stammisar

DeletedUser

Guest
va menar du med flykting? Flykting i mina ögon är när man springer till en annan stam i krig, när jag byte till YY så var inte V.V.V i krig med någon eller var dem? o det är ju ganska pinsammt att inte V.V.V tar saken i sina händer och attackerar oss ordentligt!
 

DeletedUser

Guest
va menar du med flykting? Flykting i mina ögon är när man springer till en annan stam i krig, när jag byte till YY så var inte V.V.V i krig med någon eller var dem? o det är ju ganska pinsammt att inte V.V.V tar saken i sina händer och attackerar oss ordentligt!

Tw-noobel blev attackerad du rensade vårt forum innan du lämnade, du var med i AXE och där lämnade du också du är en känd liten Flykting inget annat

BARA så du vet
 

DeletedUser

Guest
ja AXE mergade ju med jaws, va skulle ja göra? stanna kvar själv? haha du är rolig du, henrik kommer att ge dig en inflytnings present när du hamnat ute i rimmet;)
 

DeletedUser

Guest
ja lämna tillsammans med några ifrån axe och började kriga mot jaws! och jaws var inte i krig med någono då! kominte med massa påhitt!
 

DeletedUser

Guest
ja lämna tillsammans med några ifrån axe och började kriga mot jaws! och jaws var inte i krig med någono då! kominte med massa påhitt!

haha du gör samma sak du backstabba då med du är en spelare som lever på att backstabba dina egna ;).






"wow du är PRO alltså du är den bästa spelaren i TW :p"
 

DeletedUser

Guest
sluta whina för fan, ska vi tycka synd om dig för att vi gick ur och du sa att du stanna o slogs för V.V.V, hmm bra val, dem ställer ju upp för dig!
 

DeletedUser

Guest
sluta whina för fan, ska vi tycka synd om dig för att vi gick ur och du sa att du stanna o slogs för V.V.V, hmm bra val, dem ställer ju upp för dig!

joo det gör dom ;).. kommer in deff nu :cool:

det tog ju tid för att planera in det för ni attackerade helt öppet utan att vi visste. Men som jag sa innan ni kommer ta byar nu från början jag räknade med att jag förlorar 60 byar, och det är där typ det liger på. Men jag vill inte att någon ska tycka synd om mig jag vill bara att spelare där ute ska veta vilka ni är och vilken spel still ni kör för att över leva. och efter det här balibali så låvar jag att du inte ska klara dig som innan att byta stam jag ska jaga dig till din sissta by ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ja AXE mergade ju med jaws, va skulle ja göra? stanna kvar själv? haha du är rolig du, henrik kommer att ge dig en inflytnings present när du hamnat ute i rimmet;)

Dam right i will :D

Öhm, Axe spelare går nästan inte till att lita på :p Därför ja är här ute i norr. Finns iaf bättre personer än Axe spelare, låter taskigt. Men se på afrot, backstabbat endel stammar och personer nu :)
 

tjockjävel

New Member
Reaktionspoäng
0
buhu sluta gnäll nu gazz för fan. å jag håller med V.V.V måste verkligen älska dig så mycket dom krigar för dig nu.
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
buhu sluta gnäll nu gazz för fan. å jag håller med V.V.V måste verkligen älska dig så mycket dom krigar för dig nu.

Det låter på er som om att vi skulle ha attackerat er direkt när ni gick ur.

Det tar ett tag innan man kommer igång samt så attackera ni utan förvarning.
Men vedergällning kommer ni kan räkna med det ;)
 

DeletedUser

Guest
Dam right i will :D

Öhm, Axe spelare går nästan inte till att lita på :p Därför ja är här ute i norr. Finns iaf bättre personer än Axe spelare, låter taskigt. Men se på afrot, backstabbat endel stammar och personer nu :)

där ser du gazz du behöver inte vara rädd, henke kommer ta hand om dig o din by;)
 

DeletedUser

Guest
99gazz....

Tanken var att vi skulle få alla emot oss men när halva V.V.V gick tillbaks till WAR och du bestämde dig för att stanna så blev du vårat första mål.
 

remington-67

New Member
Reaktionspoäng
0
Är det nån slags mental härdsmälta vi upplever i VVV? Jag förstår nämligen inte alls bilden som målas upp. Vi upplevde ett problem med Noodle och hanterade det på ett sätt som passade oss. Det där är en lång och delvis intern historia.
Därefter kom cirka tusen anfall (1000 bokstavligen) från vvv som vedergällning. Om man inte ser det som en likvärdig fientlig handling är man ju rent knasig.
Och vad ska vi göra då? Well, 99gazz ligger närmast. Jag önskar att jag kunde säga sorry. Mot bakgrund av attityden i de senaste kommentarerna låter jag det dock vara definitivt osagt.
 

DeletedUser

Guest
Är det nån slags mental härdsmälta vi upplever i VVV? Jag förstår nämligen inte alls bilden som målas upp. Vi upplevde ett problem med Noodle och hanterade det på ett sätt som passade oss. Det där är en lång och delvis intern historia.
Därefter kom cirka tusen anfall (1000 bokstavligen) från vvv som vedergällning. Om man inte ser det som en likvärdig fientlig handling är man ju rent knasig.
Och vad ska vi göra då? Well, 99gazz ligger närmast. Jag önskar att jag kunde säga sorry. Mot bakgrund av attityden i de senaste kommentarerna låter jag det dock vara definitivt osagt.

Jag är inte knasig ^^ Hoppas att ni vinner detta nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Öhm, Axe spelare går nästan inte till att lita på :p Därför ja är här ute i norr. Finns iaf bättre personer än Axe spelare, låter taskigt. Men se på afrot, backstabbat endel stammar och personer nu :)

Bara dom starkaste är kvar ifrån AXE.
Dom personer som inte har vad det krävs hamnar där du är idag.
 

Kaernell

Member
Reaktionspoäng
0
Uppdatering!

Side 1:
Tribes: V.V.V
Players:

Side 2:
Tribes: YY
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 7,211
Sida 2: 166
Skillnad: 7,045

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 136
Skillnad: 129

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 59,656,695
Sida 2: 1,593,140
Skillnad: 58,063,555

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 67,382
Sida 2: 1,313,073
Skillnad: 1,245,691

image.php
 

DeletedUser

Guest
Jag måste säga att det var ett perfekt läge att slå till för YY. Precis innan Julfreden, de hinner ladda om under den tiden och flytta fram sitt deff till de nyvunna byarna.

Ett roligt drag för v4 måste jag säga. Mindre roligt för VVV. Sånt här väcker en del känslor.
Hoppas att kriget blir ett roligt krig! :)
 
Topp