end game??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
helvete om du gjorde...hmf...

nej men ändå dåligt fan, ingen joinar väll V8 längre?....låt oss då stänga portarna? >.<
 

DeletedUser

Guest
2. När en stam sedan tagit över 90% av världens alla byar, vinner stammen officiellt. Denna måste jag reflextera över, Om vi når dessa 90% innan en av dem andra världarna nått sitt end game, stängs våran värld automatiskt då och vi slipper endgame fasen?
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
jag är själv beredd att ge er mina byar, back stabba mina egna för er att göra det, bevisa för Innogames hur extremt fail vissa av deras saker är...
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
2. När en stam sedan tagit över 90% av världens alla byar, vinner stammen officiellt. Denna måste jag reflextera över, Om vi når dessa 90% innan en av dem andra världarna nått sitt end game, stängs våran värld automatiskt då och vi slipper endgame fasen?

om detta händer så har ni lyckats med att ge inogames en ny nöt att knäcka ;)

lite syn att det är som det är nu men bara att hålla humöret uppe och adla på så går nog dom här 2 månaderna snabbt :)
 

DeletedUser

Guest
jag är själv beredd att ge er mina byar, back stabba mina egna för er att göra det, bevisa för Innogames hur extremt fail vissa av deras saker är...

Du förstår verkligen inte när det är dags att vara tyst, eller hur?

Snälla gör det, så slipper vi dig och din pessimistiska attityd. Just do it.

Gör det så att vi kan få ett slut på världen med flaggan i topp, och inte med spelare som dig i den.

Gaah. Det märks att du inte har mycket att göra på Värld 8 och att du mest sitter och ... spyr ner(?) forumet.

Kom till skott och låt dina adlar, om du nu har några, strida istället för dina fingrar. Så blir världen en bättre plats. :)

om detta händer så har ni lyckats med att ge innogames en ny nöt att knäcka ;)

lite syn att det är som det är nu men bara att hålla humöret uppe och adla på så går nog dom här 2 månaderna snabbt :)

Spot on. Behövs inte säga mer än så, att tråden ens är öppen är ett under... spaaaaaaaam.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
har gett upp V8, låter mig själv vara på forumet för jag vill, har låtit mina adlar fått gå i pension, jag älskar att ha en "pessimistisk attityd" OCH även om jag börjar köra seriöst igen så slipper ni inte mig här, i will exist so long i can...


jag älskar att babbla på med, jag håller mig inom detta forums ramar, annars hade ni inte orkat läsa någon tråd...
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Spot on. Behövs inte säga mer än så, att tråden ens är öppen är ett under... spaaaaaaaam.

Na allt som kan få mitt lilla tillhåll här på forumet att leva är ett stort + ;)

jag älskar att babbla på med, jag håller mig inom detta forums ramar, annars hade ni inte orkat läsa någon tråd...

så rätt så håll er inom v8 och forumets ramar så blir denna tråd legendarisk :)
 

DeletedUser

Guest
En ny nöt att knäcka? alltså inget ni har tänkt på? Då skulle vi kunna äga 90% och ändå stå stil?
Sen 2 månader? Har jag förstått de rätt, så kan v8 vara stängd tidigast 7 januari 2011? Eller har jag missat någonstans?
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
En ny nöt att knäcka? alltså inget ni har tänkt på? Då skulle vi kunna äga 90% och ändå stå stil?
Sen 2 månader? Har jag förstått de rätt, så kan v8 vara stängd tidigast 7 januari 2011? Eller har jag missat någonstans?

dom har nog inte tänkt att någon skulle klara av det..

står ju faktiskt 90% av ALLA byar inks barbs då
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
back on topic..
e d meningen att alla ska gråa sig när vi kommer???
ni gör ju det bara lättare för oss att vinna..
o sen till admins.. varför kan ni inte försöka övertala inogames att ha denna värld med.. den har ju mer eller mindre varit klar sen i våras ;)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
back on topic..
e d meningen att alla ska gråa sig när vi kommer???
ni gör ju det bara lättare för oss att vinna..
o sen till admins.. varför kan ni inte försöka övertala inogames att ha denna värld med.. den har ju mer eller mindre varit klar sen i våras ;)
well, dem som gör sig gråa försöker med självmordsbombning, men sen fattar dem att det inte går, men blir gråa endå...hmf...

End Game is a dream about Ending The Game
 

DeletedUser

Guest
1. VARFÖR får det bara vara 3 världar igång med end-game?
2. VARFÖR inte fler världar som sätts in i end-game?
3. VARFÖR inte helt enkelt sätta igång fler världar i end-game?

Vill fortfarande ha svar på detta...
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
åter igen,,
kan ni inte se över detta.. fler o fler spelare bara gråar sig...
går det inte att lösa att denna värld stänger tidigare på något vis-??
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
åter igen,,
kan ni inte se över detta.. fler o fler spelare bara gråar sig...
går det inte att lösa att denna värld stänger tidigare på något vis-??
adla uti-bara-helvete o nårom där 90% före ist? ni har juh resurserna, frågan är om ni har orken
 

DeletedUser

Guest
VI har inte orken! Jag har, ac1d har, några fler i wtrash med många som inte har!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp