stammisar

DeletedUser

Guest
jag vill bara säga till alla i TW lita inte på stammisar då siktar jag på spelare som i Yin-Yon.

dom har nu vissat mig att folk kan sjunka så lågt för ett spel, att svika dom som hjälpt dom.


Oki ni var tröta på VVV men ni kan ju för varna en vecka innan krig, och inte skriva till mig noob för att jag inte var aktiv när ni lämnar stammen och går till attack och tror att ni är bra för ni gör på det visset det visar bara hur stora svikare ni är !
 

DeletedUser

Guest
du sa det själv, för ett spel. det är bara ett spel gazz. :)
 

DeletedUser

Guest
du sa det själv, för ett spel. det är bara ett spel gazz. :)

joo det är det men man ska ju spela så som spelet går ut på Tribalwars= stamkrig det menas inte att gå ut från stammen och direkt attackera spelaren som har varit vid er sida enda typ från början
 

DeletedUser

Guest
Du har helt rätt att spelet heter tribalwars, alltså stamkrig.
Har V.V.V fattat det? Tveksamt...
Jag tror dom förknippar detta spel med Sim City.
 

DeletedUser

Guest
Du har helt rätt att spelet heter tribalwars, alltså stamkrig.
Har V.V.V fattat det? Tveksamt...
Jag tror dom förknippar detta spel med Sim City.

alltså du är ju bara för mycket..

humm en flyckting är alltid en kommer alltid vara så !

om jag nu blir adlad så tar jag det som en man.

Men att jag alltid varit där när ni behöver hjälp och allt sen bara attackera mig inte bra still alltså det kan du ju sj vara ärlig om ?
 

DeletedUser

Guest
Du har helt rätt att spelet heter tribalwars, alltså stamkrig.
Har V.V.V fattat det? Tveksamt...
Jag tror dom förknippar detta spel med Sim City.


Jag ville ha krig mot er tidigare i år innan jag slutade.
Kan inte påstå att V.V.V är Sim City spelare afro!
Tyvär måste jag säga att det var många som värdesatte alliansen för hårt!
Ett krig var oundvikligt men det är synd att det skulle bli såhär!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Att YY inte kan gå ut innan med en krigsförklaring utan gangbangar vilka de nu känner för, i deras fall de spelare som ställt upp i vårt och torrt för dom visar vilka spelare de är som anser att spelet är till för att spelas.

Min fiendelista utökades i och med ert svek, även efter att en YY-spelare gått ut med att den ska sluta gör ju att förtroendet för spelarna ökar markant.

"Julen och julfriden är viktigare än TW för det är bara ett spel" - jag spelar tyvärr inte efter dom premisserna och återkommer senare till v4, så kan ni få er julfrid och kan fira jul i fred. Någon gång efter nyår så återkommer jag, då kan vi spela på lika villkor, dvs jag med söndernukade byar utan trupper och mur och ni med fulla offs och planering gjord för att forsätta ert patetiska "Vi ska ändå sluta"-krig.

Att YY trodde att de kunde ta minst hälften av mina byar (detta yttrades när de var söndernukade, vilket inte är svårt mot en semi-aktiv off-spelare man bor granne med och förberett sig för) och sen få problem visar ju enbart hur stark stammen är gentemot enskilda spelare.

Lycka till får man väl önska YY som har så stabil grund att stå på, den består av medlemmar som ska sluta spela och älskar backstabbing, agerar spioner i krig m.m.
 

Kaernell

Member
Reaktionspoäng
0
99gazz jag ser dig som mycket duktig och en av de mer aktiva spelarna på v4. Det är väll en av anledningarna till varför du fick inkommande och inte någon annan. Din possition till oss är också en bidragande anledning till varför du fick inkommande.

Vi visste ju att ni planerade anfall mot oss och det vore därför osmart från vår sida om vi inte agerade först med tanke på att vi inte är i närheten av er storlek varesig spelarmässigt eller poängmässigt.

Backstabben förstår jag om ni är upprörda över men vad hade vi för alternativ, gå ur stammen och starta en egen fridfull liten stam i bollen?
Det känns ganska ohållbart eller hur...

Vi var besvikna över hur det var och många hade tappat motivationen, därför valde vi att göra detta för att få spela igen.

Ni har all chans i världen att klara upp detta och det ska bli mycket intressant och roligt att se hur detta utvecklar sig.

MVH / kaernell
 

DeletedUser

Guest
Jag ville ha krig mot er tidigare i vår innan jag slutade.
Kan inte påstå att V.V.V är Sim City spelare afro!
Tyvär måste jag säga att det var många som värdesatte alliansen för hårt!
Ett krig var oundvikligt men det är synd att det skulle bli såhär!

oki om vi bara va en alliansen så kan jag förstå att det kan bli krig men att dom är i en och samma stam går ut och börjar attacker det är ju bara för mycket :S.. spelare som do förstör spelet
 

DeletedUser

Guest
99gazz jag ser dig som mycket duktig och en av de mer aktiva spelarna på v4. Det är väll en av anledningarna till varför du fick inkommande och inte någon annan. Din possition till oss är också en bidragande anledning till varför du fick inkommande.

Vi visste ju att ni planerade anfall mot oss och det vore därför osmart från vår sida om vi inte agerade först med tanke på att vi inte är i närheten av er storlek varesig spelarmässigt eller poängmässigt.

Backstabben förstår jag om ni är upprörda över men vad hade vi för alternativ, gå ur stammen och starta en egen fridfull liten stam i bollen?
Det känns ganska ohållbart eller hur...

Vi var besvikna över hur det var och många hade tappat motivationen, därför valde vi att göra detta för att få spela igen.

Ni har all chans i världen att klara upp detta och det ska bli mycket intressant och roligt att se hur detta utvecklar sig.

MVH / kaernell

joo kan förstå att jag blir attackerad men jag kan inte förstå hur ni kan attackera mig utan att varna det måste ju vara det mest fegaste krig jag varit med om alltså :S.. och jag är nära ja mina byar är vid er ja men jag var i din stam länge JA då sägar man till en vecka innan !!!
 

DeletedUser

Guest
joo kan förstå att jag blir attackerad men jag kan inte förstå hur ni kan attackera mig utan att varna det måste ju vara det mest fegaste krig jag varit med om alltså :S.. och jag är nära ja mina byar är vid er ja men jag var i din stam länge JA då sägar man till en vecka innan !!!

fegt o fegt, senaste jag kollade var YinYon 14 medlemmar, tror ni i VVV+AT som vi nu börjat på inkommande ifrån borde ha lite mer att sätta emot?
jag skulle inte kallas oss fega, bara jävligt dumdristiga :D glhf gazz/vvv/at

REVOLT!
 

DeletedUser

Guest
fegt o fegt, senaste jag kollade var YinYon 14 medlemmar, tror ni i VVV+AT som vi nu börjat på inkommande ifrån borde ha lite mer att sätta emot?
jag skulle inte kallas oss fega, bara jävligt dumdristiga :D glhf gazz/vvv/at

REVOLT!

heheh men snälla du ni klarar er inte en vecka ni kommer ta några byar nu från början men sen ??

fegt säger jag för att ni backstabbar ;).

men men orka bry mig om spelare som er :rolleyes:..

och att du säger att det inte är fegt det är ju bara för mycket alltså :confused: .
 

DeletedUser

Guest
jaja, ni har ju haft tid på er att sammordna något, var ju trots allt ett par dagar sedan första vågen lämnade VVV och startade YinYon för att förinta Tw-noodle?

Sen har ju anfallen skickats från eran sida mot YY långt innan vi började nöta på dig gazz, låter konstigt i mina ögon att du säger detta kommer som en jävla överraskning :)
 

Kaernell

Member
Reaktionspoäng
0
Fast fegt kan det väll ändå inte påstås vara
Vi visste ju att vi kommer få mycket mycket mostånd med tanke på att vi ger oss på stammen rankade nummer 1 på Stamrankingen med 14 medlemmar och lägre genomsnittspts.

Hade vi givit er en så mycket större stam en vecka på sig hade vi ju varit riktigt riktigt dumma bara speciellt med tanke på att ni planerade anfall mot oss.
 

DeletedUser

Guest
Kaernell - visste inte att ni kunde göra så :confused: att spela med någon så länge och sen bara attacker han :confused: det är ju helt änkelt o moraliskt "alltså det är ju som om att jag är din vän jag får komma hem till dig sen tar jag din brud när du sover" :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jaja, ni har ju haft tid på er att sammordna något, var ju trots allt ett par dagar sedan första vågen lämnade VVV och startade YinYon för att förinta Tw-noodle?

Sen har ju anfallen skickats från eran sida mot YY långt innan vi började nöta på dig gazz, låter konstigt i mina ögon att du säger detta kommer som en jävla överraskning :)

Ni verkade tycka det var viktigast att ta ut mig och samtidigt ha julfred. Assistans i mina byar drogs hem av förrädare/backstabbers och en del som bodde nära utsatta byar skickade inte def, även om detta var spelare jag hållt vid liv i svårare stunder.

Jag får inte den matematiken att stämma.

Ni fick julfred, håll till godo med det och tryck på avsluta konto direkt så kan vi slippa er.
 

DeletedUser

Guest
Ni verkade tycka det var viktigast att ta ut mig och samtidigt ha julfred. Assistans i mina byar drogs hem av förrädare/backstabbers och en del som bodde nära utsatta byar skickade inte def, även om detta var spelare jag hållt vid liv i svårare stunder.

Jag får inte den matematiken att stämma.

Ni fick julfred, håll till godo med det och tryck på avsluta konto direkt så kan vi slippa er.

Jag har aldrig haft ngt emot dig som spelare Noodle, har inget emot någon som spelare, i min värld är ni alla (nästan iaf) bara ett namn på en datorskärm. :)
Att dem första fd ninja spelarna lämnade VVV för att förinta dig vet jag egentligen inte anledningen till så det låter jag vara osagt.

Om du syftar på mig när du säger att spelare som bodde nära ej skickade assistans när du som mest behövde det så kan det kanske beror på att jag länge länge haft planer på att sluta v4, ungefär samtidigt som vi merga med VVV, har inte plockat 1 by sen jag lämnade WAR. Var helt less på V4 men så kom ju detta tillfälle att iaf sluta med en stor BOM! :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig haft ngt emot dig som spelare Noodle, har inget emot någon som spelare, i min värld är ni alla (nästan iaf) bara ett namn på en datorskärm. :)
Att dem första fd ninja spelarna lämnade VVV för att förinta dig vet jag egentligen inte anledningen till så det låter jag vara osagt.

Om du syftar på mig när du säger att spelare som bodde nära ej skickade assistans när du som mest behövde det så kan det kanske beror på att jag länge länge haft planer på att sluta v4, ungefär samtidigt som vi merga med VVV, har inte plockat 1 by sen jag lämnade WAR. Var helt less på V4 men så kom ju detta tillfälle att iaf sluta med en stor BOM! :)

SLUTA MED EN BOMB :D.. hehe joo snat ! jaja låt bästa stam vinna ;)

men en sak vill jag säga hoppas ni inte är så IRL för då lider era kompisar:cool:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
:)

GLHF YY

Kaernell :p var inte Axe sissta stammen du skulle byta till? ;)

Gazz, sluta whina. De kommer inte direkt utöka dina chanser att överleva.
 
Topp