stammisar

DeletedUser

Guest
hihi

tw-noodle: Min anledning till att attackera dig var delvis för jag tycker du en dryg och arogant person som mest skapar drama i stammen. Jag skulle gissa att övriga har ungefär samma orsak men det får dom svara på. En annan anledning var att jag var sjukt trött på allt internadlande och gnäll för att man inte hade så mycket tid över för spelet. Som när jag råkade adla en by som du hade bokat och då blev det ett jäkla liv. Dessutom tycker jag att bollen ska vara splittrad så det blir lite bra krig, tanken på att ha en stor superstam är otroligt tråkig.
 

DeletedUser

Guest
SLUTA MED EN BOMB :D.. hehe joo snat ! jaja låt bästa stam vinna ;)

men en sak vill jag säga hoppas ni inte är så IRL för då lider era kompisar:cool:


plz, blir orolig över dig gazz, du måste lära dig skilja på denna sajbervärld och riktiga livet.
hoppas inte du spelar typ Quake och sådana spel, kan ju sluta riktigt illa om du går ut med hagelbössan på stan :(
 

DeletedUser

Guest
plz, blir orolig över dig gazz, du måste lära dig skilja på denna sajbervärld och riktiga livet.
hoppas inte du spelar typ Quake och sådana spel, kan ju sluta riktigt illa om du går ut med hagelbössan på stan :(

nej det gör jag inte:D så tråkigt liva har jag inte att gå ut på det visset, men du kan ju sj förstå mig att man blir lite sur på er:cool:.

men du vet att jag sparat den post som du skrev sisst ;) kanske vill bli banad och sluta på det visset ?

nej du jag är inte så som person..

du vet vilken post jag snackar om den du skrev till mig ricerl ;)
 

DeletedUser

Guest
:)

GLHF YY

Kaernell :p var inte Axe sissta stammen du skulle byta till? ;)

Gazz, sluta whina. De kommer inte direkt utöka dina chanser att överleva.

henrik338 den stora GUDEn var e du nu :confused:.... långt borta hahahah skriv inte här är du snäll, du har inget att säga när det handlar om bollen
 

DeletedUser

Guest
plz, blir orolig över dig gazz, du måste lära dig skilja på denna sajbervärld och riktiga livet.
hoppas inte du spelar typ Quake och sådana spel, kan ju sluta riktigt illa om du går ut med hagelbössan på stan :(

Vad ni glömmer är att det sitter en mänska bakom namnet.
Man kan skaffa sig riktiga vänner genom ett simpelt online spel eller göra som ni gör nu och gå emot dem som ni umgåts med varje gång ni loggat in!

Ens kamrater i stammen är även personer irl som är litar på er!
Hade ni anfallit endast de som i grunden var V.V.V spelare hade jag förstått vad ni gör men dem ni lirat ihop med i vått och tort i månader.....

jaja, vi har ju olika sätt att se på det!
 

Kaernell

Member
Reaktionspoäng
0
:)

GLHF YY

Kaernell :p var inte Axe sissta stammen du skulle byta till? ;)

Gazz, sluta whina. De kommer inte direkt utöka dina chanser att överleva.


Jopp, det stämmer. Var ett bra gäng, synd att alla blev inaktiva och att vi mergade med JAWS. inget höjdarbeslut. men men! Det är ganska offtopic så vi kan ju lämna det.
 

tjockjävel

New Member
Reaktionspoäng
0
hmm

men helt ärligt, om inte vi hade gjort detta hade de inte hänt ett skit i v4.
fuck the free world.
 

Kaernell

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: V.V.V
Players:

Side 2:
Tribes: YY
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 346
Sida 2: 91
Skillnad: 255

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 71
Skillnad: 68

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 3,410,735
Sida 2: 862,086
Skillnad: 2,548,649

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27,672
Sida 2: 680,186
Skillnad: 652,514

image.php
 

DeletedUser

Guest
Alltså det här med att göra världen intressant...
Trodde ni på allvar att världen var abgjord, i så fall hur? Att VVV skulle glida fram till en stängning? Har ni glömt Ecalos?

Med ni så menar jag inte YY utan alla som skriver om att värlen var så ointressant osv.

I övrigt inga kommentarer
 

DeletedUser

Guest
vet inte heller om världen blir mer intressant, men jag tror det här gör att fler blir aktiva och får en roligare tid på v.4. Så på grund av det tror jag att V.V.V tjänar på det här i slutändan, även om vissa spelare förlorar mycket i början.
 

Kaernell

Member
Reaktionspoäng
0
vet inte heller om världen blir mer intressant, men jag tror det här gör att fler blir aktiva och får en roligare tid på v.4. Så på grund av det tror jag att V.V.V tjänar på det här i slutändan, även om vissa spelare förlorar mycket i början.

Håller med dig till 100%!
 

DeletedUser

Guest
hihi

I grund och botten spelar man ju för sin egen skull, man vill ha kul helt enkelt. Självklart går detta i vågor och man gör osjälviska saker för sin stam enbart för att "The big picture" ska bli bättre. Dock när man spelat en längre tid utan att tycka att någonting är kul längre och allt känns surt då får man ju ta ett beslut, lägga ner spelet eller göra något radikalt. Vi valde det senare alternativet och jag måste säga att vi haft jävligt kul oavsett hur det ser ut i framtiden. Måhända så trampade vi på många tår när vi gjorde detta men så är det ibland.
 

speedex

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker detta gjorde upp stämningen lite. Dock kunde de förvarnat, annars ser jag inget problem i deras agerande.

Men man ska vara beredd på allt, inklusive tråkiga spelare som tycker sig vara duktiga när de skickar anfall direkt efter de lämnat och tror de ska kunna ta allt.

Men vi reser oss igen, och då kan nog ni i YY hälsa hem.
 

DeletedUser

Guest
hihi

speedex: Tro sig kunna ta allt? Detta var ett litet anarki-uppror och vi trodde faktiskt att vi skulle bli utslagna helt dom första dagarna så varje dag vi får framöver tar vi som en skänk från ovan.

Och att vi anfall utan att komma med en krigsförklaring är väl ganska självklart, om en stam på ett par miljoner poäng ska slå till mot en stam som har 40 miljoner poäng så behöver man minsta lilla övertag man kan få. Hur tror du det skulle sett ut om vi gick ut med en krigsförklaring liknande "Imorgon klockan 12:00 kommer YY gå till anfall mot V.V.V, må bäste man vinna!".

:)
 

tjockjävel

New Member
Reaktionspoäng
0
sant, att att få ut Noodles va vårat mål eftersom vi hatade killen/tjejen.
detta va ett självmords uppdrag, de va en säker död att ställa sig mot V.V.V när vi va så få.
 

remington-67

New Member
Reaktionspoäng
0
Forza YY

Tribal Wars har, enligt mitt sätt att se på det, blivit en trött övning i internadling. Det mesta sker enligt protokoll skapat ur hävd och svassig tradition.
YY spelar spelet som det är möjligt att spela det. Det är allt. Inget fusk, men utan respekt. Och om någon stor, etablerad stam tror sig kunna lufsa in och knäcka oss så rekommenderar jag att först ta fram kulramen. 2136 byar x adel. Thats a shitload of nobles.
Jag tror jag talar för samtliga Yin-Yon-aktvister om jag säger: Bring it on. Det är väl ändå det som allt går ut på.
God jul / Remington-67
 
Topp