ÖL vs AT

DeletedUser

Guest
antish, wtf har ditt inlägg med topic att göra? och vart får ni alla detta med att vi slår oss på bröstet o tycker vi är så bra?

snälla rara om ni nu är så upprörda över att vi följer våran planering så kan ni väl komma med nått bättre än: "ÖL är elaka de plocka byar från inaktiva och redan rensade byar..buhuhuhuh"
 

DeletedUser

Guest
shit vad fegt säger jag bara ingen som tycker samma ÖL kunde påverka kriget åt det roliga hållet, det ända dem gör är att rädd sitt skin ett litet tag till.

För om ecalos & Co vinner kriget så lär Ecalos plocka resterna av deras "allianser" en efter en så dåligt val säger jag bara :mad:
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Era liljor :)

menar inget dåligt om er. Vill bara att alla ska minnas att vi i ~NoD~
har krigat mot -=AT=- så länge nu.

Det är bra att ni är med, för då krossas dom fortare.
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
shit vad fegt säger jag bara ingen som tycker samma ÖL kunde påverka kriget åt det roliga hållet, det ända dem gör är att rädd sitt skin ett litet tag till.

För om ecalos & Co vinner kriget så lär Ecalos plocka resterna av deras "allianser" en efter en så dåligt val säger jag bara :mad:

Läsförståelse har utgått ur den obligatoriska grundskoleutbildningen har jag märkt.
 

DeletedUser

Guest
Det enda tråkiga idag är hade Lalandia och ledningen på gamla VVV gått med på att utrota kackerlakorna redan vid ett tidigt skede så hade ni inte funnits idag.

Och att vi lät Ecalos bygga på utan konflikter.. Kan man vara mer korkad?

Nej tydligen inte!!
 

DeletedUser

Guest
Det är mycke snack om AT:s inaktivitet... bara undrar hur alla vet det.
Kolla OB Off/deff.

Och att vi inte har någon ledare??

Sen kan jag inte tycka att ÖL gör något fel med att anfalla oss, vi hade antagligen gjort samma sak om dom legat med ett par spelare rätt långt ifrån övriga stammen. (och vi varit i krig med dom)
Roligt att det kommer en krigsförklaring tycker jag, givetvis så såg dom sin chans att fortsätta på vår lilla slagpåse som ligger omringade av fiender som resten redan varit å slagit på och då är det ju lätt byte.

Tycker denna världen hade blivit mer spännande ifall ÖL och AT hade slagit sina påsar ihop och ÖLAT :D

Sen vet jag inte om NoD kan slå sig för bröstet för att vi har legat i krig med dom sen i sept/okt om man ser hur mycke erövringar som gjorts sinsemellan, och då vi även slagit ut stammen R-Goth. För som det varit sagt tidigare så har vi inte bara NoD som fiender och lägger väl inte allt krut på er, tycker att dom aktiva där gör ett bra jobb och är i övrigt trevliga motståndare.

//Robban
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Förstår inte vad alla gnäller över. Vi la upp en plan redan innan vi gick i krig med OF-POL.

Vi fullföljer bara vad vi bestämt utan att bry oss om vad ni andra gör för tillfället.

Och Matsson det verkar mest som du är sur för att vi attackerade KRIM istället för att stå på eran sida som du hela tiden skickade igm till folk om.
 

DeletedUser

Guest
Ska jag vara ärlig vet jag faktiskt inte hur mycket från AT som är aktiva och inaktiva, dock är en hel del hyffsat vakna iaf. Vi i Ecalos är väll inte på AT så jätte mycket för tillfället och dom gör väll inte mycket väsen ifrån sig på oss men nu på senaste jag har lekt med ett par kamphundar från AT.

Kan alla chilla ner å ha roligt tro? Adla på och snacka mindre skit.
 

DeletedUser

Guest
vilken skillnad på aktivitet i externa från när vi gick på KRIM, när vi körde över dom var det inte ett ord i externa om det...

Kan det vara för att vi då plockade bort en allierad till Ecalos? ni som är lite negativa till vårat agerande får se det på detta viset, vi har plockat en stam som hjälpte Ecalos, nu plockar vi en som är emot dom ;)

måste ju balansera vilka som får nytta av våra krig :p
 

DeletedUser

Guest
fan va bättre det vore om varje stam fick bara ha ett ansikte allmänna forumet, detta skulle skötas så mycket bättre. ingen aggressiva toner, mer mogna inlägg. osv

Dock som precis alla skulle kunna läsa.
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
Det bästa tilltugget till en bägare god ÖL är ett salt sådant, därför välkomnas ace's tårar samt den beska bismaken av vinäger hos dålig förlorare.

Det är märkligt nog ingen som frågar sig hur denna "mäktiga vvv-kämpe" bytt stam till "vinnarsidan" i precis alla krig som han företagit sig, tills nu då förståss - då hans "Bröder" i A.T kämpar vidare i ett till synes omöjligt flerfrontskrig. Då är det bättre att lämna även dem med syfte att skapa något eget - enkom för att göra ett enormt moget statement i bästa hormonstinna-högstadie-disco-stil.

Kanske ska vi också låta bli att ta upp ovanståendes önskan om att få vara med hos "kackerlackorna" i ett tidigare skede?

Nej, det sista unset respekt försvann med det högröda söndergråtna ansiktet och de knutna nävarna med gräs och jord.

****

All heder till de individer i A.T som stannar kvar bis Ende - de som fortfarande har vett och sans att skilja på ett strategispel och verklighet.
De som - kanske framförallt - kan svinga en bägare med bröderna i skyttegraven intill, oavsett flagga - a la västfronten, december 1914 (http://www.mises.org/story/1978 för den intresserade)


****


Så låt oss nu istället spela boll, och se vad framtiden har ge. Denna tråd är vad mig anbehagar avslutad, besudlingen har varit total. "Skämmes tamejfan!"
 

DeletedUser

Guest
Din kackerlaka här har jag haft dig utanför då vi trots allt spelat ihop men måste tydligen spela allan..Dumme iranier.

Du har bytt lika många gånger som mig din idiot och Lalandia ville inte ha dig när jag och M.T gick över, att jag kom över var det tackvare M.T.

Fattar inte att alla känner sig så trygga bakom en skärm att man tror att man kan säga vad man vill.

Dem få gånger jag har uttalat mig här var dessa och det passar inte lilla ABDUL.

Att jag hoppade av var det bara för att jag är omgiven av er så vad skulle AT kunna göra åt det?

Den assistansen jag fick var det när vi lirade under VVV men sen dess så tror jag att jag har fått låna lite spejare och det är allt, så vad finns det för anledning att vara kvar?

Alla mina byar var off där ni håller till kackerlakor så när Ecalos började anfalla MIG så kände jag mig precis som du skulle om jag fick 5min hahaha..

Hör av dig när du är i gbg puss puss.;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hörrö din jävla pajjas att sitta och hota folk och komma med rasistiska kommentarer är så jävla lågt. Jag undrar vem det är som vågar skriva vad som helst bakom skärmen. Du verkar vara en jävla råtta som jag hoppas blir raderad ifrån kartan asap. Jag säger redan nu att det spelar ingen jävla roll vilken stam du spelar i, jag kommer komma efter dig själv om det krävs för att rensa kartan ifrån drägg som dig.
 

DeletedUser

Guest
Rasistisk?? Ännu en idiot som är så naiv att han tycker att det är känsligt och rasistisk att säga "dumme iranien" Finns absolut inget rasistisk i det men du är väl en sån som inte kan säga negerboll heller eller hur?

Sorgligt..Och när det gäller förolämpninga så slog du mig med hästlängd.

Men åter igen allt skulle bli så annorlunda IRL..

Hetsa gärna upp dig om du vill..
 

DeletedUser

Guest
Rasistisk?? Ännu en idiot som är så naiv att han tycker att det är känsligt och rasistisk att säga "dumme iranien" Finns absolut inget rasistisk i det men du är väl en sån som inte kan säga negerboll heller eller hur?

Sorgligt..Och när det gäller förolämpninga så slog du mig med hästlängd.

Men åter igen allt skulle bli så annorlunda IRL..

Hetsa gärna upp dig om du vill..

men det här är bara ett spel, klart som fan det skulle bli annorlunda irl, jag har inget svärd eller båge hemma men det kanske du har?
 

DeletedUser

Guest
Haha jag hetsar inte upp mig för en fjunig liten pojke som tror att han är cool bakom skärmen. Lilla buben livet är hårt och orättvist och att ngn attackerar dig i ett krigsspel på internet måste vara jobbigt, gråt en tår och lämna datorn så kanske du kan skaffa dig lite rikttig livserfarenhet så att du fattar vad det här handlar om, att ha kul.
 

DeletedUser

Guest
Nu har denna tråd spårat ut totalt...

Finns ingen som helst anledning att hetsa upp sig för ett internet spel.

hade det handlat om pengar okej, då hade jag förstått att man har rätt att ta till såna kommentarer som det förekommer i inläggen ovan.

Men detta här inte hemma här.
 
Topp