ÖL vs AT

DeletedUser

Guest
hehe till skillnad från er som bara gapar om hur vi slickar Ecalos röv (smakar choklad) så gör vi iaf vad vi vill göra, vi ville plocka krim och sedan AT, så nu gör vi det..

som jag sa innan, om vi nu är Ecalos små bitchar(jag ä ju nästan det då jag tycker andreaprilo e så sexig) så hur förklarar ni att vi plockade KRIM som var deras små slavar?
 

DeletedUser

Guest
Svaneriet: Alla andra skrattar åt dig. Jag har svårt att tippa att det endast finns 450 miljoner poäng på v4. Men det andra du skrev stämmer säkert. Vi kan lägga av med v4 redan nu då det står klart att Ecalos är vinnaren utav servern... :rolleyes:

Sluta ge ÖL en jävla massa skit bara för att de gör något ni inte gillar. Jag gillar våra rövslickande kompisar. De spelar spelet på den nivå man ska spela det på, ha kul, kriga och skita i vad alla andra säger, speciellt fiender till den stam de vill att man ska gå på.

Jag ska börja smutskasta någon av vår fiendestam då de inte krigar på vår sida. Men vänta! Det gör inte ÖL heller. ÖL är en outsider. Det är som Nallen sade, de jämnar ut oddsen på båda sidor. Först med KRIM och nu med AT ;) Bara den skillnaden att AT inte är besegrade än.
 

DeletedUser

Guest
hehe till skillnad från er som bara gapar om hur vi slickar Ecalos röv (smakar choklad) så gör vi iaf vad vi vill göra, vi ville plocka krim och sedan AT, så nu gör vi det..

som jag sa innan, om vi nu är Ecalos små bitchar(jag ä ju nästan det då jag tycker andreaprilo e så sexig) så hur förklarar ni att vi plockade KRIM som var deras små slavar?

Jag tycker att du är sexig du med Nalle :p Lite osäker på den där PhyZic. Han låter sexig och skriver på ett sexigt sätt men jag har svårt att tänka att det lirar två så pass sexiga personer i en stam på 27 spelare.

Svaneriet verkar vara en man av avundsjuka. Vill du gå med i Ecalos? Vi har en plats ledig, du kan merga in till oss.
 

DeletedUser

Guest
Om ni läser första inlägget igen så står det svart på ee..beige? anledningarna till varför vi anföll AT.

Starka anledningar så borde inte kommit som en överaskning att vi gick på dom då alla vet att vi inte tolerarar sånt.

jo phy låter ju väldigt sexig så här på externa, men internt är vi alla rädda för honom o hans lack o läder ;)
 

DeletedUser

Guest
Om ni läser första inlägget igen så står det svart på ee..beige? anledningarna till varför vi anföll AT.

Starka anledningar så borde inte kommit som en överaskning att vi gick på dom då alla vet att vi inte tolerarar sånt.

jo phy låter ju väldigt sexig så här på externa, men internt är vi alla rädda för honom o hans lack o läder ;)
Lack och läder? Till mig sa han smack och fläder? Det kanske är någon sorts fälla ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att du är sexig du med Nalle :p Lite osäker på den där PhyZic. Han låter sexig och skriver på ett sexigt sätt men jag har svårt att tänka att det lirar två så pass sexiga personer i en stam på 27 spelare.


Pirrlo, nu vet ju alla att du uppvaktar mig på fritiden:eek:, trodde det skulle vara våran hemlis :O?
 

DeletedUser

Guest
Hej jag heter Mujahedin, och jag är alkoholist.
Jag vill be er sluta klaga på tråden, den är populär och bitvis jättebra.
Även om jag litar mycket på mod-Kimb kan någon ibland göra misstaget att geschlossa en tråd som klagas på för ofta.


Som en kommentar; kisstank (eller kanske hans posts, jaja) kännner jag homosexuell dragning till. Några spelare från AT och Ecalos har också lämnat efter sig inlägg som är värda att läsa två gånger.
Och naturligtvis alltid lika trevligt att höra Nalle. Externa, interna, msn, alltid lika trevligt att höra Nalle.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skål Mujahedin :D

det finns inte ett bättre sätt o ta en ny by på än full :p
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Det är förbaske mig inte klokt hur folk bär sig åt på det extrerna. Vilken tråd jag än läser så är det bull-shit, smutskastning och interna uppgörelser.

Den enda som har sagt nåt vettigt är denne man:

finns mkt bra förklaringar till varför ÖL tar 80 byar på mindre än 1 dag. och ecalos köttar AT.

1. byarna i öst är fd V.V.V spelare som har slutat.... dvs näst intill döda konton...

2. AT har krigat och haft sig på denna värld Väldigt länge.
vilket resulterar i att folk hoppar av osv efter tidens gång.... inget illa mot ÖL, men dem har väl haft sitt lugna område där borta i östra delen ett tag nu?...

3. OM ni kollar på kartan har AT 1 front, (om man ens kan kalla det 1 front), fri från fienden. det är den lilla väggen NordVäst mot =Ä=. annars har dem fiender till Väst, hela södern, hela öst, och hela norr.

visst de kanske går att vinna, men då skall de gå mkt till då det är svårt att deffa så många fronter!.


Allt de roliga har sitt slut. Titanerna kanske försvinner, men varje värld har sitt slut. Om titanerna finns kvar då , återstår att se.

kanske har dem gjort sin tid här på v4... men jag kommer komma ihåg dem som en krigar stam i sina bästa dagar! (tills inaktiviteten kom?)

/Mange

(PS. jag har inget emot ecalos / ÖL, eller chaos.)

Ta lärdom era jäkla nötter!

Sen kan man tycka vad man vill om -=AT=- men de ÄR och kommer kanske förbli den största krigarstam som denna värld har sett.
Visst, just nu ser det ut som om de håller på att falla sönder, men kriga en och en mot dem SEN kan ni komma och vara kaxiga.

De flesta av er är inte värd skiten under deras skor ensengång.

mvh Hervor
 

DeletedUser

Guest
Det är förbaske mig inte klokt hur folk bär sig åt på det extrerna. Vilken tråd jag än läser så är det bull-shit, smutskastning och interna uppgörelser.

Den enda som har sagt nåt vettigt är denne man:



Ta lärdom era jäkla nötter!

Sen kan man tycka vad man vill om -=AT=- men de ÄR och kommer kanske förbli den största krigarstam som denna värld har sett.
Visst, just nu ser det ut som om de håller på att falla sönder, men kriga en och en mot dem SEN kan ni komma och vara kaxiga.

De flesta av er är inte värd skiten under deras skor ensengång.

mvh Hervor

tänkte bara visa lite statistik

Opponenter besegrade (Stammar)
Rank Stamnamn Besegrad
1 Ecalos 705,90 Mio.
2 -=Ancient Titans=- 559,40 Mio.

YEA! ecalos ftw!

gl ha ett roligt krig ÖL vs AT! beundrar AT för deras kämpaglöd trots flera bakslag!
 

DeletedUser

Guest
tänkte bara visa lite statistik

Opponenter besegrade (Stammar)
Rank Stamnamn Besegrad
1 Ecalos 705,90 Mio.
2 -=Ancient Titans=- 559,40 Mio.

YEA! ecalos ftw!

gl ha ett roligt krig ÖL vs AT! beundrar AT för deras kämpaglöd trots flera bakslag!

Visst ska man inte sticka under stolen med att Ecalos har bra OB-poäng (tillsammans) men per stammedlem så ser det ut såhär

AT (27st)/ per medlem = 20,78Mio
Ecalos (55st)/ per medlem = 13.29Mio
ÖL (27st)/ per medlem = 7,24Mio
Ä (51st)/ per medlem = 5,13Mio
Chaos (58st)/ per medlem = 3,90Mio

(vet att den intjänade poängen stannar i stammen även ifall någon lämnar eller byter stam)

//Robban
 

DeletedUser

Guest
Eftersom, liksom Seymore sade, poängen stannar inom stammen trots att folk byter stam så kan man även lägga upp statsen med den riktiga ranken:

Enligt Twstats (OBa):
1. Ecalos 1111/55 = 20,2 k
2. -=AT=- 446/27 = 16,6 k
3. ÖL 267/27 = 9,9 k
4. Chaos 305/58 = 5,26 k
5. =Ä= 242/51 = 4,74 k
 

DeletedUser

Guest
Vad/varför är det för skillnad på den I spelet och den i twstats?
:confused:

Den du visar upp osten, är väl den med poäng som spelare tar med sig till den stam som h*n är i, eller?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Den ena visar hur ecalos lyckats rekrytera till sig oba första platsen.

Den andra visar hur titanerna köttat oavbrutet sen start och Ecalos kommer aldrig ta dem (nåväl..vinnarna skriver historian, men shit the same. Vi kommer alla tycka "ecalos, som rekrytera till sig vinsten" medans AT slogs till sissta droppen, så vems vinst är de igentligen? ;))
 

DeletedUser

Guest
Den ena visar hur ecalos lyckats rekrytera till sig oba första platsen.

Den andra visar hur titanerna köttat oavbrutet sen start och Ecalos kommer aldrig ta dem (nåväl..vinnarna skriver historian, men shit the same. Vi kommer alla tycka "ecalos, som rekrytera till sig vinsten" medans AT slogs till sissta droppen, så vems vinst är de igentligen? ;))

OnT ta en titt på top15, 8/15 är från Ecalos.
Och som du själv säger, oh store Henrik. Titanerna har "köttat oavbrutet" sen start (har de köttat oavbrutet, så såklart det är från start...) så har dem gjort det som EN stam, med SAMMA medlemmar genom, nästan, hela spelet. När YY dök upp så dröjde det inte länge innan V.V.V blev en del av -=AT=-.
Så AT har alltså "köttat oavbrutet" från start till att V.V.V gick med dem, sen dess har det varit AT/V.V.V som har "köttat". Räkna nu ut varje enskild spelare OBa i Ecalos, räkna sedan ut ATs så ska du nog få lite andra siffror.

Du får stå för räkningen oh(....) store Henrik.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Den ena visar hur ecalos lyckats rekrytera till sig oba första platsen.

Den andra visar hur titanerna köttat oavbrutet sen start och Ecalos kommer aldrig ta dem (nåväl..vinnarna skriver historian, men shit the same. Vi kommer alla tycka "ecalos, som rekrytera till sig vinsten" medans AT slogs till sissta droppen, så vems vinst är de igentligen? ;))

"Den andra" du talar om visar dessutom att Ecalos köttar på bra mycket bättre än vad -=AT=- gjort/gör. Det är väl stammens gemensamma insatser som räknas och inte individualistens? ;) Har då AT köttat på sen start så är det dåligt av dem att inte ha ett större försprång till Ecalos.
 

DeletedUser

Guest
"Den andra" du talar om visar dessutom att Ecalos köttar på bra mycket bättre än vad -=AT=- gjort/gör. Det är väl stammens gemensamma insatser som räknas och inte individualistens? ;) Har då AT köttat på sen start så är det dåligt av dem att inte ha ett större försprång till Ecalos.

Nja där tänkte du nog lite fel för då gäller den här:
För det är denna som stammen tjänat ihop sen start

Ecalos (55st)/ per medlem = 13.29Mio. Totalt 723,53 Mio.
AT (27st)/ per medlem = 20,78Mio. Totalt 562,45 Mio.
Ä (51st)/ per medlem = 5,13Mio. Totalt 264,98 Mio.
Chaos (58st)/ per medlem = 3,90Mio Totalt 228,02 Mio.
ÖL (27st)/ per medlem = 7,24Mio. Totalt 200,66 Mio.

Det är lätt att skoja till det med statistik men det är ju egentligen skit det samma för nu är det ett härligt krig på V4 som måste tas hand om ;)

Förlåt för att även jag bidragit till att denna tråd gått off topic.

//Robban
 
Topp