att kriga o spela väll, att klaga mot motståndaren som spelar ett spel e nog inget kul, bättre ge en bra omgång bäst man kan o då vinnaren vinner ärkänna sig besegrad o börja om eller sluta... väll inget illa menat skulle vilja se hur folk hade varit o alla kunde växa utan nån förlust, e det inget fel det häller
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
HAHAHAHA. Skrattar åt er ÖL. Herregud, hur kan ni inte inse. När ni är klara med AT så har ni snart slickat Ecalos rövar så rena så klockorna stannar. Då kan de fortsätta kötta på som de just vill. Ni kommer aldrig kunna ta Ecalos. De kommer alltid kunna ta er. Vi får se här inne vem som hade rätt till slut när ni och Ecalos ändast återstår i värld 4. Ecalos med 300 miljoner, ÖL med 150. Jag applåderar då till er i ÖL som klarar komma in i Ecalos och göra dem ännu en sista tjänst. HAHAHAHA. eller ska jag säga Ackackack.......
 
Topp