stammisar

DeletedUser

Guest
Nej men seriöst, vad vore forumet utan Henrik:confused: Just det, ingenting:mad:

On Topic: GL HF (piska förrädarna, VVV!:))
 

DeletedUser

Guest
Varför är ja det? allt som jag säger i den meningen är ju sant! WAR var inte i krig med er ingen var, vi gick ur det gick 1-2 veckor WAR gick på er o vi hängde på.
 

DeletedUser

Guest
Lite fakta:
APA, beståndes av fd AXE-spelare, skapades runt 24th September 2008 - 22:00:03
Det var planerat att backstabba (faktiskt väldigt, väldigt ovanligt för dessa spelare) JAWS + lämna en fd AXE-spelare i sticket

02-10 proklamerar WAR krig mot JAWS
Anledning: Härbergera flyktingar från kriget med AXE

Funderingar:
Så det var inte oväntat att dessa spelare skulle gå vidare i sitt fortsatta spelande, som dessutom inte är omtyckta av startklungan i YY.

Vad ska YY göra när de krigat till sig hela bollen, startas stammen BS då och backstabbar andra halvan?
 

DeletedUser

Guest
Lite bitter nu nudeln när dina byar har blivit barbarian?

Du var aldrig omtyckt och kommer aldrig bli det, din tid är över här i v4
adios nudeln, adios!
 

DeletedUser

Guest
Lite bitter nu nudeln när dina byar har blivit barbarian?

Du var aldrig omtyckt och kommer aldrig bli det, din tid är över här i v4
adios nudeln, adios!

Nej, för det ska inte kunna ske när man har premium och man är bannad samt vädjan under arbete.

Min tid är inte över, skulle jag bli nollad av er skulle jag enbart starta om.

Att du kanske inte tycker om mig får stå för dig.
 

DeletedUser

Guest
Lite bitter nu nudeln när dina byar har blivit barbarian?

Du var aldrig omtyckt och kommer aldrig bli det, din tid är över här i v4
adios nudeln, adios!

Skadeglädje brukar kallas för den bästa glädjen....
Detta skulle jag kalla ren provokation och skitsnack.
Lägg ner smutskastningen och förolämpningarna, allt blir mycket roligare med tw om man kan ta det som ett spel. Du sa tidigare att det är det ni gör men varför uppträder ni då såhär i Tribalwars forumet?

Nivån på det där inlägget var långt!
 

DeletedUser

Guest
får igång forumet? om det är dåligt eller bra spelar roll bara forumet kommer igång igen:D
 

DeletedUser

Guest
får igång forumet? om det är dåligt eller bra spelar roll bara forumet kommer igång igen:D

Var aktiv och skriv seriösa inlägg om du vill ha ett bra och levande forum, starta diskutioner och ställ fårgor.
Känns inte som om ni har lyckats väcka forumet på ett bra sätt, få en hink med kallvatten över sig är inget roligt sätt att vakna på!

Ha en trevlig dag och håll er on topic... och minska på skit snacket lite :eek:
 

DeletedUser

Guest
har aldrig gått bättre;)


o gammel har ni fått ordning på forumet;)

Hur går det med uppdateringen??
Slutade v4 i slutet av sommaren! :eek: :D
Eller ser du inkommande från mig? :p

Sen ja jag har hört om ditt mindre hederliga avsked, att redera hela forumet i en stam där man fått ledar status är inget att hurra för.
 

DeletedUser

Guest
just det vem är det som spelar på det kontot nu då?:p

det verkar ge lite resultat i alla fall 9 st inne på v4 nu:D

varför sluta du, för mycket internadlingar i V.V.V?:rolleyes:
 

tjockjävel

New Member
Reaktionspoäng
0
Nej, för det ska inte kunna ske när man har premium och man är bannad samt vädjan under arbete.

Min tid är inte över, skulle jag bli nollad av er skulle jag enbart starta om.

Att du kanske inte tycker om mig får stå för dig.



Vi är många som hatar dig, och kommer alltid förbli så ;)

Låt v4 vara nudelfritt.
 

DeletedUser

Guest
Vi är många som hatar dig, och kommer alltid förbli så ;)

Låt v4 vara nudelfritt.

Trevligt att du saknar mig, har du inget bättre för dig kan du göra som vanligt dvs vara tyst.

Kan ju inte vara så svårt att göra det när jag gång efter gång efterfrågat åsikter och synpunkter på förslag och tystnaden har infunnit sig.

Tissla och tassla bakom ryggen gick bra men att ta det med mig direkt gick inte, din förlust att du inte vågade växa som person.
 

DeletedUser

Guest
Varför är ja det? allt som jag säger i den meningen är ju sant! WAR var inte i krig med er ingen var, vi gick ur det gick 1-2 veckor WAR gick på er o vi hängde på.

AXE ligger i krig mot WAR, JAWS tar in AXE för att hjälpa dem, det blir kaos i det nya JAWS, EA anfaller, mycket stöddiga killar från AXE ska hävda sig, JAWS:are blir arga och hugger tillbaks, de flesta FD. AXE lämnar och bildar APA, WAR förklarar krig mot JAWS för att vi tog in och hjälpte AXE, som tack för det så hoppar APA in på WAR:s sida.

Och hur det än var, att APA tog en by timmen före WAR som bevis på TW stats så spelar det ingen roll, alla visste att WAR skulle anfalla JAWS. Ni hade aldrig anfallit om inte WAR hade gjort det, så ja jag kallar det en lögn att ni inte trodde JAWS låg i krig med någon eller skulle hamna i krig med någon samtidigt som ni bestämde er att anfalla.
 
Topp