stammisar

tjockjävel

New Member
Reaktionspoäng
0
Trevligt att du saknar mig, har du inget bättre för dig kan du göra som vanligt dvs vara tyst.

Kan ju inte vara så svårt att göra det när jag gång efter gång efterfrågat åsikter och synpunkter på förslag och tystnaden har infunnit sig.

Tissla och tassla bakom ryggen gick bra men att ta det med mig direkt gick inte, din förlust att du inte vågade växa som person.

jag har ärlig talat aldrig orkat läsa dina mail, kändes som de kunde kvitta. men allt som kom ifrån dig kändes bara som skitsnack och om du inte fick som du ville du skulle bete dig som en barnunge och lämna stammen och avgå mm som x-antal gånger i WAR. så detta valet vi tog att få bort dig va helt rätt. Grejen är att jag stört mig på dig redan sen ninja tiden och redan då haft tanken att få ut dig i spelet i framtiden.

v4 nudelfritt


BTW han inte varigt särskilt tyst låten bara mot dom jag hatat ;)
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Apa skapades för att gå med i WAR. Alla utom jag :( (nog för att de kvittade, var redan påväg norrut ;) )

Sen sålde afro baby, mmm. Gillar inte din stil afro, men inte direkt som om ja kommer hamna nära dig inom en nära framtid.

Vill man ha backstabbers då ska man alliera sig med YY. Tror de skulle backstabba allt om de ser svaghet (internadling o massa allys )

TjockJävel du är lika dålig som nudel, försök uppföra dig. Fan sorgligt o se påhoppen på nudel, oavsett. Ni kanske är lika varandra ändå, du nämnde barnslig - jao passar in på dig så som du håller på.
 

tjockjävel

New Member
Reaktionspoäng
0
Apa skapades för att gå med i WAR. Alla utom jag :( (nog för att de kvittade, var redan påväg norrut ;) )

Sen sålde afro baby, mmm. Gillar inte din stil afro, men inte direkt som om ja kommer hamna nära dig inom en nära framtid.

Vill man ha backstabbers då ska man alliera sig med YY. Tror de skulle backstabba allt om de ser svaghet (internadling o massa allys )

TjockJävel du är lika dålig som nudel, försök uppföra dig. Fan sorgligt o se påhoppen på nudel, oavsett. Ni kanske är lika varandra ändå, du nämnde barnslig - jao passar in på dig så som du håller på.

försöka uppföra mig? jag spela spelet som de är och tar de för vad de är. de är ett spel och om jag inte minns fel är de ett kriga spel. jag skaffar mina poäng via krig iaf.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
försöka uppföra mig? jag spela spelet som de är och tar de för vad de är. de är ett spel och om jag inte minns fel är de ett kriga spel. jag skaffar mina poäng via krig iaf.

Så du gillar o göra påhopp då? Se om admins tycker de är ok? ;)

Ett spel med regler, reglerna är till för att typ följas. De gäller alla *Förutom jag ofc, im GOD
 

tjockjävel

New Member
Reaktionspoäng
0
Så du gillar o göra påhopp då? Se om admins tycker de är ok? ;)

Ett spel med regler, reglerna är till för att typ följas. De gäller alla *Förutom jag ofc, im GOD

Hoppas visste inte att du skulle ta de så hårt, då får jag verkligen be om ursäckt om du tog åt dig så.
de jag ville framföra i de där va att de är ett kriga spel och då är de som de är, ge du dig in i spelet får du spelet tåla.
 

remington-67

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi, stammen Yin-Yon, behöver inte ursäkta vad vi gjort för någon. Det vore löjligt när händelserna utspelar sig inför spelets regler. Vi behöver heller inte ge en orsak, även om jag ser att det finns personliga behov att göra det.
Dagens första tips kanske ändå kan vara: chill out, lite sådär kollektivt, i resonemangen.
Och ett andra: Dö med lite stil. Det ska jag göra när den dagen kommer.
Remington-67 / Proud backstabber of YY
 

DeletedUser

Guest
Sen sålde afro baby, mmm. Gillar inte din stil afro, men inte direkt som om ja kommer hamna nära dig inom en nära framtid.

Lilla gubben, babyproffs förtjänade den backstabbningen.
Stod neutral i kriget mot WAR när vi var medlemmar i AXE, det säger allt.
Höll på att dryga i vårat interna forum och så fort man hamnade i konflikt med snubben så slutade det med att han ville ses irl för att slåss om saken.
Som man bäddar får man ligga.

Vill man ha backstabbers då ska man alliera sig med YY. Tror de skulle backstabba allt om de ser svaghet (internadling o massa allys )

Vi backstabbar stammar som vill leka sim city och i detta fall var det V.V.V, dom var inte redo för krig och vi såg våran chans. Nudeln + 99gazz blev totalt överkörda, världsklass på vårat krigande.
 

DeletedUser

Guest
Apa skapades för att gå med i WAR. Alla utom jag :( (nog för att de kvittade, var redan påväg norrut ;) )

Sen sålde afro baby, mmm. Gillar inte din stil afro, men inte direkt som om ja kommer hamna nära dig inom en nära framtid.

Vill man ha backstabbers då ska man alliera sig med YY. Tror de skulle backstabba allt om de ser svaghet (internadling o massa allys )

TjockJävel du är lika dålig som nudel, försök uppföra dig. Fan sorgligt o se påhoppen på nudel, oavsett. Ni kanske är lika varandra ändå, du nämnde barnslig - jao passar in på dig så som du håller på.

Handlar egentligen inte så mycket om "backstabb". Våran urdragning ur VVV var på grund av två saker (talar för mig nu i alla fall) och det var dels all internadling men också för att vi sedan länge hade planerat att plocka ut noodle. För min del var det mest en rolig grej men det var också på grund av att vi två inte "klickade" och så är det med allt och alla här i livet, en del personer "skär" man sig med. Efter allt det här har vi mest bara besvarat elden från VVV, i alla fall jag. Har inget direkt otalt med några av dom och jag tycker det är självklart att dom attackerar oss för att bevara sin heder. Det var lite det som var själva grejen också, blåsa lite liv i spelet och förmodligen kommer vi ta oss vatten över huvet och bli uppadlade men så roligt som vi/jag har det nu har jag inte haft på väldigt länge.

Ber om ursäkt å YY:s vägnar om det blivit lite pajkastning, ber alla parter att försöka hålla sig ifrån direkta påhopp.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan börja med att säga att jag inte orkat/velat läsa alla 13 sidor, började med de 3 första sen gav jag upp då jag inte kan förstå hur löjliga vissa spelare kan vara.

Ärligt talat nu, jo jag kan hålla med er om att världen är lite tråkig för tillfället, mycket internadling osv hit och dit. Dock tycker jag faktiskt det är jävligt tråkigt att se någon attackera en spelare som ställt upp med deff och renser i flera månader för att hjälpa, vi har suttit på forumet och tjötat om allt möjligt och vissa har man faktiskt kommit riktigt nära varandra (även om detta är över som ni säger, ett spel).

Vissa som nu gör "revolt" för att få lite roligt hade ju faktiskt omöjligt kommit såhär långt utan sina gamla stamfränders hjälp, vilka nu är fiender. Andra har tagit över konton, det är fler spelare än vad jag kan räkna på en hand iaf, känns även då lite konstigt att först få ett konto på över 1 miljon poäng, sen några veckor senare svika de man fick kontot av?

Detta är ett spel, yes i know. Dock tycker jag det varit roligare, om man nu velat sluta, göra upp 2 lag kanske? Köra mot varandra och se hur det går och vilka som har skills. Yeye, känns som jag skrivit lite för mycket nu, klockan är för mig 6 på morgonen och jag har varit vaken i över 30 timmar i sträck så ni får ursäkta mig om jag varit otydlig.

Amfeta
 

DeletedUser

Guest
hej

Läs min post ovan din amfeta. Det var bara noodle som vi plockade ut rejält och det var välförtjänt.
 

DeletedUser

Guest
Det måste vara svårt att köra över den man vet gick över till nästan pure off för att nuka långväga bort mot fienden men de krigiska spelarna i YY ville inte vara med och köra koordinerat på längväga mål eller internadla långt bort för stammens bästa, när utsatt spelare inte har support i sina byar och deffar sina egna byar samt drar tillbaks support från de få frontbyarna jag hade tagit innan man lämnar stammen för att backstabba.

Att sedan inte kunna ha mod nog att våga stå för vad man gör och på vilka anledningar är tame fanken värre än att göra som jag gjorde dvs hedra de diplomatiska avtal som ingåtts mellan stammar.

Men det är kul att se att bl.a. all den tid och energi jag la ned i kriget mot AXE belönas med att bli kränkt på forumet.
Jag la ned mycket tid på andras konton, för att andra skulle kunna spela och ha kul - jag får kränkningar tillbaks. Verkligen moget och kul spelat av YY.

YY hade, enligt sig själva, haft problem att ta mig 1 on 1.
Jag respekterade remmens önskan om fred över julen och gav YY den freden, det kostade mig mitt konto och mina byar.
Håll nu till godo med mina forna byar, v4 kommer aldrig bli nudelfritt.
 

DeletedUser

Guest
YY har väl aldrig sagt att du skulle vara ett problem, dom sa att V.V.V skulle vara ett problem.

Har bara två saker att säga; Jag tycker du förtjärnar det noodle, och jäklar vilken extrem fail det blev av WAR + V.V.V...
 

DeletedUser

Guest
Först vill jag bara väkomna Zep tillbaka till v4 forum:=)

Håller med dig om att mergen blev ett stort fiasko och mycket av det får jag personligen ta på mig, annat berodde på tilfälligheter som ingen kunde styra över.

Dock lever VVV och WAR kvar så epic vet jag inte om jag skulle kalla det.
 

DeletedUser

Guest
YY har väl aldrig sagt att du skulle vara ett problem, dom sa att V.V.V skulle vara ett problem.

Har bara två saker att säga; Jag tycker du förtjärnar det noodle, och jäklar vilken extrem fail det blev av WAR + V.V.V...

Undrar vad du baserar ditt uttalande på.
Personlig relation till en av YY´s spelare eller fakta?

När remmen som ledare/talesman uttalar sig om att de skulle få problem med att ta mig 1 on 1 och i samma andetag nämner att de vill ha jul- till nyårsfred för att det är viktigare än TW så klarnade den faktan iaf för mig.

Jag respekterar remmen som person, men inte som spelare pga valet att backstabba.
Därför gich jag med på remmens önskan om fred, baserat på vad jag anser om remmen som person.

Men om du anser att jag förtjänar allt detta för att jag var den, i egenskap av ledare, ledningsperson i stam, ledningsperson i nästa stam, som fick påtala flera gånger för Nephin att han inte skulle attackera stammar vi inte var i krig med samt lära sig boka byar innan han tog dom.
Det ter sig för mig att det måste ha varit för avancerade instruktioner som kom från ledningen.
Är Lalandia nästa att förtjäna samma sak för att han skällt ut Nephin?
 

Kaernell

Member
Reaktionspoäng
0
Undrar vad du baserar ditt uttalande på.
Personlig relation till en av YY´s spelare eller fakta?

När remmen som ledare/talesman uttalar sig om att de skulle få problem med att ta mig 1 on 1 och i samma andetag nämner att de vill ha jul- till nyårsfred för att det är viktigare än TW så klarnade den faktan iaf för mig.

Jag respekterar remmen som person, men inte som spelare pga valet att backstabba.
Därför gich jag med på remmens önskan om fred, baserat på vad jag anser om remmen som person.

Men om du anser att jag förtjänar allt detta för att jag var den, i egenskap av ledare, ledningsperson i stam, ledningsperson i nästa stam, som fick påtala flera gånger för Nephin att han inte skulle attackera stammar vi inte var i krig med samt lära sig boka byar innan han tog dom.
Det ter sig för mig att det måste ha varit för avancerade instruktioner som kom från ledningen.
Är Lalandia nästa att förtjäna samma sak för att han skällt ut Nephin?

Lalandia och du är inte samma person och har därav inte samma personlighet.
Lalandia kommer alltid anses vara en mycket bra och trevlig spelare vilket Lalandia också är även om han har skällt ut Nephin.

Nephins inkommande blev totalnonchade när vi var i V.V.V från en stam som var extremt mycket mindre. Enorm feghet att vi inte svarade på attackerna och jag förstår att Nephin med flera agerade på egen hand och attackerade dessa.

Vad gäller att han inte tittade bokningar?
HAN TOG 1 BY som du hade bokat, lugn nu.
 

DeletedUser

Guest
humma

Jag upplevde ditt sätt att prata med folk som arrogant och du valde bara att svara på saker som du ansåg vara viktiga inte på frågor som jag ansåg vara av vikt. Sen historien med byn du hade bokat som jag missade och råkade ta var ju rätt sorglig den med. Känns som vi ältar saker nu och det är aldrig bra, det är som det är och inget vi kan få ogjort oavsett. Och jag har aldrig blivit utskälld av Lalandia heller för den delen.

Jag har aldrig hört remmen säga att vi skulle få problem med dig heller, vi tog bara ett datum och sen plockade vi dina byar. Va inte så mycket planering bakom den åtgärden.
 

DeletedUser

Guest
Undrar vad du baserar ditt uttalande på.
Personlig relation till en av YY´s spelare eller fakta?

När remmen som ledare/talesman uttalar sig om att de skulle få problem med att ta mig 1 on 1 och i samma andetag nämner att de vill ha jul- till nyårsfred för att det är viktigare än TW så klarnade den faktan iaf för mig.

Jag respekterar remmen som person, men inte som spelare pga valet att backstabba.
Därför gich jag med på remmens önskan om fred, baserat på vad jag anser om remmen som person.

Men om du anser att jag förtjänar allt detta för att jag var den, i egenskap av ledare, ledningsperson i stam, ledningsperson i nästa stam, som fick påtala flera gånger för Nephin att han inte skulle attackera stammar vi inte var i krig med samt lära sig boka byar innan han tog dom.
Det ter sig för mig att det måste ha varit för avancerade instruktioner som kom från ledningen.
Är Lalandia nästa att förtjäna samma sak för att han skällt ut Nephin?

Måste faktiskt be om ursäkt för mitt förra inlägg, jag tar tillbaka mitt påstående om att du förtjärnar det. Men kan inte heller säga att jag är ledsen att du blir adlad, eller se något fel på YYs sätt att handla. Då ur min personliga synvinkel.

Jag baserar då detta på vad jag har sett av dig på allmänna forumet, och det jag har läst på diverse stamforum, och ditt sätt att agera på dessa ställen.
 
Topp