ÖL vs AT

DeletedUser

Guest
ÖL vs AT, finns flera starka skäl till detta:

¤AT har höjt alkoholskatten i sina byar, ÖL tolererar inte sådan ondska!

¤AT´s så kallade ursäkter för krogar serverar ej alkoholhaltiga drycker efter 22:00, vi anser därmed att vi för allmänhetens bästa måste gå in och ta över dessa krogar för att ordna till det misstaget.

¤ÖL´s gränspolis har på senare tid upptäckt fler o fler försök till insmuggling av fulöl till våra kluster, ett brott som alltid straffas med döden för den skyldige. Då vi har bevis på att det är på order av ledningen som denna smuggling äger rum måste vi agera.

¤AT´s invånare är i grunden ett ÖL älskande folk, därför kommer vi till riket införliva AT´s områden för att befria folket från sina förtryckare.

Skål och länge leve ÖL
 

DeletedUser

Guest
så ÖL förklarar krig mot AT? men ni är ju bara intresserade utav VVV byarna :p
 

DeletedUser

Guest
* Ecalos kallade in sina B*t*hes för att avsluta AT

* ÖL ville ha de lätt o överleva längre, så de går in o hjälper Ecalos.

Nåväl, säger inget mer. Hur svårt är de att erövra 10 tusentals barbarbyar? inte svårt, kommer något minnas dessa "segrare" som vann v4 pga sina överväldigande allianser? Jadå, hjältarna som erövrade massa barbs o tillslut vann :D

Ska bli kul o se när ecalos vinner världen och ÖL blir ägda. (inte för att ja lär va kvar, men...ni förstår)

GL Hf ÖL, era ÖL-aktier rasade precis med 75% (1.000 ÖL aktier för en AT, fast då ska man ha tur :cool:)

Ha kul med o krossa AT, ah just ja. Ecalos, chaos, Nod, Kotg har väl redan krossat dem, så ha kul med gratisbyarna ;)
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
* Ecalos kallade in sina B*t*hes för att avsluta AT

* ÖL ville ha de lätt o överleva längre, så de går in o hjälper Ecalos.

Nåväl, säger inget mer. Hur svårt är de att erövra 10 tusentals barbarbyar? inte svårt, kommer något minnas dessa "segrare" som vann v4 pga sina överväldigande allianser? Jadå, hjältarna som erövrade massa barbs o tillslut vann :D

Ska bli kul o se när ecalos vinner världen och ÖL blir ägda. (inte för att ja lär va kvar, men...ni förstår)

GL Hf ÖL, era ÖL-aktier rasade precis med 75% (1.000 ÖL aktier för en AT, fast då ska man ha tur :cool:)

Ha kul med o krossa AT, ah just ja. Ecalos, chaos, Nod, Kotg har väl redan krossat dem, så ha kul med gratisbyarna ;)

Vi stannar åtminstone kvar till slutet och hittar inte på undanflykter.
GL HF OMG WTF LOL BBQ ETC
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas för er skull att ni har en merge med Ecalos på gång asg. Skulle vara tråkigt att se en så söt nalle bli satt i daimkrysset.
 

DeletedUser

Guest
* Ecalos kallade in sina B*t*hes för att avsluta AT

* bla bla tradila lalalalal skitsnack skitsnack bla bla bla...

kan svara på en grej där, resten blev så otydligt då jag precis knäckte en öl o fick lite skum i ögonen...

Ecalos kallar in oss?? ee jaha så du tror inte vi har våran egen planering ? om vi nu är Ecalos små h*ror så tror du att de hade låtit oss plocka KRIM eller...

ta en ÖL och ha lite kul istället, för att hela tiden springa ifrån allt som en tok hela tiden måste ju tära på dej lilla gubben :(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
kan svara på en grej där, resten blev så otydligt då jag precis knäckte en öl o fick lite skum i ögonen...

Ecalos kallar in oss?? ee jaha så du tror inte vi har våran egen planering ? om vi nu är Ecalos små h*ror så tror du att de hade låtit oss plocka KRIM eller...

ta en ÖL och ha lite kul istället, för att hela tiden springa ifrån allt som en tok hela tiden måste ju tära på dej lilla gubben :(

sa ju de själva, de var stulna internadlingsbyar.

Men erkänn, om ni inte är "ecalos små h*ror" varför anfalla de ända som skulle kunna få ecalos på fall? ja menar, kom igen. Vi alla vet att att ni mot ecalos skulle sluta i en vidrig slakt/fest på gratis ÖL.

Så ja, ni måste ha ally med ecalos och ha en merg på G, annars som nån ovanför sa så kommer nån få daimkrysset fullt.

Fegisar som inte vågar slå ner och avgöra ecalos öde. Alla sak ju dö, vissa tidigare än andra.
 

DeletedUser

Guest
* Ecalos kallade in sina B*t*hes för att avsluta AT

* ÖL ville ha de lätt o överleva längre, så de går in o hjälper Ecalos.

Nåväl, säger inget mer. Hur svårt är de att erövra 10 tusentals barbarbyar? inte svårt, kommer något minnas dessa "segrare" som vann v4 pga sina överväldigande allianser? Jadå, hjältarna som erövrade massa barbs o tillslut vann :D

Ska bli kul o se när ecalos vinner världen och ÖL blir ägda. (inte för att ja lär va kvar, men...ni förstår)

GL Hf ÖL, era ÖL-aktier rasade precis med 75% (1.000 ÖL aktier för en AT, fast då ska man ha tur :cool:)

Ha kul med o krossa AT, ah just ja. Ecalos, chaos, Nod, Kotg har väl redan krossat dem, så ha kul med gratisbyarna ;)
Alltid lika roande att läsa din påhittade propaganda... Hade inte du gett upp, *host* slutat pga studier/lumpen?

Det är otroligt lätt att snacka skit om andra märker jag, väldigt ofta egna påhittade saker baserade på din uppfattning om saker och ting.

För att vara en skapare av så otroligt mycket propaganda så är du dålig på att ta reda på hur saker och ting ligger till egentligen, det som endast vi som omskrivs som allt ifrån könsord till rena påhopp.

Tänk om du istället för att gnälla på forumet 24/7 skulle ha krigat istället, då kanske du inte hade blivit utslagen henrik338 ;)
 

DeletedUser

Guest
Och här spekuleras det för fullt. Kanske dags för dig henrik att lägga ner tiden på ditt konto...börjar bli barnsligt lätt att ta byar/rensa....eller vänta...då blir det ju bara ännu lättare:D

Lolz @ alla här
 

DeletedUser

Guest
kommer något minnas dessa "segrare" som vann v4 pga sina överväldigande allianser? Jadå, hjältarna som erövrade massa barbs o tillslut vann :D


Henke alla kommer att komma ihåg *Guden* som sluta pga av lumpen :D:D

Och ang Barbarer kolla Na familjens övertagningslista :D
 

DeletedUser

Guest
Men herremingud, de flesta av er som svarat henke här tycker jag om, men snälla människor jag vet inte om jag blir mer irriterad på honom eller er?

" Vem är värst, idioten eller hans följeslagare"

Nee men allvarligt talat låt honom inte ta över denna tråd oxå, håll den henke fri!
Att han hittar på att han inte har tid och sen spelar en fyra dagars speed talar för sig själv. Dessutom är det ett skämt att säga att det inte går att ta skolan seriöst för att man spelar TW, jag själv pluggar på Universitetet och klarar att spela även fast jag har en familj att ta hand om.

Så nu glömmer vi den lilla parentesen som kallas Henke och skiter i att svara honom i V4 forumet då han inte spelar här längre pga "tisbrist" ok?

Till Topic: Ett AT utan ledare och med flerfrontskrig? Hur länge håller de ihop?
 

DeletedUser

Guest
Alla får en paus från studierna, skrev tom du rovet ;)

Forumet är alltid kul, slipper man spela men ändå veta va som händer. Härligt, tar inte mkt tid heller. Dessutom påminns man hela tiden att man spelat här :cool:

Satt precis och sa ungefär samma sak till QTU, att de inte ännu insett de. Skulle ja sitta här o kommentera om ingen skulle svara? hardly.

Erkänn, de är kul och se va ja skriver. För ni vill skriva tillbaka! TW är tråkigt utan mig, och ni vet det!

Folk tror fortfarande på jesus...nåväl.

//Ja sa aldrig ja skulle sluta helt, bara med v4. Forumet? nope. (tar vad? 5-15 min dan om ens de o kolla. mkt mindre tid än o spela. )

ÖL och Ecalos, jadu KKs kanske? (uhuh fråga inte va KK betyder. ni får gissa)
 

DeletedUser

Guest
jo du har fan rätt rovet, så får man göra :)

iaf så hoppas jag på en roligare strid än mot KRIM, förjävligt att chaos vågade sig på AT också, men jaja vi får väl samsas om byarna ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Öl gör det bra!
Nästan 80 byar sen igår kväll. Personligen tror jag att AT kommer krossas nu.
 

DeletedUser

Guest
Härligt. Ner med AT! Sedan hoppas jag ni.. tar hand.. om dem där.. andra.
 

DeletedUser

Guest
Öl gör det bra!
Nästan 80 byar sen igår kväll. Personligen tror jag att AT kommer krossas nu.

nästa lite om man tittar bakåt i tiden. dryga 150 va det mot krim första dygnet tror jag.


älskar dina inlägg henke :).


gilla det faktum att folk säger att vi följer ecalos till punkt o pricka,

Ecalos fick med Krim när dom gjorde sitt krig mot världen, Hur hjälper vi ecalos på det sättet att vi gick in och gjorde att krig lösesupp( resterande medlemmar flydde till chaos :p) bara nyfiken på vad ni syftar på?

hade inte Ecalos haft bättre utgångs läget om Krim inte försvann?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
kan svara på en grej där, resten blev så otydligt då jag precis knäckte en öl o fick lite skum i ögonen...
Ecalos kallar in oss?? ee jaha så du tror inte vi har våran egen planering ? om vi nu är Ecalos små h*ror så tror du att de hade låtit oss plocka KRIM eller...

ta en ÖL och ha lite kul istället, för att hela tiden springa ifrån allt som en tok hela tiden måste ju tära på dej lilla gubben :(

Är du 100 på att det var skum?? Och inget annat :eek:

Cum On Feel The Noize
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Är du 100 på att det var skum?? Och inget annat :eek:

Cum On Feel The Noize

tyst nu finns ju småbarn som spelar ;)

men statistiken är som alltid lätt att förblindas av, tänk på att detta är enkla byar för oss då de ligger mitt där vi är som starkast.
 
Topp