ÖL vs AT

DeletedUser

Guest
"Den andra" du talar om visar dessutom att Ecalos köttar på bra mycket bättre än vad -=AT=- gjort/gör. Det är väl stammens gemensamma insatser som räknas och inte individualistens? ;) Har då AT köttat på sen start så är det dåligt av dem att inte ha ett större försprång till Ecalos.

jovisst, ecalos köttar. Men va har dem för motstånd då?

Ecalos/Krim/ÖL/NoD/Kotg vs AT

ja, de är starkt jobb av ecalos. En applåd till ecalos som lyckats rekrytera sig till ledningen! *burop*

Sure, ecalos har Nordfamiljen och =Ä= på sig, men hur mkt större är inte er sida mot dem? :eek:

Du måste ju förstå att ni rekryterat toppen av WAR, Of-pol (and god knows what, ja ni har ju importerat nya krigare på kontona, inte för de är fel...men säg 10 ecalos spelare som fortfarande har samma...)

Så ja, självklart har ecalos gjort en enorm krigsinsatts, ja menar vi alla trodde ju dem skulle förlora sååååå stort. :eek: GD work.
 

DeletedUser

Guest
En Rättning till dig Seymore...

R-GOTH slogs inte ut..Vi gick ihop med ~NOD~...missa du det?

Vi finns kvar...

Sen vet jag inte om NoD kan slå sig för bröstet för att vi har legat i krig med dom sen i sept/okt om man ser hur mycke erövringar som gjorts sinsemellan, och då vi även slagit ut stammen R-Goth. För som det varit sagt tidigare så har vi inte bara NoD som fiender och lägger väl inte allt krut på er, tycker att dom aktiva där gör ett bra jobb och är i övrigt trevliga motståndare.

Ann / AZQ2
 

DeletedUser

Guest
jovisst, ecalos köttar. Men va har dem för motstånd då?

Ecalos/Krim/ÖL/NoD/Kotg vs AT

ja, de är starkt jobb av ecalos. En applåd till ecalos som lyckats rekrytera sig till ledningen! *burop*

Sure, ecalos har Nordfamiljen och =Ä= på sig, men hur mkt större är inte er sida mot dem? :eek:

Du måste ju förstå att ni rekryterat toppen av WAR, Of-pol (and god knows what, ja ni har ju importerat nya krigare på kontona, inte för de är fel...men säg 10 ecalos spelare som fortfarande har samma...)

Så ja, självklart har ecalos gjort en enorm krigsinsatts, ja menar vi alla trodde ju dem skulle förlora sååååå stort. :eek: GD work.
Sluta bajsa i vår tråd... ;)

Jag håller på att planera en stam inför värld 9 där jag enbart ska rekrytera de sämsta spelarna, jag ska kriga mot de bästa stammarna. Jag vet dock inte varför men det är tydligen någon sorts sport att spela dåligt, göra stora rekryteringsmissar, sköta diplomatin som jag vet inte vad och sedan gå runt och gnälla på forumet på alla andra stammar som tydligen klarat detta bra mycket bättre än dig?

Vad förväntar du dig egentligen?

Det finns så mycket hål i dina argument att man skulle kunna skriva en C-uppsats i skitsnack baserat på dig =P
 

DeletedUser

Guest
Nja där tänkte du nog lite fel för då gäller den här:
För det är denna som stammen tjänat ihop sen start

Ecalos (55st)/ per medlem = 13.29Mio. Totalt 723,53 Mio.
AT (27st)/ per medlem = 20,78Mio. Totalt 562,45 Mio.
Ä (51st)/ per medlem = 5,13Mio. Totalt 264,98 Mio.
Chaos (58st)/ per medlem = 3,90Mio Totalt 228,02 Mio.
ÖL (27st)/ per medlem = 7,24Mio. Totalt 200,66 Mio.

Det är lätt att skoja till det med statistik men det är ju egentligen skit det samma för nu är det ett härligt krig på V4 som måste tas hand om ;)

Förlåt för att även jag bidragit till att denna tråd gått off topic.

//Robban

Nej, jag tänkte inte fel. För jag skrev klart och tydligt att kollektivet betydde mer än individen. Och som stam har Ecalos samlat på sig mer OB än vad AT har gjort ;)

Jag säger samma sak som Robban, förlåt för Off-topic.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
AT har köttat från början synd att dom inte avslutar sina krig:rolleyes: vilken av dom stora stammarna har inte köttat från start!?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Jag har krigat från starten i v4 iaf, A.X.E, WAR, YY och nu i Ecalos. enda gången jag inte kriga var i ett svagt ögonblick när jag var med i V.V.V. Som tur var bröt jag mig ur dem onda fredsmäklarna och internadlarna och gick med den goda sidan krigsmaskinen YY/Ecalos.

Men den där Henrik har ingen vidare OB, det är väl för han flytt i stort sett hela hans v4 tid. åkt på däng. :( HaHa.
 

DeletedUser

Guest
Men den där Henrik har ingen vidare OB, det är väl för han flytt i stort sett hela hans v4 tid. åkt på däng. :( HaHa.

ja :( men hur mkt stamhoppning har ja gjort jämtfört med dig?

Hade du spelat som ja hade du också åkt på däng i AXE vs WAR. Så ja, du lyckades stamhoppa dig till säkerhet, medans ja tog mitt kort (nej, ja hade inget med jaw mergen o göra, vakna upp o fick pm "kom med" )

Så...hur kaxig blev du nu då? när ecalos inte håller flyr du väl till ÖL. Ja menar, wow YY vs VVV wow, vi hade så trott att ni inte skulle kunna hålla dem borta när de knappt hade adels ...(internadlade för allt de var värda)

Så grattis, antar ja...

Sagan, angående dendär C uppsatsen så ska den vara senast inlämnad på FREDAG 12:00 (denna fredag) annars blire ett sträck.
 

DeletedUser

Guest
ja :( men hur mkt stamhoppning har ja gjort jämtfört med dig?

Hade du spelat som ja hade du också åkt på däng i AXE vs WAR. Så ja, du lyckades stamhoppa dig till säkerhet, medans ja tog mitt kort (nej, ja hade inget med jaw mergen o göra, vakna upp o fick pm "kom med" )

Så...hur kaxig blev du nu då? när ecalos inte håller flyr du väl till ÖL. Ja menar, wow YY vs VVV wow, vi hade så trott att ni inte skulle kunna hålla dem borta när de knappt hade adels ...(internadlade för allt de var värda)

Så grattis, antar ja...

Sagan, angående dendär C uppsatsen så ska den vara senast inlämnad på FREDAG 12:00 (denna fredag) annars blire ett sträck.


Man väljer rätt sida eller fel sida henrik, det har jag lärt mig från tidigare världar där jag blivit nollad och fått börja om i utkanten.
Sen har jag ALDRIG flytt, bytte till WAR i ett tidigt skede innan krig mot A.X.E och bytte pga att WAR imponerades av min höga OB i anfall :)
Förstår om du aldrig fått liknande erbjudande.
Det är mycket hjärna i Tribalwars, och kanske därför du aldrig lyckats så bra :)

YY är väl ingen idé att ens dra upp, Vi, dom riktiga krigarna bröt sig ur VVV och fick dom på fall.
 

DeletedUser

Guest
man behöver inte vara så bra för att klara sig, kolla på afrot :p
 

DeletedUser

Guest
Visst Lacoste, inte för att det är speciellt intressant men.


Kan ha missat någon/några spelare.
Side 1:
Tribes: ÖL
Players:

Side 2:
Tribes: -=AT=-
Players: ace39

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,205
Sida 2: 600
Skillnad: 605

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 397
Sida 2: 0
Skillnad: 397

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 11,740,314
Sida 2: 5,819,097
Skillnad: 5,921,217

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,828,102
Sida 2: 0
Skillnad: 3,828,102

image.php
 

DeletedUser

Guest
Oj det är som att slå på en som redan är död. men bra stats tycker jag och önskar er lycka till.
 

DeletedUser

Guest
En Rättning till dig Seymore...

R-GOTH slogs inte ut..Vi gick ihop med ~NOD~...missa du det?

Vi finns kvar...



Ann / AZQ2

Det var ett tag sedan Ann så jag förstår att du glömt eller rent av förträngt det. ;)

Det var ju bara spillror kvar av R-GOTH så därför gick ni ihop.
(Det är väl bara du, Pool, ElGringo och lundgrenn kvar som är fd orginal R-GOTH:are innan ni gick ihop)
Först gick det över en massa från NoD till R-GOTH så det bara fanns ett par hyfsat inaktiva spelare kvar där som vi hade ganska låg anfallsmoral mot och i med den flytten av mer aktiva spelare så vändes då blickarna mot R-GOTH eftersom dom bröt blablablablablabla........ så när vi slog ut era mest tongivande spelare och dom med mest poäng mm och du själv valde att inte fortsätta leda R-GOTH mer, så drog alla till NoD igen.

Och nej, R-GOTH finns inte kvar, för vi adlade dom sista spelarna som inte var välkommna in i NoD.:D

Sen har jag hört från *** att det var du som ledde R-GOTH och planerade kriget ensam mot AT.
Det gjorde du ganska bra får jag säga. Så lite cred ska du ha. Och för att du överaskade hela AT och värld 4 med denna handling.
Du har fått ta mycke skit, men det beror nog på dina uttalanden i allmänna forumet och inte för dina handlingar i spelet.

//Robban
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, kanske inte blev den roligaste uppgiften, men byar inom och i anslutning till vårt kluster måste ju tas.
Förlåt då, östra AT.
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
PZ glöm inte ta med Wargo och Rayober, de har förlorat ytterligare 34 byar sen de lämnade -=AT=-! Är alltså uppe i 431 byar nu...kanske inte de svåraste byarna att ta men en by är en by!

Jag har för övrigt läst den här tråden från början men inte orkat kommentera förrän nu:

Till er som gnäller...om ni tittade på kartan innan vi gick mot AT så har ni där en uppenbar anledning till varför vi gick emot dom! Att inte göra vad vi nu gör hade varit ett tjänstefel mot oss själva och våra medlemmar!
 

DeletedUser

Guest
Ska bli kul när dessa monster till lirare kommer och knackar på mina dörrar, då kanske mitt spelsug kommer tillbaka =)

har haft som mest 21 inkommande detta krig mot Ecalos, inget roligt men man får väl leva med att dom inte anser mig som ett hot.
Hoppas på några inkommande efter denna lilla posten =)
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, kanske inte blev den roligaste uppgiften, men byar inom och i anslutning till vårt kluster måste ju tas.
Förlåt då, östra AT.

Misstolka ej, tror inte någon i AT vill att någon ska be om förlåtelse. Däremot tror jag de flesta är överens om att det är larvigt att komma in som stam #10 och bli besvikna när motståndet är svagt.
 
Topp