ÖL vs AT

DeletedUser

Guest
PZ glöm inte ta med Wargo och Rayober, de har förlorat ytterligare 34 byar sen de lämnade -=AT=-! Är alltså uppe i 431 byar nu...kanske inte de svåraste byarna att ta men en by är en by!

måste bara springa in med en liten notis i ditt uttalande.
gillar inte när folk gör det och gillar inte att jag gör det. men rätt skall va rätt.

dessa 2 spelare hade typ redan slutat (körde 20% aktivt) innan ni anföll.

Jag är ledsen att ni ÖL får så mkt skit från alla om erat krig mot AT.
Jag förstår er att ni vill ta bort dessa byar, skulle ja med gjort. då dem ligger långt ifrån AT-land.

men något ja inte gillar så mkt är när folk skriver saker ihop, tron om att dem är bra... det är bra jobbat att ÖL köttar på som bara f*n!.
Men just den informationen dalapeter skrev, irriterar mig som bara den.....

Man ska tänka sig för innan man slår sig hårt på bröstet...det kan göra ont... och bra att veta VAD man slår sig för?..:/

/mange
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi har ändå aldrig slagit oss för bröstet i detta "krig". Jag fattar inte varför alla påstår det hela tiden. Det går ju sjukt enkelt att plocka allt.

Vi måste väl ändå få visa statistik om folk är intresserade av det? Eller ska vi skriva att vi skäms för att vi plockar lätta mål?

Man hoppar ju inte direkt över att plocka mål bara för att dom är lätta, eller hur!

Sedan tycker jag personligen att de där argumenten inte håller riktigt hela vägen. Ta exemplet med V.V.V som knäcktes av bla. Ecalos. Hade det inte varit för att Ecalos hoppade på dem så hade inte x antal slutat, y antal hade internadlats istället för att köttats rakt av. Dvs hade inte de anföllit så hade de byarna tillföllit övriga i stammen och hotet hade varit större då. Det är väl ungefär samma situation här då de hade internadlats eller blivit utbytta (kontoägare) om inte andra stammar krigat...
 

abdil

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har ändå aldrig slagit oss för bröstet i detta "krig". Jag fattar inte varför alla påstår det hela tiden. Det går ju sjukt enkelt att plocka allt.

Vi måste väl ändå få visa statistik om folk är intresserade av det? Eller ska vi skriva att vi skäms för att vi plockar lätta mål?

Man hoppar ju inte direkt över att plocka mål bara för att dom är lätta, eller hur!

Sedan tycker jag personligen att de där argumenten inte håller riktigt hela vägen. Ta exemplet med V.V.V som knäcktes av bla. Ecalos. Hade det inte varit för att Ecalos hoppade på dem så hade inte x antal slutat, y antal hade internadlats istället för att köttats rakt av. Dvs hade inte de anföllit så hade de byarna tillföllit övriga i stammen och hotet hade varit större då. Det är väl ungefär samma situation här då de hade internadlats eller blivit utbytta (kontoägare) om inte andra stammar krigat...



tror inte att du fattade va han menade;)
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Okej jag tycker vi slutar kalla detta krig och ÖL drar tillbaka sin "krigsförklaring"

AT har tydligen begått kollektivt självmord och skänker bort sina byar.

ÖL går i stället in med en "slaktförklaring" för att inte låta andra stammar växa sig för starka i deras område. Alla rutinerade stammar skulle göra likadant annars vore det "tjänstefel".

ÖL är inte ett dugg stolta över att "knäcka" AT för det är redan gjort utan slaktar bara upp det sista av denna fallande stjärna.

Ni som står på den förlorande sidan och undrar varför ÖL inte ställde sig på eran sida kanske måste fundera efter lite när tydligen 95% av AT är inaktiva, de största spelarna i nordisarna har gett upp o.s.v.

Tror jag täppt igen de värsta argumenten för alla whiners nu.
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
dessa 2 spelare hade typ redan slutat (körde 20% aktivt) innan ni anföll.

men något ja inte gillar så mkt är när folk skriver saker ihop, tron om att dem är bra... det är bra jobbat att ÖL köttar på som bara f*n!.
Men just den informationen dalapeter skrev, irriterar mig som bara den.....

Man ska tänka sig för innan man slår sig hårt på bröstet...det kan göra ont... och bra att veta VAD man slår sig för?..:/

/mange
Förstår inte hur det kan irritera dig?

PZ la fram statistik (som man brukar göra i krig) och det enda jag gjorde var att poängtera att Wargo och Rayober också borde läggas till (precis som PZ hade gjort med Ace39)! Att de "typ" redan slutat och körde på 20% spelar väl ingen som helst roll, de är AT:s (f.d.) spelare!

Men du precis som alla andra fortsätter med snacket om att vi "slår oss på bröstet" för vad vi gör! Du får gärna visa mig VAR någon av våra medlemmar "stoltserat" med de byar vi tagit! Jag avslutade t.ex. det du citerade med "kanske inte de svåraste byarna att ta men en by är en by!" Om det är att slå sig för bröstet så är det din tolkning! Det är snarare ett konstaterande att byarna är typ gratis...och att inte ta dom vore otroligt dumt av oss!

För övrigt mkt bra skrivet ruscam...jag är dock övertygad om att fler kommer fortsätta med snacket om att vi fortfarande "slår oss för bröstet"!
 

DeletedUser

Guest
no hard feelings från mig dalapeter.

måste erkänna att jag tolkade ditt inlägg fel nu när jag läser det lite långsammare, skummade igenom förra gången, och de blev lite fel ser jag!.

jag orkar inte leta upp alla inlägg jag sett med " slå sig i bröstet" meningen, hursom kan jag hålla med ruscam att det mer är slakt, upprensning av ATs östra del.

"men något ja inte gillar så mkt är när folk skriver saker ihop, tron om att dem är bra... det är bra jobbat att ÖL köttar på som bara f*n!."

det var den meningen jag syftade på när folk slår sig på bröstet,
ett exempel är inlägg där de skrivs att ÖL köttar ner AT totalt.
men det har ju sin förklaring som ja skrivit tidigare , några sidor tillbaka.


Hursom, back till tropic.


bra upprensning av ÖL, ni har legat i de senaste dygnen!, nästa fiende blir väl då chaos? ;)
 
Topp