stammisar

DeletedUser

Guest
Remington-67 du talar för alla oss när du säger : BRING IT ON!
Världen är helt död och alla top stammar är allierade, sim city är kul men inte roligare än att kriga. Jag hoppas stammen YY satte fart på bollen och alla stammar runt omkring, häng med tåget för nu åker vi :)

Carpe Diem mina bröder, Carpe Diem
 

DeletedUser

Guest
Remington-67 du talar för alla oss när du säger : BRING IT ON!
Världen är helt död och alla top stammar är allierade, sim city är kul men inte roligare än att kriga. Jag hoppas stammen YY satte fart på bollen och alla stammar runt omkring, häng med tåget för nu åker vi :)

Carpe Diem mina bröder, Carpe Diem

det kan jag också hålla lite med om;)
men vilka är det riktigt som är allians med topp 6 och uppåt:confused:
 

DeletedUser

Guest
Remington-67 du talar för alla oss när du säger : BRING IT ON!
Världen är helt död och alla top stammar är allierade, sim city är kul men inte roligare än att kriga. Jag hoppas stammen YY satte fart på bollen och alla stammar runt omkring, häng med tåget för nu åker vi :)

Carpe Diem mina bröder, Carpe Diem

Vet inte riktigt om jag håller med dig där.
Världen är inte död överhuvudtaget.

Enbart för att det är lite tyst på externa betyder det ej att det inte händer någonting i det tysta.
Det är nog relativt många krig som ej kommit ut på externa, och som folk ej pratar om!



I trådens själva mening, måste jag hålla med V.V.V .
Nog för att detta är "enbart" ett spel, så kan man som andra sagt i tråden, skaffa riktiga vänner här.

Om man ej kan lita på sina egna stamfränder så tas mycket av det roliga i detta spel bort.
Det blir en relativt spänd stämning i stammen, man kanske inte hjälper till så mycket som man borde i krig osv.

Visst är det tråkigt när ingenting händer, när man ej är med i krig osv, men man får tänka i det stora hela. Krig kommer för eller senare att komma, det är oundvikligt. Och kan garantera att V.V.V(War/VVV) med deras krigs historia inte kommer att köra sim city för all evighet.

Själva tanken att komma på något sånt förstår jag inte riktigt.

Och enligt mig själv iallafall. Tribalwars är ett krigsspel, men mycket av spelet går ut att ha roligt, prata med folk man träffat. Sitta uppe på nätterna och köra planerade offensiver med grannar/hela stammen. Sitta och dryga med varandra osv.
Om man ej har det, så kan man lika gärna köra en mansshow.

Ta inte krigsfria tider allt för seriöst, likadant som att man ej ska ta detta spel för seriöst.
Ha roligt, ge förslag till ledningen osv, så kommer allt att bli mycket bättre än att hoppa ur stammen och direkt hoppa på sina forna stamfränder.


Vi Titaner vet att våra vänner i V.V.V tar hem detta, och önskar er god jaktlycka.

Mvh Chrisaa
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
spelare som do förstör spelet

Hahaha klassiker :D
Självklart vill du sitta i bollen omringad av vänner och internadla och skicka ut dina trupper till stambyar för att ha nåt att göra. Men vet du vad, det finns andra spel som är lite fredligare och där man inte behöver kriga. Testa Singstar, har hört att det är kul.

Bollen har förstört den här världen; det finns absolut ingen motivation för de inne i bollen att ta sig ut - speciellt när man inte ens kan bilda kolonier eftersom det finns en ganska låg gräns på hur långt man kan skicka adelsmännen. Det enda sättet det blir fred i bollen är om alla spelare blir inaktiva och internadlas av sina stammisar som ligger utanför bollen, men det gäller att passa på att kriga så länge det går ;)

Så nu kör vi
 
Senast ändrad:

tjockjävel

New Member
Reaktionspoäng
0
...

de är detta som är kul, inte att internadla. visa nu va ni går för.
Fuck the free world, YY for life!
 

DeletedUser

Guest
alltså du är ju bara för mycket..

humm en flyckting är alltid en kommer alltid vara så !

om jag nu blir adlad så tar jag det som en man.

Men att jag alltid varit där när ni behöver hjälp och allt sen bara attackera mig inte bra still alltså det kan du ju sj vara ärlig om ?

Det här med att ta det som en man försvann redan här:D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Detta bör ge ett bra slagläge för lilja,chaos och twoi stammarna igentligen :)

Dags för att avrätta v4s största stam kanske?
 

DeletedUser

Guest
Har inte ni i V.V.V något med det här o göra?:p så ni lämnar dem i bollen till oss, tackar:D
 

DeletedUser

Guest
vet inte om ni missat något men vi krigar inte mot WAR utan mot VVV, finns gott om VVV kvar i bollen som vi kan plocka, tycker ni är lite elaka som lämnar dom i sticket och säger att vi måste ta oss förbi WAR innan vi kan gå på er........... stackars dem :(
 

DeletedUser

Guest
hoppas bara inte under denna väntans tider att ni råkar internadla bort er själva, vore grymt tråkigt :(
 

DeletedUser

Guest
Ni tror ni krigar ?

ni är en stam på en spelare typ och det är mig gang attackera en som spelat med er och sen skriver ni för att ha roligt.

Men det enda ni gör det är att kriga med en enda spelare typ så skriv inte att ni är så bra att ni klarar er wow bra för i helhet är det bara mig ni krigar mot.
 

DeletedUser

Guest
Vi krigar med det gör inte V.V.V! sluta grina om att vi attackerar en stamkompis!
 

DeletedUser

Guest
Vi krigar med det gör inte V.V.V! sluta grina om att vi attackerar en stamkompis!

ja men det gör ni ju..

Jag vill inte bara att folk ska tro på det ni skriva att ni har alla mot er för det har ni inte ni krigar mot en enda spelare. och du av alla alltså att du skrivrt med huvet up, FLYCKTING rakt av det är vad du är, många stammar du lämnat så
 

DeletedUser

Guest
wiiii biii vi vill ha kul är det därför 80% av YY är ett par flycktingar :eek:


haha ni är bara för mycket alltså :rolleyes:
 
Topp